MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

****ing ronaldo haters gtfo jaloerse krengen dat jullie zijn, ronaldo is het helemaal heeft zijn looks mee, kan elke sl*t krijgen dat die wilt en is miljonair zo niet miljardair

ronaldo komt vanavond los

1 love brah

[Link niet meer beschikbaar]

Ruk je ook af op zijn posters boven je bed?

Ik hou wel van een moderator met een beetje sT en elan.

Ik ruk me wel eens af op Ronaldo. Wat is daar mis mee?

Ik ruk me wel eens af op Ronaldo. Wat is daar mis mee?

+1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jwz

nee serieus, ik zag/zie hem wel graag spelen bij manu/real, maar bij portugal is er idd niemand die hem op de vingers durft te tikken als hij te persoonlijk wordt.

vrijdag laatste wedstrijd Nederland dan is het over :D

vrijdag laatste wedstrijd Nederland dan is het over :D

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Juist tegen een land als Brazilië is er een dikke kans dat Nederland er voor de volle 100% voor gaat. Dat zagen we wel bij de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk. :D

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Juist tegen een land als Brazilië is er een dikke kans dat Nederland er voor de volle 100% voor gaat. Dat zagen we wel bij de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk. :D

Inderdaad, wij gaan vrijdag gewoon winnen hoor.
tegen sterke tegenstanders zijn wij beesten :evilred:

lets do this honda

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snel 2-0 maken en dan ala inter op naar de halve finale...het hoeft niet mooi als het maar effectief is.

Snel 2-0 maken en dan ala inter op naar de halve finale...het hoeft niet mooi als het maar effectief is.
Tegen de Braziliaanse verdediging is het niet zo makkelijk om 'snel 2-0 te maken'.

Als Paraguay nu wint zijn er 4 Zuid Amerikaanse ploegen in de kwartfinales. Die ploegen doen het wel goed .

Laatst bewerkt:
Tegen de Braziliaanse verdediging is het niet zo makkelijk om 'snel 2-0 te maken'.

Als Paraguay nu wint zijn er 4 Zuid Amerikaanse ploegen in de halve finales. Die ploegen doen het wel goed .

niet zo makkelijk? Het centrum van Brasil is bij lange niet snel genoeg voor onze draaikonten. Zet Elia tegen die Maicon en het is zo 2-0 hoor. Opportuun, verrassend en snel, zo bestrijdt je die Brazilianen.

Als Paraguay nu wint zijn er 4 Zuid Amerikaanse ploegen in de halve finales. Die ploegen doen het wel goed .

We zijn pas toe aan de kwartfinales en Z-Amerika doet het inderdaad goed. Heeft ook te maken met het falen van de Europese landen natuurlijk en de broedermoord van Duitsland op Engeland en vandaag nog die wedstrijd tussen Portugal en Spanje. Als landen niet terecht komen op de verwachte plekken in hun poule krijg je dit soort schema's.

niet zo makkelijk? Het centrum van Brasil is bij lange niet snel genoeg voor onze draaikonten. Zet Elia tegen die Maicon en het is zo 2-0 hoor. Opportuun, verrassend en snel, zo bestrijdt je die Brazilianen.

Lucio en Juan zijn echt beren van verdedigers, zijn misschien niet van de snelsten maar geven bijna niets weg. En Maicon wordt niet voor niets door velen bestempelt als beste rechtsback ter wereld. Maar ik zeg niet dat jullie niet tegen hen kunnen scoren, met jullie aanvallers maken jullie zeker kans. Ik zeg gewoon dat het niet makkelijk zal zijn.

We zijn pas toe aan de kwartfinales en Z-Amerika doet het inderdaad goed. Heeft ook te maken met het falen van de Europese landen natuurlijk en de broedermoord van Duitsland op Engeland en vandaag nog die wedstrijd tussen Portugal en Spanje. Als landen niet terecht komen op de verwachte plekken in hun poule krijg je dit soort schema's.

Ja, kwartfinales bedoelde ik sorry. Europese landen stellen inderdaad teleur. Als de twee Europese finalisten als laatste eindigen in hun poule zegt het al veel.

De EK-finalisten spelen nog mee, de WK-finalisten van 2006 zijn al een tijdje in verval. Dat was op het EK al te zien, Nederland pakte beide landen volledig in.

Lucio en Juan zijn echt beren van verdedigers, zijn misschien niet van de snelsten maar geven bijna niets weg. En Maicon wordt niet voor niets door velen bestempelt als beste rechtsback ter wereld. Maar ik zeg niet dat jullie niet tegen hen kunnen scoren, met jullie aanvallers maken jullie zeker kans. Ik zeg gewoon dat het niet makkelijk zal zijn.

Beste rechtsback omdat hij net zoals bijvoorbeeld vd Wiel steeds mee opkomt maar dan ben je extra kwetsbaar als je met echte vleugelspelers als Robben en Elia te maken krijgt. Maicon krijgt dan de kans niet om mee op te komen want op het moment dat er omgeschakeld moet worden is hij al 5 passen te laat.
Nu kunnen ze dat opvangen door een controlerende middenvelder terug te laten zakken maar dan mis je weer aansluiting in de aanval van je middenveld en de 2de of 3de bal zal dan voor Nederland zijn.

Heb je beren weleens zien verdedigen? Ze zijn te traag en hebben de draaicirkel van een vrachtwagen. Oke in de lucht zijn ze sterk maar wij moeten het hebben van het grondwerk.

Selectie afzettend tegen elkaar is er bijna geen enkele plaats beter bezet door Brasil.

Beste rechtsback omdat hij net zoals bijvoorbeeld vd Wiel steeds mee opkomt maar dan ben je extra kwetsbaar als je met echte vleugelspelers als Robben en Elia te maken krijgt. Maicon krijgt dan de kans niet om mee op te komen want op het moment dat er omgeschakeld moet worden is hij al 5 passen te laat.
Nu kunnen ze dat opvangen door een controlerende middenvelder terug te laten zakken maar dan mis je weer aansluiting in de aanval van je middenveld en de 2de of 3de bal zal dan voor Nederland zijn.

Heb je beren weleens zien verdedigen? Ze zijn te traag en hebben de draaicirkel van een vrachtwagen. Oke in de lucht zijn ze sterk maar wij moeten het hebben van het grondwerk.

Selectie afzettend tegen elkaar is er bijna geen enkele plaats beter bezet door Brasil.

Spits, keeper, gehele verdediging.

nederland maakt geen schijn van kans tegen brazilie, erg grappig hoe die mensen van vi oranje vertellen dat nederland over brazilie heen walst erg grappig maar laten we reeel zijn not a chance

Spits, keeper, gehele verdediging.

Say whut? De hele verdediging, de keeper en Luis Fabiano is in bloedvorm in tegenstelling tot Van Persie.

:roflol: Keeper Eddine? echt waar Keeper? :roflol: Heb je gisteren gekeken toevallig?
Spits? ze spelen met een centrumspits, wij met vleugels en een meevoetballende spits maar beter? zeer zeker niet.
Nederlandse verdediging is één van de beste ter wereld gezien het aantal doelpunten tegen de afgelopen periode.

Laatst bewerkt:
:roflol: Keeper Eddine? echt waar Keeper? :roflol:
Spits? ze spelen met een centrumspits, wij met vleugels en een meevoetballende spits maar beter? zeer zeker niet.
Nederlandse verdediging is één van de beste ter wereld gezien het aantal doelpunten tegen de afgelopen periode.

Je hebt het over aparte spelers, de enige uit de verdediging van Brazilië waar ik me twijfels over heb is Bastos.
Maicon en Lucio winnen landstitel en CL, Juan vaste gerespecteerde waarde bij AS Roma. Die schat ik dan voor het gemak even hoog in als Mathijsen en Heitinga.

v.d. Wiel vs Maicon, kom op zeg...
En Julio Cesar was de beste keeper afgelopen seizoen in de CL, wat deed Stekelenburg? Gewoon normaal.

Terug
Naar boven