Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Haha, eerst ruud 2x, nu jij. De poule blijft me vrolijk maken :D

highfive_Borat.gif

Je kan zeggen wat je wilt over Suarez, maar hij is vandaag toch best belangrijk geweest.
Penalty gekregen & een assist.

kon er echt niet naar kijken, wat een lul, gewoon nog erger dan ronaldo

Mee eens.

Dan kan je nog zo "nuttig" zijn. Dat soort acties verpesten voor mij iig het hele spelletje. Die gasten hebben echt totaal geen zelfrespect.

kon er echt niet naar kijken, wat een lul, gewoon nog erger dan ronaldo

Mee eens.

Dan kan je nog zo "nuttig" zijn. Dat soort acties verpesten voor mij iig het hele spelletje. Die gasten hebben echt totaal geen zelfrespect.

Hij liet zich 2x vallen ja.
Maar bij die penalty was er contact, en dus is het een penalty;)
al gaat hij wel veel te overdreven neer natuurlijk
Dat moet hij afleren.

Hij liet zich 2x vallen ja.
Maar bij die penalty was er contact, en dus is het een penalty;)
al gaat hij wel veel te overdreven neer natuurlijk
Dat moet hij afleren.

hoezo moet ie dat afleren ? zolang ie ze team er mee kan helpen gewoon doorgaan, iedereen doet het :rolleyes: alleen dat overdreven hoeft ook weer niet. Vond C. Ronaldo nog vele malen erger :) Heb nog nooit iemand zien vallen zonder dat er ook maar iemand in de buurt kwam bij hem :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=k_oh7XANmSk&feature=related

hoezo moet ie dat afleren ? zolang ie ze team er mee kan helpen gewoon doorgaan, iedereen doet het :rolleyes: alleen dat overdreven hoeft ook weer niet. Vond C. Ronaldo nog vele malen erger :) Heb nog nooit iemand zien vallen zonder dat er ook maar iemand in de buurt kwam bij hem :roflol:

Vorig jaar halve finale champions league. Barcelona - Chelsea: Anelka liep voor Abidal, Abidal ging hem inhalen. Zonder enige contact liet Anelke zich vallen en Abidal kreeg rood --> geschortst voor finale.

Nu op dit WK: Daniele de Rossi :)

Echt een vet nummer trouwens, Wavin' Flag.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar halve finale champions league. Barcelona - Chelsea: Anelka liep voor Abidal, Abidal ging hem inhalen. Zonder enige contact liet Anelke zich vallen en Abidal kreeg rood --> geschortst voor finale.

Nu op dit WK: Daniele de Rossi :)

was ook sarcasme :)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Boeiend die schwalbes. Ze winnen er mede door, toch weer fikse premie verdient

Juist, zolang het maar niet te erg word.

Tja Suarez echt een homo, ik gunde het Zuid-Afrika na dat toneelspelen van hem. Maar word lastig met 10 man.

vind het wel zielig voor Z-afrika, al die supporters gelijk weglopen
En terecht, moeten ze maar beter spelen:D. Ze leverden ook echt een zwakke prestatie. Hoeveel echte bedreigingen hebben ze gecreëerd? 2?
Walgelijke wedstrijd weer. Suarez is weer een genadeloos potje aan het duiken en toneelspelen. Erg jammer.
Valt nog mee, had je C Ronaldo gezien :D?
Ze zouden dit nauwkeuriger meoten volgen en hard bestraffen. Want het irriteert zelfs ...

Groeten Bart

haalt sowieso het tempo uit de wedstrijd. opportunistisch gezien is het natuurlijk wel allemaal goed voor die ploeg, maar voor de neutrale toeschouwer is het echt :fuu:

K*t suarez.

Nederland moet gewoon zorgen dat ze met onze backs die 2 buitenspelers van de tegenpartij mee terug dwingen, want kijk: hun aanvallers zijn niet gevaarlijk op hun eigen helft. En dat betekent dat als de tegenstander counterd, ze maar 1 spits of geen 1 hebben. Wat dus betekent dat een middenvelder of verdediger aanvalt. En dus kan het scenario ontstaan, dat hun aanvallers achterin staan, en hun verdedigers voorin. Kijk ik zeg altijd, als je niet wilt verliezen, moet de tegenstander niet scoren, en zolang hun geen spitsen hebben, wordt scoren moeilijk.

Gr Johan

Nederland moet gewoon zorgen dat ze met onze backs die 2 buitenspelers van de tegenpartij mee terug dwingen, want kijk: hun aanvallers zijn niet gevaarlijk op hun eigen helft. En dat betekent dat als de tegenstander counterd, ze maar 1 spits of geen 1 hebben. Wat dus betekent dat een middenvelder of verdediger aanvalt. En dus kan het scenario ontstaan, dat hun aanvallers achterin staan, en hun verdedigers voorin. Kijk ik zeg altijd, als je niet wilt verliezen, moet de tegenstander niet scoren, en zolang hun geen spitsen hebben, wordt scoren moeilijk.

Gr Johan

Maar das logisch.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen Suarez ofzo, maar Forlan is gewoon veel en veel beter.

Forlan speelt niet met een teammentaliteit naar mijn mening. Hij speelt alsof het de Forlan show is. We weten allemaal dat Suarez een grote ego is maar bij Forlan is dat overdreven. Volgens mij denkt hij ook dat het allemaal van hem moet komen want anders gaat z'n team verliezen ofzoiets dergelijks.

Terug
Naar boven