Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Dat wordt afkicken! Nu 2 dagen geen voetbal! :shake:

Misschien moet je voortaan naar het WK Curlen gaan kijken. ;)

Toch nog een mooie voetbalavond geworden :D Vond Xavi en Puyol erg verzorgd spelen en die invallert-spits ben zn naam ff kwijt, goeie voetballer.

Portugezen zijn toch de nieuwe Duitsers met een tintje hoor, heel de avond zitten ergeren aan meneertje Costa. Blij dat ie eraf moest die viezerik...tis net een Mediterrane Olaf Tohn.

belachelijk dit buitenspel goal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben het over hooguit 10 cm....dat kan ik nog begrijpen dat men dat niet ziet.

buitenspel is b uitenspel kan me geen reet schelen , onterecht dit

10 cm? heel zijn linker deel van zijn lichaam is buiten spel

Spanje heeft Portugal helemaal weggetikt zeg.
BAM

In geval van twijfel is de regel door laten spelen, zal hier wel het geval geweest zijn.

10 cm? heel zijn linker deel van zijn lichaam is buiten spel

Onterecht? Ja. Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar goed, dit is voor een scheidsrechter echt onmogelijk om te zien. Ten eerste, heeft Xavi de bal geraakt? (Ja, maar zeer moeilijk te zien), ten tweede, staat Villa buitenspel? Valt wel te begrijpen dus.

Hij had afgekeurd moeten worden, maar ik daarbij heb ik geen enkel probleem met Spanje als winnaar omdat ze véél beter speelden.

ik probeerde aan te geven dat deze menselijke beslissing niet onlogisch was gezien de situatie. Dat het buitenspel is, ben ik met je eens. Onterecht vind ik niet want als we het over rechtvaardigheid moeten hebben, dan heeft Spanje dit doelpunt meer verdiend dan het niet willen voetballen van Portugal;)

Portugal viel me trouwens echt heel erg tegen.

Nog mensen die ook spelen via unibet??
had vandaag gecombineerd ingezet op Paraguay en Spanje , maar nu word het niet uitbetaald omdat Paraguay-Japan niet goed was?? komt dat omdat er winnaar is gekomen door penalty's?

Nog mensen die ook spelen via unibet??
had vandaag gecombineerd ingezet op Paraguay en Spanje , maar nu word het niet uitbetaald omdat Paraguay-Japan niet goed was?? komt dat omdat er winnaar is gekomen door penalty's?

jaa, ze pakken alleen reguliere speeltijd geloof ik.

Spanje heeft weer haar prachtige voetbal gedemostreerd, werkelijk alle passes komen aan, perfecte controles, korte snelle tikjes :lick:

cr.jpg

Chico Lama.

Niet haten op Ronaldo jongens:( Hij was niet goed dit wk, maar hij blijft één van de beste voetballers ter wereld.

Terug
Naar boven