- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik bij Argentinië voetbalde zou ik in ieder geval al niet het winnende doelpunt in de finale scoren.
Ja omdat Ribery ontbrak konden ze zich dat veroorloven. Bij het Nederlands elftal hebben we echter meer spelers met een goede actie en creativiteit, dus is 2 man op robben, en bijvoorbeeld sneijder vrij laten staat niet echt een optie lijkt me.

Ik vind het gek dat niemand Engeland noemt. OOk op tv is het altijd Brazilie, spanje of argentinie. Engeland heeft toch ook een aardig team.
Vanaf 1962 is het om en om tussen winnaars uit Zuid Amerika en Europa. Dus nu zou een Zuid Amerikaans land winnen.
Punt met Argentinië is dat ze in een vrij gemakkelijke poule zitten en (zo even snel inschattend) in de meest voor de hand liggende uitslagen is de kans behoorlijk groot dat ze daarna ook eerst een of zelfs twee betrekkelijk lichte tegenstanders kunnen treffen.
Ik vind het gek dat niemand Engeland noemt. OOk op tv is het altijd Brazilie, spanje of argentinie. Engeland heeft toch ook een aardig team.