XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

"Stond ie misschien een centimetertje buitenspel?"

buitenspel = buitenspel

opnieuw spelen die wedstrijd!

Op Ghana na alleen Poule-winnaars in de kwartfinale. Eigenlijk wel als vanouds, de tobbers in de eerste poulefase gaan meestal snel naar huis.

Ghana wereldkampioen 2010.

cr.jpg

Chico Lama.

Voor 20 miljoen per jaar spuug ik ook wel even richting de camera.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha.

Niet haten op Ronaldo jongens:( Hij was niet goed dit wk, maar hij blijft één van de beste voetballers ter wereld.

Neenee Robben is beter vinden ze hier :roflol::o:o:o:o:o:o:o:o

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Brazilië - Uruguay en Duitsland - Spanje dus :)

Phenochef :roflol: Moet ik nou weer je uitspraken terug gaan halen? Robben is in ieder briljanter dan Ronaldo op dit WK en volgens mij gaat het momenteel toch echt om de prestaties op het WK. Robben speelt maar even mee maar heeft al meer laten zien dan Chico Lama.

Niet haten op Ronaldo jongens:( Hij was niet goed dit wk, maar hij blijft één van de beste voetballers ter wereld.

Volgens mij krijgen bepaalde jongetjes hier een harde plasser van Ronaldo. Want wat heeft deze man nou laten zien als het echt erom gaat? EK 2004 onzichtbaar op de beslissende momenten. WK 2006 tegen Frankrijk in de halve finales geen bal geraakt. EK 2008 geen bal goed geraakt tegen Duitsland in de kwart finales. En ook gisteren weer niks laten zien. Terugkoppeling op vorig seizoen: Het is natuurlijk mooi als je er 3 maakt tegen Malaga. Maar waar was hij tegen Barcelona? Waar was hij in de Champions League?

Grote voetballers staan er op de beslissende en belangrijke momenten. Maar hij heeft er nog nooit gestaan op de belangrijkste momenten. Ik vind Sneijder op dit moment stukken beter dan Ronaldo;)

Laatst bewerkt:
Robben is beter dan Ronaldo. Wie werd kampioen dankzij Robben? Wie won de beker dankzij Robben? Wie stond er in de finale van de Champions League dankzij Robben? Ronaldo won helemaal niks.

Dit seizoen en dit wk was Robben zeker beter dan Ronaldo. Als je dat niet ziet heb je geen verstand van voetbal, maar ik zie dat ''penischef'' aka jiveman een Belg is, dus hij heeft sowieso geen verstand van voetbal en zijn jaloezie speelt mee.

Robben gaat de brazilianen ownen:)

Ronaldo :roflol: Een sportman van niks eigenlijk, zelfs iemand die niet tegen zijn verlies kan zou beter gereageerd hebben. Wel jammer dat Nederland niet het vonnis mocht voltrekken.

Ronaldo:
ronaldo-crying.jpg

Robben:
Robben.jpg

Terug
Naar boven