Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

jezus man kameroen kon er wel 10 maken wat een falers

Als je kijkt naar bijv Duitsland en Argentinie, bij elke kans hebben zij meteen 4,5 man voor de 16,
messi, higuain, tevez, dia maria
en ozil podolski klose, muller.

Nederland bijna niemand. Van Persie loopt over hele veld inplaats van gewoon in de spits positie te wachten. vd Vaart heeft ook zijn tweede kans verprutst. Elia en zelfs Affelay verdienen eerder een basisplaats.

Binnu ben jij eigelijk nog naar die VI-oranje BBQ geweest? Zo ja, was het wat?

Hoppa, de eerste ploeg. :thumbup:

Nederland als eerste land geplaatst voor de 8e finale. Cameroen uitgeschakeld.

Ik vind het btw wel opvallend hoeveel keepers echt huge fouten maken. Dat moet haast wel door die pauperbal komen.

En het pauperveld.. Het klinkt net als een basketbal als de bal van hoog neerkletterd.

Was een leuke wedstrijd gisteren. Den - Kam. Eindelijk aanvallend voetbal. Wel zonde dat Kam al is uitgeschakeld, nu is de wedstrijd van komende donderdag wel suf denk ik.

Ghana - Australie was overigens ook een leuke wedstrijd.

Verwacht wel 4-0 Donderdag.

Donderdag staat er een 2e elftal denk ik.

Welnee daar is van Marwijk veel te behoudend voor.

Marwijk houdt het op ze basis, en dat blijft ie houden. Dat zie je aan spelers zoals Elia die toch maar 2de helft laatste 15 minuten inkomen, terwijil ze echt top speelde wedstrijden ervoor.

Het is natuurlijk wel zo dat we tegen 2 erg verdedigende ploegen hebben gespeeld, als we landen zoals Brazilië tegenkomen dan worden de ruimtes groter. En wie weet levert deze opstelling dan wel sprankelend voetbal op.

Forza Italia!

Nu al 0-1 voor Nieuw Zeeland?

can u ****ing believe it???? daar gaat weer me geld ik kap er egt mee serieus **** this shit man

Terug
Naar boven