MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

De 2e speelronde gaat het pas spannend worden. Dan zie je wie er mogelijk gaan afvallen of door gaan.

lekker veel geld kwijt :(

NIET-TE-GELOVEN-DIT

OW MY GOD man jezus :D 70% balbezit maar 0,0 scoorvermogen van die spanjaarden. Erg jammer dit en totaal onverwacht, ging stiekem wel uit me plaat toen zwitserland won :rofl: Dit WK is niet meer te voorspelle, het gaat echt helemaal nergens meer over dit :roflol:

Ah ik moest werken, jammer jammer.

Spanje failers.

Ik ben maar eens gaan trainen in plaats van voetbal kijken voor de verandering, hardcore mother****er!

Makkelijk praten als er geen voetbal is ;) Ik train vanavond tíjdens de wedstrijd, HARDCORE MOTHER****ER :D

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Haha ja, één van de weinige wedstrijden waar iedereen voor 100% zn geld op durfde te zetten en dan dit :P

Zuid-Afrika - Uruguay vanavond nog? Heeft Uruguay niet eergisteren nog gespeeld?

Laatst bewerkt:
paraguay was hoogtepunt op dit wk
t7d8wn.jpg

m7azaw.jpg

:rolleyes:

[/QUOTE]

OMFG :eek::eek::eek: wat wil ik die gsm zijn...

geen van basten nee , maar er blijven toch wel wat aardige spelers over
spanje gaat het alsnog redden

Vergeet Kieft niet. Zonder Kieft waren we al helemaal geen Europees kampioen geworden.

Dat was de derde wedstrijd en inderdaad Kieft zorgde er voor dat we de halve finale haalden. Maar van Basten was toch wel cruciaal tegen de Engelsen.

Hoe goed waren die Zwitsers nu eigenlijk en wat ging er mis met Spanje?

Suarezz, hoop het voor hem, maar het zal vast wel niet. Kwal Forlan eist alles zelf op

2-1 Bafana Bafana

Mooie goal :thumbs:

Terug
Naar boven