XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

damn die Italianen, vallende ziekte, doen alsof ze aan het sterven zijn. Niet om aan te zien hoe ze het moeten halen van dit zwakke broertje.

Zucht Italië , hoop dat ze niet ver komen dit WK...

hopelijk liggen ze er zo al uit grafteam

Zoals het nu uitziet, krijgen we met de Italianen te maken in de 8e finale. Ik zie Paraguay wel 1e worden in die poule.

Dit Italië zou voor Oranje geen probleem moeten vormen.

zie je nu hoe makkelijk je n penalty kan tegenkrijgen, dit geval van italie was nog veel minder erg als het geval met DeJong gisteren.En jij lachtte daar mee :rolleyes:
dat was ik niet hoor pino was iemand anders:D

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

dit is wel klote voor de hollanders, ik weet bijna zeker dat nederland ten onder gaat aan italy, italy speelt vies voetbal en dan gaat nederland meedoen en raken ze geirriteerd en dan lukt niks let maar op

dit is de ondergang van ned

good night sweet holland

Hahahahaha wat een blamage:roflol:

mooie van het verhaal is, al die NWZ gasten spelen bij amateur clubs

Nederland speelt geen draad beter.

Nederland speelt tegen teams die met 9-10 man op hun eigen helft spelen. Nederland had wel gewoon 70% balbezit weer, net zoals tegen de Denen...
In de 8ste finales gaan we pas voetbal zien, dan zit Robben er ook weer bij en spele meer mensen aanvallend omdat ze MOETEN winnen ipv op je eigen helft spelen hele tijd voor een gelijkspel of iets dergelijks en dan van een loserteam winnen.

In 1982 waren veel eerste ronde wedstrijden ook een drama maar dit slaat echt alles. In 1982 was Italie overigens echt bagger in de eerste ronde waarna Rossi in de tweede fase en vooral de finale de sterren van de hemel speelde. Italie kan je wat dat betreft nooit uitsluiten, meestal slaapverwekkend slecht in het begin en dan opeens begint het te lopen.

Resultaat telt inderdaad en Italie maakt het zichzelf knap lastig. Slecht spelen ligt ook aan de tegenstander voor een gedeelte en Italie kan het echt niet alleen op de tegenstander gooien. Die waren volgens mij gedrevener dan de Denen of de Japanners.

:roflol:

vond best grappig

Italie hahahah

Dit Italie is allang niet meer het Italie van twee of vier jaar geleden. Het is gewoon een middelmatig team op dit WK.

Overigens grappig dat de landen van de topcompetities (Engeland, Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk) puntverlies leiden en al bijna uitgeschakeld zijn terwijl Nederland, Argentinie en waarschijnlijk ook Brazilie en Chili de volle bak halen na twee wedstrijden.

Wat Chili en Brazilie doen wacht ik maar rustig af. Zwitserland heeft een vreemde ploeg en die kunnen best nog een keer stunten.

Terug
Naar boven