- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elia is dit seizoen voor het eerst in z'n loopbaan langdurig geblesseerd. Echt blessuregevoelig is hij niet. Bij Twente kreeg hij zelfs complimenten over het feit dat hij nooit geblesseerd is. Iemand als Van Persie is blessuregevoeliger.
Nu is een trap tegen de gebleseerde delen voldoende voor een einde aan het WK. Dat geldt ook voor fitte spelers natuurlijk maar dan moet je wel wat harder trappen meestal. Robben en Elia zijn een mooie prooi voor Paraguay of Italie. Misschien zelfs al voor Kameroen.Ik verwacht inderdaad wel dat Robben tegen z'n hamstrings wordt geschopt.

Hahahah tha **** 7-0.
Wat doet noord-korea in hemelsnaam op het wk? Hadden ze belgie nog beter kunnen sturen...

Grappig, nu zeker op woordenjacht? Een blokkade is al voldoende om die hamstrings wederom op de proef te stellen. Mijn excuses voor de zinsnede 'tegen de geblesseerde delen'.
Heb je niet genoten van je Ronaldo in de tweede helft dantijd voor de beste speler van deze wk
sanchez word zo genieten

tijd voor de beste speler van deze wk
sanchez word zo genieten
Wees blij dat hij deze keer maar twee spellingsfouten heeft in zijn post
'dit' en 'wordt'Hahahah tha **** 7-0.
Wat doet noord-korea in hemelsnaam op het wk? Hadden ze belgie nog beter kunnen sturen...

We leven in het nu De SteenNu is een trap tegen de gebleseerde delen voldoende voor een einde aan het WK. Dat geldt ook voor fitte spelers natuurlijk maar dan moet je wel wat harder trappen meestal. Robben en Elia zijn een mooie prooi voor Paraguay of Italie. Misschien zelfs al voor Kameroen.

Ik weet dat we in het nu leven. Maar omdat Elia nu geblesseerd is, betekend het niet dat hij blessuregevoelig is![]()