AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Servie had gewoon in de volgende ronde moeten staan, aardig genaaid door afgekeurde doelpunten en een zuiver handsbal in het strafschopgebied.

Zou me verbazen als de wereldkampioen uit de groepen A t/m D komt, bij de Argentijnen krijg ik toch ook geen warm gevoel.

Als engeland niet die goal zomaar weg geeft speelde ze nu tegen Duitsland. Dan was ik wel tevreden geweest. Dit is eigenlijk een free pass naar de kwartfinales.

Laatst bewerkt:
Oh misverstand,ik heb het niet over Engeland maar over USA. Als engeland die goal niet weg gaf, speelde USA tegen Duitsland.

6/27/10 3:00 PM BST
Germany
-

England
-

We zullen die duitsers eens even flink de oren wassen!

Servie had gewoon in de volgende ronde moeten staan, aardig genaaid door afgekeurde doelpunten en een zuiver handsbal in het strafschopgebied.

Zou me verbazen als de wereldkampioen uit de groepen A t/m D komt, bij de Argentijnen krijg ik toch ook geen warm gevoel.

ja,tis weer triestig met de arbitrage , het ergste tot nu toe is nog altijd die goal van die braziliaan .Mooiste goal uit zijn carriere zegt hij dan ook nog ,terwijl hij er 2 keer achter mekaar handspel voor moest maken.
Had je de scheidsrechter achteraf bij de rust zien praten met hem ?Hij ging er nog zelf achter vragen of het met de hand was ,al lachende dan ook nog :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Die laatste wedstrijden zijn wel spannend zeg, tot de laatste minuut bibberen, ik hoopte dat Duitsland en Ghana doorgingen en dat is gelukt :woot:
In de andere poule hoopte ik op Engeland en Slovenie, moet hard zijn voor de Slovenen: hele match horen dat je doorgaat en dan de laatste minuut te horen krijgen dat usa heeft gescoord.

uruguay, korea, ghana, usa
en een van deze 4 staat gewoon in de halve finale straks

Het enige goeie nieuws is dat we in de halve finale een van die 4 nobody' s tegenkomen als er van brazilie wordt gewonnen.

Terwijl duitsland tegen engeland moet, dan argentinie, en in de halve finales spanje:roflol:

Van uruguay verbaast het me niet, maar de andere drie zijn inderdaad een verrassing.

uruguay, korea, ghana, usa
en een van deze 4 staat gewoon in de halve finale straks

Het enige goeie nieuws is dat we in de halve finale een van die 4 nobody' s tegenkomen als er van brazilie wordt gewonnen.

Terwijl duitsland tegen engeland moet, dan argentinie, en in de halve finales spanje:roflol:

Dan hoop ik dat Ghana van Oranje wint.

Oh misverstand,ik heb het niet over Engeland maar over USA. Als engeland die goal niet weg gaf, speelde USA tegen Duitsland.
not sure if serious , welke goal goddammit heb ji wel die wedstrijd gezien, engeland heeft niks weggegeven je bedoelt als ze gelijk zouden spelen dat ze dan duitsland zouden vermijden

Terug
Naar boven