MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Argentinië vond ik ook overtuigen ondanks de kleine winst.

Wat een geluk..

godsjeneu wat een spanning damm goede pot

Die had er in gemoeten, dat was mooi geweest.

aaaaaargh weet iemand wat de zwitsers gequoteerd stonden? ooh had ik hier maar opgezet :p

Zwitserland, Denemarken, Noord-Korea en Nigeria zijn niet beter dan Australië.

Dan heb ik gisteren een andere wedstrijd gezien, N-Korea was zeker beter dan het zwakke spel dat Australie liet zien. Denemarken is op zeker beter en Nigeria en Zwitserland zullen aan dit Australie ook geen harde dobber hebben. Maar misschien dat Verbeek de boel op de rails krijgt in de twee komende wedstrijden.

dan heb ik gisteren een andere wedstrijd gezien, n-korea was zeker beter dan het zwakke spel dat australie liet zien. Denemarken is op zeker beter en nigeria en zwitserland zullen aan dit australie ook geen harde dobber hebben. Maar misschien dat verbeek de boel op de rails krijgt in de twee komende wedstrijden.

+1

Dan heb ik gisteren een andere wedstrijd gezien, N-Korea was zeker beter dan het zwakke spel dat Australie liet zien. Denemarken is op zeker beter en Nigeria en Zwitserland zullen aan dit Australie ook geen harde dobber hebben. Maar misschien dat Verbeek de boel op de rails krijgt in de twee komende wedstrijden.

Denemarken was aanvallend echt triest. Australië zou ze ownen. De rest was ook alleen maar aan het verdedidigen. Verdedigen is makkelijker dan aanvallen.

hahaha spanje vol op hun plaat!

Zo doe je dat potverdomme!!!!!

Prachtig.

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :D

ervan uitgaande dat zwitserland wint van honguras en chilli wint van zwitserland kunnen we concluderen dat die 2 grote kans hebben om door te gaan

spannende poule

Whahahahaha ownt

Had die Turk met zijn linkervoet geschoten dan was het 2-0 geweest. :)

Denemarken was aanvallend echt triest. Australië zou ze ownen. De rest was ook alleen maar aan het verdedidigen. Verdedigen is makkelijker dan aanvallen.

Vertel dat Italie even dan. WK 1982 eerste ronde overleeft door bijna alleen maar te verdedigen en over het algemeen is Italie niet echt een aanvallend team.

Australie wordt laatste in die poule en die landen die jij noemde gaan zeker nog punten pakken. Daarvoor zal je toch enigzins moeten aanvallen.

wtf is dit WK man.
daar gaan mn voorspellingen.
Alle grote landen stellen teleur.

Haha geweldig dit:D

Ik ben maar eens gaan trainen in plaats van voetbal kijken voor de verandering, hardcore mother****er!

Terug
Naar boven