XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ik wil Cronaldo zien janken! :army:

Wat een haat tegen Ronaldo, een van de betere spelers. Alleen jammer genoeg in een matig team, die waarschijnlijk tegen Spanje zijn meerdere moet erkennen. Maar daar kan Ronaldo niks aan doen.

Natuurlijk is Ronaldo een geweldige voetballer. Het is alleen zo dat Ronaldo denkt dat hij in een vrije rol de Here Jezus zelf mag uithangen, zelfs vrije trappen van 40 meter schiet hij op doel. Die gozer loopt zwaar naast zijn schoenen en zou gewoon weer in dienst van een elftal moeten spelen maar dat is nu net iets dat hij nooit meer gaat doen want er is daar helemaal niemand die hem de waarheid durft te vertellen. Nee, ze geven hem een bemoedigend klopje op zijn kop als ze weer een belachelijke solo actie op niets hebben zien uit lopen.

Zonder C.Ronaldo zou Real niet tweede staan..

Er zit schot in de zaak.

Sepp Blatter, voorzitter van de wereldvoetbalbond, sluit het gebruik van technologische hulpmiddelen in het voetbal niet langer uit. Dat heeft de Fifa-voorzitter vandaag gezegd, nadat eerder op het WK in Zuid-Afrika verschillende scheidsrechters in de fout waren gegaan.

Ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden aan de Engelse en Mexicaanse delegatie. Ik begrijp dat ze niet blij zijn.

Sepp Blatter
"Het zou absurd zijn om daarover niet na te denken na wat er is gebeurd. We moeten over dit thema discussiëren", verklaarde Blatter in Johannesburg. Volgende maand (21 en 22 juli) staat het onderwerp alvast op de agenda tijdens een vergadering in Cardiff met leden van de International Football Association Board (IFAB), dat de regels van het voetbal vastlegt.

Excuses aangeboden
Tijdens de wereldbeker zelf verandert er niets. "We kunnen niet voor tien wedstrijden de regels snel aanpassen", aldus de Zwitser.

Blatter zei ook dat hij zijn excuses heeft aangeboden aan de Engelse en Mexicaanse ploeg, die zondag tijdens hun achtste finale allebei het slachtoffer werden van een scheidsrechterlijke dwaling. "Ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden aan de twee betrokken delegaties. Ik begrijp dat ze niet blij zijn. De Engelsen hebben me bedankt, de Mexicanen lieten het hoofd zakken", aldus Blatter.

Lampard/Tevez
Tijdens Duitsland - Engeland (4-1) werd een duidelijke goal van Frank Lampard niet gegeven. Tevez scoorde in de wedstrijd tegen Mexico het eerste Argentijnse doelpunt vanuit buitenspel. (belga/odbs)
http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-vo...praten-over-technologische-hulpmiddelen.dhtml

Laatst bewerkt:
Volgens mij doet Real niet mee in Zuid-Afrika.

wat zal er gaan gebeuren als er een goal in de finale word gemaakt dat niet word toegekend en dat team met 1-0 verliest

Jouw reactie stond er nog niet toen ik dat schreef klaas. Hij is inderdaad soms te egoistisch en wilt vaak teveel doen. Daarom zie ik liever Messi spelen, al kan C.Ronaldo mij vaak ook bekoren.

Er is maar één Ronaldo.. en hij speelt niet voor Portugal
qft

Toegegeven C. Ronaldo is een van de betere ter wereld, maar hij zal nooit de beste worden omdat zijn torenhoge ego in de weg zit. Die gast speelt alleen maar voor zichzelf en voor zichzelf alleen. Leuke opmerking van Hans van Breukelen gisteren in VIOranje: alleen de spelers die na een doelpunt naar de assistmaker lopen en bedanken zijn de echte oprechte teamspelers en daar hoort battiboy C. Ronaldo niet bij.

Ook zijn zogenaamde techniek ben ik niet kapot van...het is niet echt functioneel. Zoals de Engelsen zeggen, hij is een echte showboat...ofniet ?:D

In ik dacht de tweede wedstrijd van Portugal stond hij gewoon uit nijd te trappen tegen een doelpaal toen een andere voetballer scoorde voor Portugal, hij had hem er zo graag het liefst zelf in geschopt. Dan ben je aardig van het pad af hoor :roflol:

Jouw reactie stond er nog niet toen ik dat schreef klaas. Hij is inderdaad soms te egoistisch en wilt vaak teveel doen. Daarom zie ik liever Messi spelen, al kan C.Ronaldo mij vaak ook bekoren.

Ik moet overigens zeggen dat ik steeds meer respect krijg voor Messi. Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit een schwalbe heb zien maken. Ook na (wéér) een zware overtreding op hem staat hij gewoon op en voetbalt verder, hij vraagt nooit kaarten e.d.

grootste fail van deze wk is rooney, ik heb hem daadwerkelijk geen bal tussen de palen zien schieten hooguit 1 en daar houd het dan op

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rooney heeft het niet al te best gedaan maar hij kreeg dan ook weinig bruikbare ballen wat ook niet zo heel vreemd is als die halve zool van een Capello spelers als Gerard en Lampart gebruikt als verdedigende middenvelders.

Ik heb geen eens een hekel aan Ronaldo. Ik wil gewoon een huilende Ronaldo van het veld zien gaan en als dat met een gemiste penalty in de blessuretijd is, dan is het wel het toppunt natuurlijk.

Ik hoop nog wel dat Maradona dit toernooi een journalist aanrijdt, neerslaat of afschiet, dat hoort gewoon bij die man.

****ing ronaldo haters gtfo jaloerse krengen dat jullie zijn, ronaldo is het helemaal heeft zijn looks mee, kan elke sl*t krijgen dat die wilt en is miljonair zo niet miljardair

ronaldo komt vanavond los

1 love brah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ronaldo weet zelf heel goed dat het portugese elftal niet bepaald uitblinkt van de kwaliteit. Die jongen heeft het gevoel dat hij het zelf moet doen, dat hij moet uitblinken om te winnen. Niet dat ik het goed praat, maar ergens begrijp ik hem wel. Maar blijkbaar is er ook niemand die hem vertelt hoe het wel moet, in ieder geval niet binnen het portugese team. Want bij al zijn clubs doet hij het wel goed.

Miljardair :roflol: Denk dat de eerste voetbalmiljardair toch echt nog geboren moet worden.

Terug
Naar boven