Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Dit Italie is allang niet meer het Italie van twee of vier jaar geleden. Het is gewoon een middelmatig team op dit WK.

Overigens grappig dat de landen van de topcompetities (Engeland, Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk) puntverlies leiden en al bijna uitgeschakeld zijn terwijl Nederland, Argentinie en waarschijnlijk ook Brazilie en Chili de volle bak halen na twee wedstrijden.

Toch is volgens mij met name de Argentijnse competitie helemaal niet zwak. Ook kijkend naar het aantal keren dat een Argentijnse club de wereldbeker voor clubteams heeft gewonnen.

Alles bij elkaar genomen is Nederland tot nu toe het enige grote Europese land die de verwachtingen tegemoet komt betreft de resultaten.

Duitsland, Italie, Engeland, Spanje, Frankrijk, Portugal....het is tot nu toe allemaal een fail.

Braziliaanse competitie is in ieder geval ook niet zwak, alleen kunnen die clubs nooit de salarissen betalen die hier bijna standaard zijn bij topclubs.

Ik zei ook niet dat die competities zwak waren. Maar de Engelse, Spaanse en Italiaanse worden toch (terecht) als sterkste van de wereld beschouwd.

Dit Italie is allang niet meer het Italie van twee of vier jaar geleden. Het is gewoon een middelmatig team op dit WK.

Overigens grappig dat de landen van de topcompetities (Engeland, Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk) puntverlies leiden en al bijna uitgeschakeld zijn terwijl Nederland, Argentinie en waarschijnlijk ook Brazilie en Chili de volle bak halen na twee wedstrijden.

Frankrijk is ook geen top meer, Brazilie was ook matig en over spanje maar te zwijgen :roflol: zwitserland :roflol:

Dit word het WK van de kleine landen, waarin Nederland en Argentinie onopgemerkt door krabbelen tot aan de finale, en daar de wedstrijd der wedstrijden gaat spelen.

Ik zei ook niet dat die competities zwak waren. Maar de Engelse, Spaanse en Italiaanse worden toch (terecht) als sterkste van de wereld beschouwd.

Ja goed, maar hoeveel Italianen doen er bijvoorbeeld mee met Champions Leage winnaar Inter Milan? Antwoord: 0,0. (Materazzi zit er louter en alleen voor het sentiment en komt amper tot minuten.)

Over de Spanjaarden maak ik me niet zo druk, die komen er wel. Dat elftal zit gewoon te goed in elkaar om niet door te stoten.

Laatst bewerkt:
Fransen weigeren te trainen

(Novum/AP) - Het blijft rommelen in het Franse team. Nadat Nicolas Anelka zaterdag naar huis werd gestuurd, weigerden 'Les Bleus' zondag te trainen. De openbare training werd geannuleerd na een aanvaring tussen aanvoerder Patrice Evra en fitnesstrainer Robert Duverne.

Even nadat de spelers het trainingsveld hadden verlaten, las bondscoach Raymond Domenech een brief van Evra voor. Daarin stelde de aanvoerder dat de spelers door de trainingsweigering hun ongenoegen naar de Franse bond wilde uiten. Die stuurde Anelka naar huis zonder de rest van de spelersgroep te raadplegen.

Bondsgedelegeerde Jean-Louis Valentin bevestigde eerder al dat de spelers niet wilden trainen. "Het is schandalig. Onder deze omstandigheden heb ik besloten naar Parijs terug te keren en mijn ontslag in te dienen", droeg Valentin zijn steentje bij aan de toch al onstuimige situatie in het Franse kamp. "Het is misselijkmakend."

Frankrijk is na een gelijkspel en een nederlaag zo goed als uitgeschakeld. De verliezend finalist moet winnen van Zuid-Afrika en is dan afhankelijk van het resultaat bij Mexico-Uruguay.

:roflol:

(Novum/AP) - Het blijft rommelen in het Franse team. Nadat Nicolas Anelka zaterdag naar huis werd gestuurd, weigerden 'Les Bleus' zondag te trainen. De openbare training werd geannuleerd na een aanvaring tussen aanvoerder Patrice Evra en fitnesstrainer Robert Duverne.

Even nadat de spelers het trainingsveld hadden verlaten, las bondscoach Raymond Domenech een brief van Evra voor. Daarin stelde de aanvoerder dat de spelers door de trainingsweigering hun ongenoegen naar de Franse bond wilde uiten. Die stuurde Anelka naar huis zonder de rest van de spelersgroep te raadplegen.

Bondsgedelegeerde Jean-Louis Valentin bevestigde eerder al dat de spelers niet wilden trainen. "Het is schandalig. Onder deze omstandigheden heb ik besloten naar Parijs terug te keren en mijn ontslag in te dienen", droeg Valentin zijn steentje bij aan de toch al onstuimige situatie in het Franse kamp. "Het is misselijkmakend."

Frankrijk is na een gelijkspel en een nederlaag zo goed als uitgeschakeld. De verliezend finalist moet winnen van Zuid-Afrika en is dan afhankelijk van het resultaat bij Mexico-Uruguay.

:roflol:
Hoe komen die fransen in godsnaam zowiezo op dit WK terecht?

Ik begrijp niet dat Domenech nog coach is na Euro 2008.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe komen die fransen in godsnaam zowiezo op dit WK terecht?
hand van god, de goddelijke handsbal van henry, ierland zal nu smulllen :)

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

dit is egt verreweg de stomste wk ooit, wk hoort zomerig te zijn terwijl het daar in zuid afrika sneeuwt , heel deze wk is een fail sad but truth

Laatst bewerkt:
hand van god, de goddelijke handsbal van henry, ierland zal nu smulllen :)

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

dit is egt verreweg de stomste wk ooit, wk hoort zomerig te zijn terwijl het daar in zuid afrika sneeuwt , heel deze wk is een fail sad but truth

Alsof het hier zomers is. ;)

Frankrijk is ook geen top meer, Brazilie was ook matig en over spanje maar te zwijgen :roflol: zwitserland :roflol:
Wat is er mis met Spanje ???? Als die wedstrijd twintig keer opnieuw wordt gespeeld wint Spanje die gewoon. ****ing Zwitsers hadden gewoon geluk.

Italie was echt wel slecht, snap niet dat Lippi Totti en Balotelli thuis heeft gelaten, zo'n mannen mist dit Italie. Oranje gaat waarschijnlijk tegen italie in de volgende ronde.

Mijn WK dream team na 2 speeldagen:

------------Muslera-------------
Maicon--Piqué---Puyol----Bastos
----------Mascherano-----------
Müller----Messi----Özil-------Elia
-------------Forlan-------------

Eigenlijk moet je de verdedigers van N-Zeeland en Zwitserland in je dream team hebben, haha.

20/06/2010 17:25 -

De commotie bij de Fransen blijft maar duren. Nu weigert de selectie te trainen nadat kapitein Patrice Evra een aanvaring had met conditietrainer Robert Duverne.

Volgens verschillende Franse media is de conditietrainer degene die het conflict tussen bondscoach Raymond Domenech en de inmiddels naar huis gestuurde spits Nicolas Anelka naar de pers heeft gelekt. Aanvoerder Evra had daardoor een fikse woordenwisseling met de conditietrainer.

De rest van de selectie toont zich nu solidair met hun kapitein en weigerden te trainen. Dat meldde bondsvoorzitter Jean-Louis Valentin. Valentin heeft zijn ontslag al ingediend. Het is niet geweten of de Fransen maandag wel zullen trainen.

Anelka werd naar huis gestuurd nadat hij Domenech had uitgemaakt voor 'h**renzoon'. De spits ontkent dit echter. Evra was het niet eens met de sanctie en sprak over een verrader in de selectie. Hij zou daarbij doelen op de conditietrainer.

Wat ik mij afvraag: Frankrijk heeft nog een waterkans om zich te plaatsen als ze winnen met een doelsaldo dat hoog genoeg is tegen Zuid afrika en Mexico van Uruguay verliest. Maar het is toch niet ondenkbaar dat Urugauy Mexico 'niet veel tegenstand biedt'.

Alle heibel begon toch omdat Anelka zijn vriendje Malouda in de tweede wedstrijd in de basis wilde ipv Gourcuff?

Ik had ergens gelezen dat Domenech tegen Anelka zei dat hij de bal vaak te ver gaat halen en dus uit positie loopt en hij zei ook dat hij de tweede helft op de bank ging en toen was het hek van de dam...

genoeg gejank over die fransen, mijn schatje drogba komt zo in actieeeeeeeeee no homo

Terug
Naar boven