istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
YEAH, heerlijk is dat. Dat komt zo bij ons ook wel weer, want de 8e finales zijn toch "iets" spannender
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!amerika verdient het dubbel en dik, zoveel goals afgekeurd waarbij het beslissend kon zijn en tog 1e worden zegt genoegJammer dat Amerika door is. Ook nog een relatief makkelijke tegenstander met Ghana.
SET UP
pardonAls engeland niet die goal zomaar weg geeft speelde ze nu tegen Duitsland. Dan was ik wel tevreden geweest. Dit is eigenlijk een free pass naar de kwartfinales.
ze spelen ook tegen duitsland beetje een falende post vind gij nietpardonze spelen ook tegen duitsland beetje een falende post vind gij niet
groetjes

We zullen die duitsers eens even flink de oren wassen!

Dat zal niet nodig zijn.Ik rakel deze post wel weer even op als het zo ver is. Özil for hattrick!![]()

Servie had gewoon in de volgende ronde moeten staan, aardig genaaid door afgekeurde doelpunten en een zuiver handsbal in het strafschopgebied.
Zou me verbazen als de wereldkampioen uit de groepen A t/m D komt, bij de Argentijnen krijg ik toch ook geen warm gevoel.

Van uruguay verbaast het me niet, maar de andere drie zijn inderdaad een verrassing.
uruguay, korea, ghana, usa
en een van deze 4 staat gewoon in de halve finale straks
Het enige goeie nieuws is dat we in de halve finale een van die 4 nobody' s tegenkomen als er van brazilie wordt gewonnen.
Terwijl duitsland tegen engeland moet, dan argentinie, en in de halve finales spanje![]()
not sure if serious , welke goal goddammit heb ji wel die wedstrijd gezien, engeland heeft niks weggegeven je bedoelt als ze gelijk zouden spelen dat ze dan duitsland zouden vermijdenOh misverstand,ik heb het niet over Engeland maar over USA. Als engeland die goal niet weg gaf, speelde USA tegen Duitsland.
Met epic geluk, in de kwartfinales werd Spanje bestolen. 2 goals onterecht afgekeurd.is Korea zijn eerste keer niet ,in 2002 waren ze ook vierde geeindigdt.