XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Je moet niet constant Vandenbempt herhalen. :P
Ik haat Vandenbempt:fuu:
Lekkere match, de beste na die van Duitsland. Chili was heer en meester, die Sanchez is trouwens echt een diamant, mooie dribbels. Ze hebben veel spelers die een actie kunnen maken. Ik zeg: hou deze ploeg in de gaten!:)

Laatst bewerkt:
oke ik zit klaar voor spanje, baki rijst en kip klaar heerlijk

Zwitserland gaat waarschijnlijk hyperdefensief spelen, maar als Spanje in topvorm is verwacht ik een 4-0.

Ben benieuwd naar Spanje.

:fuu: waarom wil de livestream van sporza niet starten, heb speciaal de telefoon uitgetrokken op het werk om met rust gelaten te worden krijg je deze shit : de livestream is nog niet begonnen!

Ik kan het nog wel hebben als mensen Honduras niet exact weten aan te wijzen op de wereldkaart maar je mag toch verwachten dat je weet in welk werelddeel dat ligt? Ook al heb je nog nooit topografie gehad heb je dat toch zeker wel een keer ergens opgepikt of zo?

Pique faalt.

Senderos met zijn sliding op een eigen speler waarbij hij zelf geblesseerd raakt. :roflol: Lachwekkend.

Zwitserland speelt niet het meest attractieve voetbal...

En dan klagen wij over Nederland. :roflol:

BOOOOM!!!!!

Prachtig. Let's go Zwitserland!!!

Spanje en het WK, het blijven toch wel faalhazen op dat gebied. 30 punten uit 10 wedstrijden en nu kan je Zwitserland niet de baas lijkt het.

Verdedigende ploegen zijn gewoon lastig. Alleen Duitsland overtuigde tot nu toe.

HOLY SHIT @ Swiss

Terug
Naar boven