MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Oef dat gaat hard zeg, jammer voor die chinezen :P.

Twee blessuregevoelige flankspelers, zou toch liever uitgaan van wat meer kwaliteit in de basis zelf. Als Robben of Elia tegen de uitgespeelde Kameroenezen aan de bak mogen zie ik er al 1 verdwijnen van dit WK eigenlijk. Kameroen zal niet eerloos willen aftaaien en zal het weinig boeien als ze wat kaarten oplopen.

Robben is bijna het hele seizoen fit geweest. Elia is gewoon fit.

Portugezen zijn ****ing goed aan het spelen, I like :)

Damn, ronaldo bijna tweede assist.

Laatst bewerkt:
Robben is bijna het hele seizoen fit geweest. Elia is gewoon fit.

Ja en ING stond een paar jaar geleden op 30 euro, verleden boeit niet meer nu. Robben is nu weer de glazen Arjen van voorheen en Elia heeft last van zijn voet. Fit is nergens last van, Elia is dus niet fit.

Valt iedereen het trouwens op dat Portugal veel minder aan het zeiken is nu Deco niet speelt?

Ik kijk niet meer sinds Korea geen kans maakt.

Elia heeft geen last van zijn voet. Boulah was erop gaan staan, maar hij was op de wedstrijddag tegen Japan alweer 100% fit.

Dat Arjen Robben blessuregevoelig is, lijkt me duidelijk. Maar heeft verder niets te maken met zijn kwaliteiten. Ik ben het wel met je eens dat het me niet handig lijkt om hem tegen die agressieve schopgrage k*tnegers in te zetten. Als die Ivoriaanse tackle van gisteren (op Elano) op Robben had plaatsgevonden, had het been van Robben in negentien stukken gelegen volgens mij.

Daarom moet je een gigant zoals Nigel de Jong hebben.. die ook zo nu en dan iemand in de kreukels schopt. Nigel is de nieuwe Davids.

Ja en ING stond een paar jaar geleden op 30 euro, verleden boeit niet meer nu. Robben is nu weer de glazen Arjen van voorheen en Elia heeft last van zijn voet. Fit is nergens last van, Elia is dus niet fit.

Zoals ik een tijdje geleden al zei. Tijdens het WK ben je weer de voetbalkenner, maar normaal kijk je nooit. :roflol: Robben was de held van Bayern en hij gaat ons verder helpen in de knock-out fase.

Ronaldo is goed bezig :thumbs:

Elia heeft geen last van zijn voet. Boulah was erop gaan staan, maar hij was op de wedstrijddag tegen Japan alweer 100% fit.

Heb je gisteren Studio Sportzomer gezien? Elia liep met een zak ijs te strompelen op het veld. Die is absoluut nog niet fit. Zelfs van Marwijk gaf aan dat hij tegen Japan duidelijk nog niet fit was.

Dat Arjen Robben blessuregevoelig is, lijkt me duidelijk. Maar heeft verder niets te maken met zijn kwaliteiten. Ik ben het wel met je eens dat het me niet handig lijkt om hem tegen die agressieve schopgrage k*tnegers in te zetten. Als die Ivoriaanse tackle van gisteren (op Elano) op Robben had plaatsgevonden, had het been van Robben in negentien stukken gelegen volgens mij.

,,Elia heeft al bijna een week last van zijn voet'', verklaarde bondscoach Bert van Marwijk. ,,Ik merkte ook dat hij last had toen ik hem tegen Japan liet invallen. We moeten even afwachten hoe hij in de aanloop van het laatste groepsduel van donderdag met Kameroen herstelt. Van der Vaart heeft lichte nekklachten. Ik denk dat dit niet ernstig is.''

Dat was gisteren, van Marwijk strooit de tegenstanders zand in de ogen of zo? De hele week staat overigens al in de media dat de voet van Elia voor problemen zorgt.

Een fitte Robben had Nederland misschien al naar een doelsaldo van +7 geleid maar daar heb je nu niks aan.

Twee blessuregevoelige flankspelers, zou toch liever uitgaan van wat meer kwaliteit in de basis zelf. Als Robben of Elia tegen de uitgespeelde Kameroenezen aan de bak mogen zie ik er al 1 verdwijnen van dit WK eigenlijk. Kameroen zal niet eerloos willen aftaaien en zal het weinig boeien als ze wat kaarten oplopen.

Elia is dit seizoen voor het eerst in z'n loopbaan langdurig geblesseerd. Echt blessuregevoelig is hij niet. Bij Twente kreeg hij zelfs complimenten over het feit dat hij nooit geblesseerd is. Iemand als Van Persie is blessuregevoeliger.

Sinds Robben geblesseerd is heeft hij nooit klasse gehad.

Heb je gisteren Studio Sportzomer gezien? Elia liep met een zak ijs te strompelen op het veld. Die is absoluut nog niet fit. Zelfs van Marwijk gaf aan dat hij tegen Japan duidelijk nog niet fit was.

Aaii, nee niet gezien. Ik meen dat van Marwijk had gezegd na de wedstrijd tegen Japan dat Elia wel 100% fit was? Nouja, dan zat ik zeker fout.

Aaii, nee niet gezien. Ik meen dat van Marwijk had gezegd na de wedstrijd tegen Japan dat Elia wel 100% fit was? Nouja, dan zat ik zeker fout.

Dat zeiden ze inderdaad voor de wedstrijd, maar het bleek toch anders te zijn. Elia kon niet goed lopen tijdens de training.

Terug
Naar boven