Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

:roflol: Keeper Eddine? echt waar Keeper? :roflol: Heb je gisteren gekeken toevallig?
Spits? ze spelen met een centrumspits, wij met vleugels en een meevoetballende spits maar beter? zeer zeker niet.
Nederlandse verdediging is één van de beste ter wereld gezien het aantal doelpunten tegen de afgelopen periode.
Mijn koe is braaf, want hij doet nooit het licht aan:)

Julio Cesar wordt gezien als de beste keeper ter wereld..

:roflol: @ mensen die Brazilië een kans toedichten. Wake the **** up landverraders.

Je hebt het over aparte spelers, de enige uit de verdediging van Brazilië waar ik me twijfels over heb is Bastos.
Maicon en Lucio winnen landstitel en CL, Juan vaste gerespecteerde waarde bij AS Roma. Die schat ik dan voor het gemak even hoog in als Mathijsen en Heitinga.

v.d. Wiel vs Maicon, kom op zeg...
En Julio Cesar was de beste keeper afgelopen seizoen in de CL, wat deed Stekelenburg? Gewoon normaal.

Mijn koe is braaf, want hij doet nooit het licht aan:)

Julio Cesar wordt gezien als de beste keeper ter wereld..

Juan As Roma... ja die hebben al heel wat prijzen gepakt dit jaar :roflol:

Als je het zo stelt: Sneijder (CL), Robben, van Bommel (2de CL), Matthijsen en Elia (EL) van Persie vaste waarde van Arsenal, schat ik voor het gemak even hoger in dan As Roma net zoals Vd Vaart (Real)

Stekelenburg heeft een beter cleansheet.

Laatst bewerkt:
Jij hebt het toch over posities, dus man tegen man?
Ik vergelijk Juan toch niet met Robben?

Jij hebt het toch over posities, dus man tegen man?
Ik vergelijk Juan toch niet met Robben?

Maar kijk nou eens naar de tegendoelpunten van Nederland op dit toernooi en in de aanloop hier naar toe. Onze verdeding staat, oke er wordt soms een foutje gemaakt maar we hebben nog altijd Stekelenburg in topvorm er achter staan.
Controleurs van Bommel en de Jong op het midden en Brasil krijgt het echt heel moeilijk.
We kunnen verliezen van Brazilie maar dan alleen door fouten in de arbitrage.

ik kijk niet naar paraguay - japan, wie is beter? ik wel penalties zien.

In ik dacht de tweede wedstrijd van Portugal stond hij gewoon uit nijd te trappen tegen een doelpaal toen een andere voetballer scoorde voor Portugal, hij had hem er zo graag het liefst zelf in geschopt. Dan ben je aardig van het pad af hoor
Precies, dan ben je echt niet helemaal lekker hoor, wat denk je dat zoiets doet met je andere teammaatjes ?

Ik vind het zorgelijk dat Van Persie niet scherp is, ik ben bang dat dat ons zal opbreken. Robben speelt uiteraard geniaal maar hij kan niet 90 minuten lang de kar trekken in zn eentje. Elia heeft afgezien van de eerste wedstrijd ook niet veel bijzonders laten zien. Ik vraag me af wie nu opstaat als de absolute killer in de 16...KJH, Kuyt ? Kweenie boys ik heb er een hard hoofd in. Individueel zijn we wel wat sterker dan Brazilie zij scoren veel makkelijker :(

ik vind dit tog spannend , ik hoop op penalties

Van Nistelrooy alsnog oproepen, Persie eruit. :)

Nederland heeft tot nu toe 2 goals tegen, waarvan één onterechte penalty. Zo slecht kan de verdediging niet zijn. We zijn op twee momentjes na tegen Slowakije geen enkele keer in de problemen geweest.

Maar kijk nou eens naar de tegendoelpunten van Nederland op dit toernooi en in de aanloop hier naar toe. Onze verdeding staat, oke er wordt soms een foutje gemaakt maar we hebben nog altijd Stekelenburg in topvorm er achter staan.
Controleurs van Bommel en de Jong op het midden en Brasil krijgt het echt heel moeilijk.
We kunnen verliezen van Brazilie maar dan alleen door fouten in de arbitrage.

Ik heb nergens gezegd dat Nederland niet van Brazilië kan winnen of dat de verdediging van Nederland zuigt hoor ;)

penalties kom op noooooooou...... ik wil het zo graag. :( nog 15 minuten

Hoop dat Japan wint.

penalties dit kan niet meer mis gaan

Endo is eigenlijk een ecto

jammer...

Neee niet japan eruit :(

ja ja het is weer wachten op de nieuwe foto's van vandaag:D
En dan weer de kwartfinales

Terug
Naar boven