Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Lekker handig om hem dan in te laten vallen. :roflol: Gelukkig hebben we Babel.

5-0 Portugal

Elia is dit seizoen voor het eerst in z'n loopbaan langdurig geblesseerd. Echt blessuregevoelig is hij niet. Bij Twente kreeg hij zelfs complimenten over het feit dat hij nooit geblesseerd is. Iemand als Van Persie is blessuregevoeliger.

We leven in het nu De Steen ;) Nu is een trap tegen de gebleseerde delen voldoende voor een einde aan het WK. Dat geldt ook voor fitte spelers natuurlijk maar dan moet je wel wat harder trappen meestal. Robben en Elia zijn een mooie prooi voor Paraguay of Italie. Misschien zelfs al voor Kameroen.

Ik verwacht inderdaad wel dat Robben tegen z'n hamstrings wordt geschopt.

En voila daar heeft ronaldo zijn goal ook ^^

**** mad ,die Noord Koreanen worden afgeslacht :D
Eindelijk een doelpunt voor Ronaldo, ik gun het hem wel.
Edit: ondertussen weer gescoor: 7-0 :eek:

Hahahah tha **** 7-0.

Wat doet noord-korea in hemelsnaam op het wk? Hadden ze belgie nog beter kunnen sturen :roflol:...

Laatst bewerkt:
Ik verwacht inderdaad wel dat Robben tegen z'n hamstrings wordt geschopt.

Grappig, nu zeker op woordenjacht? Een blokkade is al voldoende om die hamstrings wederom op de proef te stellen. Mijn excuses voor de zinsnede 'tegen de geblesseerde delen'.

Deze wedstrijd werd live uitgezonden in Noord-Korea. :roflol:

tijd voor de beste speler van deze wk

sanchez word zo genieten

Blijkbaar bestaat er iets als continenten.

We leven in het nu De Steen ;) Nu is een trap tegen de gebleseerde delen voldoende voor een einde aan het WK. Dat geldt ook voor fitte spelers natuurlijk maar dan moet je wel wat harder trappen meestal. Robben en Elia zijn een mooie prooi voor Paraguay of Italie. Misschien zelfs al voor Kameroen.

Ik weet dat we in het nu leven. Maar omdat Elia nu geblesseerd is, betekend het niet dat hij blessuregevoelig is :)

Terug
Naar boven