AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Eric heeft helemaal niets met voetbal maar tijdens een WK ontpopt hij zich tot een expert!

Fair point, alleen op dit WK wel. 1 trap tegen zijn pootje en het kan over zijn.

1 vliegtuig in het stadion en het kan ook over zijn. 1 misstap bij de stoeprand en het kan over zijn.

Als je zo gaat redeneren kan het bij alles wel over zijn. De blessures worden goed verzorgt, en mensen gaan echt niet eerder het veld op voordat ze 100% in orde zijn.

Volledig fit moet er toch wel wat harder geraakt worden meestal. Elia of Robben zal niet de eerste half fitte speler zijn die langdurig er uit vliegt omdat ze opgezocht worden door de tegenstander.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

1 vliegtuig in het stadion en het kan ook over zijn. 1 misstap bij de stoeprand en het kan over zijn.

Als je zo gaat redeneren kan het bij alles wel over zijn. De blessures worden goed verzorgt, en mensen gaan echt niet eerder het veld op voordat ze 100% in orde zijn.

Ah daarom speelde Elia gewoon met een voet die nog opspeelde, ook al was het maar kort. Je moet natuurlijk wel risico's nemen, anders kan je spelers net zo goed thuis laten maar spelers met een blessure of terugkomend van een blessure zijn risicogevoeliger dan je volledig fitte spelers.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Eric heeft helemaal niets met voetbal maar tijdens een WK ontpopt hij zich tot een expert!

Nee hoor gewoon de volgende halve tamme die 1 van de 16 miljoen bondscoaches denkt te zijn.

maak anders effe een 'discusieer hier over oranje & hun blessures' topic aan :p

Chili - Suisse, 3-1 gok ik

Het zou toch een stunt zijn als Spanje straks verliest of blijft steken op een gelijkspel zoals Italië.

Spanje gaat echt geen punten verspelen tegen Honduras. Spanje is het beste team van de wereld op dit moment. Die gaan echt een nieuw record neerzetten volgens mij. Villa 8x.

Spanje gaat echt geen punten verspelen tegen Honduras. Spanje is het beste team van de wereld op dit moment. Die gaan echt een nieuw record neerzetten volgens mij. Villa 8x.

Ik vind Spanje ook nog steeds topfavoriet. Fantastisch elftal. Zij hebben misschien nog wel meer kwaliteit voorin dan Nederland, maar de verdediging is ook nog eens top. Alleen de linksback is niet fantastisch.

Ik vind Spanje ook nog steeds topfavoriet. Fantastisch elftal. Zij hebben misschien nog wel meer kwaliteit voorin dan Nederland, maar de verdediging is ook nog eens top. Alleen de linksback is niet fantastisch.

Hahahaha :roflol: Sorry hoor maar je kan de wereldspitsen van Spanje echt niet gaan vergelijken met de Nederlanders imo . Bij de Nederlanders ligt de kwaliteit toch elders vind ik .

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Portugal wint het wk btw .

Wat haat ik deze comentator op de vrt, altijd zo roepen bij een halve kans also fhet een goal is, elke keer alt tabben naar die stream voor niets :p

Misschien?
Wat haat ik deze comentator op de vrt, altijd zo roepen bij een halve kans also fhet een goal is, elke keer alt tabben naar die stream voor niets :p

Peter Vandenbempt, bij het minste schreewt hij zijn keel schor:mad:

En weer de gefrustreerde Belgen. :roflol: Spanje heeft geen Robben.

Hoeveel Spanjaarden stonden er in de Champions League finale?

Altijd maar die champions leaugue. Een ploeg met één Nederlander heeft hem gewonnen en je begint daar altijd over. Als het dan echt moet, hoeveel Spanjaarden hebben vorig jaar de champions leaugue gewonnen.:)

Altijd maar die champions leaugue. Een ploeg met één Nederlander heeft hem gewonnen en je begint daar altijd over. Als het dan echt moet, hoeveel Spanjaarden hebben vorig jaar de champions leaugue gewonnen.:)

Als het dan echt moet, hoeveel Belgen hebben überhaupt iets gewonnen?

hahahahahha

Terug
Naar boven