XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ben blij dat dat opgehemeld SK-Beveren zo goed als zeker is van de uitschakeling. Heb niets met dat Afrikaans egoïstisch dribbel en ik-peer-van-ver-op-de-goal-hoewel-ik-beter-zou-passen-voetbalcultuurtje.

Je kan weer gaan genieten, Patmuscle. Je vriend Ronaldo moet vanmiddag spelen

13:30
Portugal - Noord-Korea

16.00
Chili - Zwitserland

20.30
Spanje - Honduras

Spanje straft Honduras af, ik zeg 6-0.

:P

Mijn prono: 2-1 Spanje vs Honduras. Maar voor de sensatie hoop ik dat Honduras wint :)

Haha, Brazilie is wel echt goed. Maar daarbij moet de kanttekening gemaakt worden dat de ploegen in die poule wel aanvallend moeten voetballen, omdat ze anders gewoon de boot ingaan. Dat betekent dus ook meer ruimte en makkelijker voetbal voor goede ploegen.

Nederland speelt in een poule met drie ploegen die tweede willen worden. Tweede worden lukt je al met twee punten. Als Nederland tegen voetballende ploegen komt te spelen en Robben terugkomt, zijn we echt niet minder dan bijvoorbeeld Brazilie.

:roflol: niet minder dan brazilië.
Dit moet in meest debiele quotes komen :roflol:
Je hebt wel gelijk, er is maar één verschil tussen Nederland en Brazilië en dat is dat laatstgenoemde talent heeft en Nederland gewoon een goede portie geluk.

Je hebt wel gelijk, er is maar één verschil tussen Nederland en Brazilië en dat is dat laatstgenoemde talent heeft en Nederland gewoon een goede portie geluk.

Alleen de verdediging is op alle fronten beter, en Fabiano is meer een killer.
Wie won de Champions League dit jaar? Wie stond er in de finale? Wie bezorgde hun teams het kampioenschap?

Juist ja, niet Kaka of Robinho.

Wel grappig, de eerste scheidsrechter op het WK die het duidelijk loopt te vernken is een fransman. :D

Was na aanwijzingen van de andere officials.

Nee lul, gisteren Brazilie - Ivoorkust

Ja klopt, maar daar was hij wel goed.

C. Ronaldo zal wel weer swalbes maken de halve wedstrijd

Honduras gaat een pak slaag krijgen vanavond, niet normaal :roflol: Al de frustraties van de pech tegen Zwitserland gaat Spanje afreageren tegen Honduras.:D

Alleen de verdediging is op alle fronten beter, en Fabiano is meer een killer.
Wie won de Champions League dit jaar? Wie stond er in de finale? Wie bezorgde hun teams het kampioenschap?

Juist ja, niet Kaka of Robinho.

Dat is weer die Belgische jaloezie. Salieri is ook zo iemand, die roept dat België over vier jaar hele hoge ogen gaat gooien op het WK :roflol:

Wat hebben jullie het steeds over die "België"? Wie is dat, een elite member ofzo? Een wielrenner? Is België zijn voor of achternaam?

:dunno:

Waarom over Belgie beginnen, kun je het niet met argumenten komen waarom Nederland niet minder is dan Brazilie?
Brazilie is gewoon een compleet team, doelman, verdediging, middenveld en aanval is gewoon wereldtop, dat is bij Nederland gewoon niet zo.

Alleen de keeper en verdediging is beter, meer niet.

De Jong + van Bommel > Melo + Silva
Sneijder/Robben/VdV/v Persie > Robinho, Kaka, Elano

Honduras gaat een pak slaag krijgen vanavond, niet normaal :roflol: Al de frustraties van de pech tegen Zwitserland gaat Spanje afreageren tegen Honduras.:D

Spanje gaat er aan tegen Honde ras. Dit WK zorgt al voor genoeg verrassingen en het zou me niks verbazen als de achtste finale zonder Frankrijk, Spanje,Engeland, Italie en Duitsland is. Europese toplanden zijn ontstellend zwak of onregelmatig dit WK.

Terug
Naar boven