XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Grote voetballers staan er op de beslissende en belangrijke momenten. Maar hij heeft er nog nooit gestaan op de belangrijkste momenten. Ik vind Sneijder op dit moment stukken beter dan Ronaldo

Zeer mee eens. Ik denk zelfs dat als een Ibi Affelay ook de juiste training en verzorging krijgt á la ManU, niet veel geblesseerd raakt, hij zeker het huidige niveau van C. Ronaldo kan halen.

Daarnaast heeft Robben ook niet het beste karakter van de wereld tbh....altijd fopduiken, mopperen op teamspelers als het ff niet lekker gaat, altijd die handjes omhoog. Maar nu het goed gaat merk je daar niet veel van :)

SoccerRobben_468x377.jpg

Veel pro's mogen een voorbeeld nemen aan Lionel Messi, een echte modelprof imo

Laatst bewerkt:
Waarom komt de Nederlandse verdediging niet in de problemen tegen Brazilië?

Omdat ze elke dag tegenover Babel staan op de training :)

Robben is beter dan Ronaldo. Wie werd kampioen dankzij Robben? Wie won de beker dankzij Robben? Wie stond er in de finale van de Champions League dankzij Robben? Ronaldo won helemaal niks.

Dit seizoen en dit wk was Robben zeker beter dan Ronaldo. Als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal, maar ik zie dat ''penischef'' aka jiveman een Belg is, dus hij heeft sowieso geen verstand van voetbal en zijn jaloezie speelt mee.

x10000

Qua techniek en balgevoel wint Ronaldo het van Robben, alleen het is een straatvoetballertje met een te groot ego waardoor de teamprestatie ernstig in de verdrukking komt. Het is jammer, potentie genoeg maar dit gedrag maakt hem niet meer de beste speler ter wereld.

Sowieso is het appels met peren vergelijken. Robben is een vleugelspeler en Ronaldo een , tegenwoordig dan, centrumspits

Laatst bewerkt:
Qua techniek en balgevoel wint Ronaldo het van Robben, alleen het is een straatvoetballertje met een te groot ego waardoor de teamprestatie ernstig in de verdrukking komt. Het is jammer, potentie genoeg maar dit gedrag maakt hem niet meer de beste speler ter wereld.

Sowieso is het appels met peren vergelijken. Robben is een vleugelspeler en Ronaldo een , tegenwoordig dan, centrumspits

Nee, Ronaldo denkt dat hij een spits is, maar hij is alleen goed aan de buitenkant met veel ruimte. Daarom was dit ook een faal WK voor hem.

Het is toch mooi dat Nederland zoveel kwaliteit heeft dat ze Babel niet eens nodig hebben. Van Marwijk houdt gewoon aan zijn concept en gelet op de uitslagen kan je hem geen ongelijk geven. Zo min mogelijk veranderen en ruimte laten voor pinchhitters.

Maar Babel is geen Vennegoor of Hesselink...

We missen een pinchhitter zoals Pierre.

Het is toch mooi dat Nederland zoveel kwaliteit heeft dat ze Babel niet eens nodig hebben. Van Marwijk houdt gewoon aan zijn concept en gelet op de uitslagen kan je hem geen ongelijk geven. Zo min mogelijk veranderen en ruimte laten voor pinchhitters.
hahaha van der vaart...snap nog steeds niet wat die vent op het veld doet

Maar Babel is geen Vennegoor of Hesselink...

Babel is ook niet de pinchhitter waar van Marwijk gebruik van maakt. Die knalt Huntelaar er in of laat Affelay en/of Elia wat meer gevaar brengen. Huntelaar is in ieder geval wel een echte pinchhitter.

Babel zal op het derde plan staan en moet hopen dat de standaardwissels tegenvallen of geblesseerd raken.

Laatst bewerkt:
Ooijer maakt de beslissende penalty in halve finale tegen Uruguay.

Inderdaad. Vinden jullie het ook jammer dat Andre Ooier niet speelt? Die weet wel raad met die spitsen van Brazilië. Of zal van Marwijk hem bewaren tot het echt nodig is?

Is van Marwijk niet gewoon bezig met 'never change a winning team'? Hij zal dit elftal toch zien als zijn beste elf spelers in feite.

Volgens mij komen die echte bankzitters niet meer aan speelminuten toe.

Is van Marwijk niet gewoon bezig met 'never change a winning team'? Hij zal dit elftal toch zien als zijn beste elf spelers in feite.

Volgens mij komen die echte bankzitters niet meer aan speelminuten toe.

Ik zal voortaan even in m'n post vermelden wanneer ik iets sarcastisch bedoel :D

wat me opviel is dat argentina en duitsland zondag hebben gespeeld , en ze spelen de kwart finale pas zaterdag , nederland daar in tegen heeft maandag gespeeld en moet al weer vrijdag knallen kan tog niet?

Terug
Naar boven