Kandijkoekje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee blessuregevoelige flankspelers, zou toch liever uitgaan van wat meer kwaliteit in de basis zelf. Als Robben of Elia tegen de uitgespeelde Kameroenezen aan de bak mogen zie ik er al 1 verdwijnen van dit WK eigenlijk. Kameroen zal niet eerloos willen aftaaien en zal het weinig boeien als ze wat kaarten oplopen.
Hoe vaak is Robben geblesseerd geweest afgelopen seizoen?
Ik vind trouwens wel dat die die beenwarmers weer aan mag doen![]()
Mooie lange zwarte onderbroek.Robben is bijna het hele seizoen fit geweest. Elia is gewoon fit.
Ja en ING stond een paar jaar geleden op 30 euro, verleden boeit niet meer nu. Robben is nu weer de glazen Arjen van voorheen en Elia heeft last van zijn voet. Fit is nergens last van, Elia is dus niet fit.
Robben was de held van Bayern en hij gaat ons verder helpen in de knock-out fase.Valt iedereen het trouwens op dat Portugal veel minder aan het zeiken is nu Deco niet speelt?
Hij is wel goed aan het spelen de tweede helft

Elia heeft geen last van zijn voet. Boulah was erop gaan staan, maar hij was op de wedstrijddag tegen Japan alweer 100% fit.
Elia heeft geen last van zijn voet. Boulah was erop gaan staan, maar hij was op de wedstrijddag tegen Japan alweer 100% fit.
Dat Arjen Robben blessuregevoelig is, lijkt me duidelijk. Maar heeft verder niets te maken met zijn kwaliteiten. Ik ben het wel met je eens dat het me niet handig lijkt om hem tegen die agressieve schopgrage k*tnegers in te zetten. Als die Ivoriaanse tackle van gisteren (op Elano) op Robben had plaatsgevonden, had het been van Robben in negentien stukken gelegen volgens mij.
,,Elia heeft al bijna een week last van zijn voet'', verklaarde bondscoach Bert van Marwijk. ,,Ik merkte ook dat hij last had toen ik hem tegen Japan liet invallen. We moeten even afwachten hoe hij in de aanloop van het laatste groepsduel van donderdag met Kameroen herstelt. Van der Vaart heeft lichte nekklachten. Ik denk dat dit niet ernstig is.''
Twee blessuregevoelige flankspelers, zou toch liever uitgaan van wat meer kwaliteit in de basis zelf. Als Robben of Elia tegen de uitgespeelde Kameroenezen aan de bak mogen zie ik er al 1 verdwijnen van dit WK eigenlijk. Kameroen zal niet eerloos willen aftaaien en zal het weinig boeien als ze wat kaarten oplopen.
Heb je gisteren Studio Sportzomer gezien? Elia liep met een zak ijs te strompelen op het veld. Die is absoluut nog niet fit. Zelfs van Marwijk gaf aan dat hij tegen Japan duidelijk nog niet fit was.
Aaii, nee niet gezien. Ik meen dat van Marwijk had gezegd na de wedstrijd tegen Japan dat Elia wel 100% fit was? Nouja, dan zat ik zeker fout.