- Waardering
- 1.066
Haha, eerst ruud 2x, nu jij. De poule blijft me vrolijk maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, eerst ruud 2x, nu jij. De poule blijft me vrolijk maken

Haha, eerst ruud 2x, nu jij. De poule blijft me vrolijk maken![]()
Je kan zeggen wat je wilt over Suarez, maar hij is vandaag toch best belangrijk geweest.
Penalty gekregen & een assist.
kon er echt niet naar kijken, wat een lul, gewoon nog erger dan ronaldo
kon er echt niet naar kijken, wat een lul, gewoon nog erger dan ronaldo
Mee eens.
Dan kan je nog zo "nuttig" zijn. Dat soort acties verpesten voor mij iig het hele spelletje. Die gasten hebben echt totaal geen zelfrespect.

Hij liet zich 2x vallen ja.
Maar bij die penalty was er contact, en dus is het een penalty
al gaat hij wel veel te overdreven neer natuurlijk
Dat moet hij afleren.
alleen dat overdreven hoeft ook weer niet. Vond C. Ronaldo nog vele malen erger
Heb nog nooit iemand zien vallen zonder dat er ook maar iemand in de buurt kwam bij hem 
hoezo moet ie dat afleren ? zolang ie ze team er mee kan helpen gewoon doorgaan, iedereen doet hetalleen dat overdreven hoeft ook weer niet. Vond C. Ronaldo nog vele malen erger
Heb nog nooit iemand zien vallen zonder dat er ook maar iemand in de buurt kwam bij hem
![]()

Hij liet zich 2x vallen ja.
Maar bij die penalty was er contact, en dus is het een penalty
al gaat hij wel veel te overdreven neer natuurlijk
Dat moet hij afleren.
Vorig jaar halve finale champions league. Barcelona - Chelsea: Anelka liep voor Abidal, Abidal ging hem inhalen. Zonder enige contact liet Anelke zich vallen en Abidal kreeg rood --> geschortst voor finale.
Nu op dit WK: Daniele de Rossi![]()

Boeiend die schwalbes. Ze winnen er mede door, toch weer fikse premie verdient
En terecht, moeten ze maar beter spelenvind het wel zielig voor Z-afrika, al die supporters gelijk weglopen
. Ze leverden ook echt een zwakke prestatie. Hoeveel echte bedreigingen hebben ze gecreëerd? 2?Walgelijke wedstrijd weer. Suarez is weer een genadeloos potje aan het duiken en toneelspelen. Erg jammer.
Ze zouden dit nauwkeuriger meoten volgen en hard bestraffen. Want het irriteert zelfs ...
hoezo moet ie dat afleren ? zolang ie ze team er mee kan helpen gewoon doorgaan, iedereen doet hetalleen dat overdreven hoeft ook weer niet. Vond C. Ronaldo nog vele malen erger
![]()

Suarezz, hoop het voor hem, maar het zal vast wel niet. Kwal Forlan eist alles zelf op
2-1 Bafana Bafana
Nederland moet gewoon zorgen dat ze met onze backs die 2 buitenspelers van de tegenpartij mee terug dwingen, want kijk: hun aanvallers zijn niet gevaarlijk op hun eigen helft. En dat betekent dat als de tegenstander counterd, ze maar 1 spits of geen 1 hebben. Wat dus betekent dat een middenvelder of verdediger aanvalt. En dus kan het scenario ontstaan, dat hun aanvallers achterin staan, en hun verdedigers voorin. Kijk ik zeg altijd, als je niet wilt verliezen, moet de tegenstander niet scoren, en zolang hun geen spitsen hebben, wordt scoren moeilijk.
Gr Johan
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen Suarez ofzo, maar Forlan is gewoon veel en veel beter.