XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Als ik bij Argentinië voetbalde zou ik in ieder geval al niet het winnende doelpunt in de finale scoren.

Ik vind het gek dat niemand Engeland noemt. OOk op tv is het altijd Brazilie, spanje of argentinie. Engeland heeft toch ook een aardig team.

Ik noem al de hele tijd Engeland, wel jammer dat Rio nu afhaakt.

Zou wel leuk zijn dat een keer niet die latino landen winnen.

Ja omdat Ribery ontbrak konden ze zich dat veroorloven. Bij het Nederlands elftal hebben we echter meer spelers met een goede actie en creativiteit, dus is 2 man op robben, en bijvoorbeeld sneijder vrij laten staat niet echt een optie lijkt me.

Ribery was het afgelopen seizoen nou niet echt geweldig als je hem gevolgt hebt.

Maar we hebben betere spelers erbij, dat de verdediging bezighoudt:)

Ik vind het gek dat niemand Engeland noemt. OOk op tv is het altijd Brazilie, spanje of argentinie. Engeland heeft toch ook een aardig team.

Individueel lopen er zeker goede spelers, maar als team is het behoorlijk lang geleden dat Engeland wat gepresteerd heeft.

Denk zelf dat Spanje/Argentinie/Brazilie de beste papieren hebben.
Outsiders: Nederland, Duitsland, Italie.

Vanaf 1962 is het om en om tussen winnaars uit Zuid Amerika en Europa. Dus nu zou een Zuid Amerikaans land winnen.

Winnaars WK

Brazil 5 (1958, 1962, 1970, 1994, 2002)
Italy 4 (1934*, 1938, 1982, 2006)
Germany 3 (1954, 1974*, 1990)
Argentina 2 (1978*, 1986)
Uruguay 2 (1930*, 1950)
France 1 (1998*)
England 1 (1966*)

Hopelijk kan Nederland zich na 11 Juli bij dit rijtje voegen.

Nederland gaat gewoon wk worden

1978 had van ons moeten zijn.

Ik vind het vooral vreemd dat iedereen argentinië noemt. Bi mij vliegen ze gewoon in de poulefase er uit hoor.

Punt met Argentinië is dat ze in een vrij gemakkelijke poule zitten en (zo even snel inschattend) in de meest voor de hand liggende uitslagen is de kans behoorlijk groot dat ze daarna ook eerst een of zelfs twee betrekkelijk lichte tegenstanders kunnen treffen.

Punt met Argentinië is dat ze in een vrij gemakkelijke poule zitten en (zo even snel inschattend) in de meest voor de hand liggende uitslagen is de kans behoorlijk groot dat ze daarna ook eerst een of zelfs twee betrekkelijk lichte tegenstanders kunnen treffen.

Idd ik zie Argentinië ook niet als favoriet maar zo'n poule moeten ze toch nog wel kunnen winnen.

Kennis van me was bijna geselecteerd voor Nieuw-Zeeland, toch wel de zwakste ploeg van de hoop imo, ik ben benieuwd wat ze kunnen flikken...

Omdat Engeland het altijd vrij "slecht" doet op toernooien. Wellicht blijven ze weer haperen in de 2de ronde of kwartfinale.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Ja precies, die Engelsen vernken het altijd ergens wel vroeg of laat. Of aan de hand van bizarre overtredingen, of blessures of intern gedoe omdat er een paar zeikwijven tussen lopen, noem maar op.

Engeland heeft personele problemen. Geen Beckham die als veteraan toch van waarde had kunnen zijn en geen Ferdinand die als aanvoerder zeker van waarde was. Engeland verliest verder meestal op schlemielige wijze op toernooien. Kwartfinale moet wel haalbaar zijn, speelschema is redelijk in hun voordeel. Of Duitsland moet schutteren in hun poule en gelijk aantreden tegen Engeland in de achtste finale. Andersom kan natuurlijk ook, Engeland die punten laat liggen en daardoor tegen de winnaar van groep D moet.

Terug
Naar boven