Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

MAGLIESBURG - Drie sportjournalisten zijn in de nacht van dinsdag op woensdag ten noordwesten van de Zuid-Afrikaanse stad Johannesburg door twee gewapende mannen overvallen.
De slachtoffers sliepen in een soort chaletje dat onderdeel vormt van een luxe hotelcomplex in Magaliesburg vanwaar ze het Portugese nationale voetbalteam volgen. De journalisten liepen op honderd meter afstand van hun hotel en waren op weg naar een restaurant.

Een woordvoerder van de politie zei dat de drie journalisten, twee Portugezen en een Spanjaard, onder dreiging van vuurwapens van ondermeer computers, camera's en paspoorten werden beroofd.

Veertig agenten kwamen op de melding af, maar de daders waren al gevlogen. De FIFA is ingelicht over het voorval, dat de discussie over de veiligheid in Zuid-Afrika heeft doen oplaaien.

Goed bezig. :roflol:

geen me eerst de betrouwbaarheidsintervallen, dan zal ik het ms serieus nemen.

JOHANNESBURG - Tussen de trainingen door spelen enkele spelers van het Nederlands elftal regelmatig een spelletje Pro Evolution Soccer op de Play Station. Ryan Babel zet dan zijn webcam aan het hele gebeuren is via een openbare livestream te volgen.
Eljero Elia doet ook mee aan een 'potje' op de spelcomputer en lijkt even te vergeten dat de stream ook kan worden opgenomen. Gevolg? Een vervelend fragment op YouTube.

Vanaf minuut 4:20 is te zien hoe Elia reageert op een berichtje via het chatvenster van de livestream. ,,Tfoe sa7bi (vrij vertaald: shit vriend), kankermarokkaan", laat de aanvaller van Hamburger SV zich ontvallen.

De stemming in de kamer van Babel slaat gelijk om. Medespeler Babel en toeschouwers Nigel de Jong en Michel Vorm vragen aan Elia wat hij zojuist gezegd heeft.

Elia verdedigt zich met: ,,Hij zei tegen mij: 'Je moeder'." (RED)

`http://www.youtube.com/watch?v=Mo8UGsszpUc&feature=player_embedded

Jaa nog 1 dagje. Vamorgen hebben we hier de afdeling versierd met vlaggen.
Baas is op vakantie en is een anti voetbal homo, dus die zal blij worden als die terug komt:cool:.

Maandag even kijken hoe we het kunne fixe om voetbal te kunnen kijken.
Bitterballen zijn in ieder geval ingeslage en chips.

Wordt lache hier.

Sowieso een fabriek waar 500 alpha manne werke. Word chaos voorspel ik:D

Ik lees op fok! dat sommige mensen de wedstrijd niet mogen zien. Hoe slecht ben je dan als baas? Die werknemer verzet nooit meer een extra stap voor zo'n kl***zak. Over goed leiderschap gesproken. :roflol:

Nog maar 52 uur en 36 minuten!

vandaag begint sportzomer mis het niet met alle updates, met jack van gelder

Het beste kun je nu werkeloos zijn, kun je die hele ****ing wk opsnuiven. Elke wedstrijd, elk nieuwtje, alles!!!!

JOHANNESBURG - De ambtenarenvakbonden in Zuid-Afrika hebben een voorgestelde salarisverhoging van de regering als onvoldoende van de hand gewezen en dreigen nu met een staking tijdens het WK voetbal. Dat meldden vakbondsfunctionarissen.
De vakbonden vertegenwoordigen 1,2 miljoen verpleegsters, agenten, leraren en overheidsmedewerkers. De bonden verwierpen woensdag een loonsverhoging van 6,2 procent. De bonden eisen een salarisstijging van 8,5 procent.

''Als de verzoeningspoging komende vrijdag mislukt, hebben we geen andere keus dan midden in het WK te gaan staken'', zei Manie de Clerq. Hij is de secretaris-generaal van de vakbond PSA.

:rocker2:

Terug
Naar boven