XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

not sure if serious , welke goal goddammit heb ji wel die wedstrijd gezien, engeland heeft niks weggegeven je bedoelt als ze gelijk zouden spelen dat ze dan duitsland zouden vermijden

Engeland stond met 1-0 voor, toen kwam USA op 1-1 door een neppe goal omdat de keeper de bal loslaat.

???

Volgens mij w Argentinië wereldkampioen . Het is het enige team dat echt uitblinkt vind ik persoonlijk . Zij hebben ook Veron wat een heel belangrijke speler blijkt te zijn . Slimme zet van Maradona iig .

Die Veron is de zwakke schakel bij die Argentijnen, die gast vertraagt iedere aanval zodra hij zich er mee wil gaan bemoeien.

Dat zegt de Argentijnse pers ook, maar vooral de laatste wedstrijd bewijst hij dat hij van waarde is. Hij verdeelt het spel en houdt het veld breed.
De zwakke schakel is vooral de verdediging, en in het bijzonder Demichelis. Hij had al moeilijkheden met de Griekse spits, laat staan als er topspitsen tegenover hem staan als Villa.

Laatst bewerkt:
Jammer dat Amerika door is. Ook nog een relatief makkelijke tegenstander met Ghana.

SET UP

USA gun je het toch, twee echt spannende wedstrijden, een heel land dat voor de eerste keer in de ban van voetbal is, spelers die alles geven, echte teamspirit, echt een leuk team. het stereotyp dat "soccer" alleen voor girls is en de amerikanen alleen naar basket/football/baseball kijken is al lang passé hoor.

is Korea zijn eerste keer niet ,in 2002 waren ze ook vierde geeindigdt.

epic grammar skills

Die Veron is de zwakke schakel bij die Argentijnen, die gast vertraagt iedere aanval zodra hij zich er mee wil gaan bemoeien.

+1
die eerste wedstrijd was hij echt om te huilen. het wordt onderhand tijd voor veron om een punt te zetten achter zijn carriere.

Haha, "JinKazama" je gelooft toch niet dat de VS echt Ghana gaan verslaan he?

Volgens mij w Argentinië wereldkampioen . Het is het enige team dat echt uitblinkt vind ik persoonlijk . Zij hebben ook Veron wat een heel belangrijke speler blijkt te zijn . Slimme zet van Maradona iig .

Argentinië heeft een wankele verdediging. zal tot uiting komen bij de eerste wk match tegen een echte topper.

prognose schijnt voor 70% te kloppen

mv4wv9.jpg

Zuid Afrika
Servie
Frankrijk
Afgevallen, die 70% wordt lastig nu Honduras, Nieuw-Zeeland en Denemarken op de wip zitten.
13 van de 16 goed voorspellen voor de tweede is al niet bijzonder, een nog lagere score is gewoon zwak.
Schema is verder ook 1 grote grap natuurlijk omdat uitgespeelde landen te ver komen in dit schema. Fail.

Argentinie wereldkampioen? Daar staat die prutser van Bayern toch in de verdediging?

Bij Nederland de prutser van Feyenoord. Ghana gaat er trouwens uit tegen de VS. Ze scoren niet.

Lekker bezig Italië :roflol:

Italie wordt weggespeeld :roflol: - Sorry hoor, maar als Nederland tegen dit Italie moet spelen, gaat dat echt geen probleem worden.

Italie wordt weggespeeld :roflol: - Sorry hoor, maar als Nederland tegen dit Italie moet spelen, gaat dat echt geen probleem worden.

Als het zo doorgaat wordt het Slowakije, altijd lastig tegen die voormalige Oostblokploegen. Maar ik denk dat Slowakije nu alles geeft om de tweede ronde te halen.

Slowakije gaat het halen hoor, let maar op. Na negentig minuten zijn ze door.

:)

Laatst bewerkt:
Nieuw Zeeland gaat door.

Als het zo doorgaat wordt het Slowakije, altijd lastig tegen die voormalige Oostblokploegen. Maar ik denk dat Slowakije nu alles geeft om de tweede ronde te halen.

Slowakije heeft een leuke ploeg, die ook aardig lijkt te willen voetballen. Ze spelen Italie echt van de mat. Voetballend zijn ze zeker minder dan Nederland, maar nog steeds gevaarlijker dan Italie.

Ik speel liever tegen Italie. Die gasten creeren echt helemaal NIETS. Dan komt onze verdediging amper in de problemen, terwijl we aanvallend de afgetakelde verdediging van de Italianen kapot spelen.

die gast met die vleeswond gaat gewoon door:eek:

Terug
Naar boven