XXL Nutrition

Volledige checklist beginnerskuur

Word helemaal gek
9k474g.jpg

• Like
Waarderingen: Ymir
1-4 Winstrol 40mg ED (is de dosering juist hier en tijd)?
1-10 Test E 500mg EW
1-12 hCG 2x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Denk dat je een tikfout maak. Nu zit er tussen kuur en nakuur alleen week 11 en dus 1 week. Ik zou nakuur 2 weken later beginnen en dus w13-16 nolva en HCG tot en met week 13.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

tot en met week 13 dit is de eerste keer dat ik je hierop verbeter bro ;)

Nee ymir; goed tellen! 14 dagen na de laatste prik start je de nakuur..
Dit is de eerste keer dat ik jou hierop verbeter ;)

• Like
Waarderingen: Ymir
Kappe nou oke jongens
9k474g.jpg

top info. Was ik net naar opzoek.
begin over 2 weekjes met dezelfde kuur.

Ziet er goed uit.

Als je winny er bij neemt dan verdelen over 2x per dag vanwege de halfwaardetijd.
Sowieso een extra vial aanschaffen met 2 ga je tekort komen aan het einde van je kuur, wat er over blijft kan je altijd bewaren voor je volgende kuur :)

Niet deze bullshit weer

Hey,

We maken voor het programma Telefacts op de Vlaamse zender VTM een reportage rond de fitnesshype bij jongeren. Steeds meer jonge gasten brengen uren in de fitness door om er in de zomer goed uit te zien op het strand of op festivals. We hebben al wat jongeren gevolgd tijdens het fitnessen.

ze zeggen ons ook dat er veel gasten ervaring hebben of experimenteren met anabolen of steroïden. We zijn nog op zoek naar iemand die (anoniem) wil vertellen over zijn of haar ervaringen daarmee. Hoe doe je dat verantwoord? Waar moet je voor opletten? Laat je je begeleiden? Wat mag je zeker niet doen? ben je tevreden dat je het gedaan hebt? Heeft het resultaat?

Je kan bij ons VOLLEDIG ANONIEM je verhaal doen. Je gezicht wordt afgeschermd en je stem vervormd. Het is iets waar we veel ervaring mee hebben en we garanderen dat jouw identiteit nooit bekend raakt.

Je kan ons bereiken via een privé-bericht of via mail op mik.vanbruystegem@partner.vtmnieuws.be

Sterf ! Ga je nu serieus elk topic vervuilen ?

Hey, We maken voor het programma Telefacts op de Vlaamse zender VTM een reportage rond de fitnesshype bij jongeren. Steeds meer jonge gasten brengen uren in de fitness door om er in de zomer goed uit te zien op het strand of op festivals. We hebben al wat jongeren gevolgd tijdens het fitnessen. ze zeggen ons ook dat er veel gasten ervaring hebben of experimenteren met anabolen of steroïden. We zijn nog op zoek naar iemand die (anoniem) wil vertellen over zijn of haar ervaringen daarmee. Hoe doe je dat verantwoord? Waar moet je voor opletten? Laat je je begeleiden? Wat mag je zeker niet doen? ben je tevreden dat je het gedaan hebt? Heeft het resultaat? Je kan bij ons VOLLEDIG ANONIEM je verhaal doen. Je gezicht wordt afgeschermd en je stem vervormd. Het is iets waar we veel ervaring mee hebben en we garanderen dat jouw identiteit nooit bekend raakt. Je kan ons bereiken via een privé-bericht of via mail op mik.vanbruystegem@partner.vtmnieuws.be
Voor 500 euro wil ik best m'n verhaal komen doen.

Stuur die kerel gewoon allemaal 5 mails terug op dat emailadres...

Thanks man! Zet jij die spuit dan ook in je glutes of laat je dat zetten? Ik heb namelijk niemand daarvoor om dat te laten doen, wil ook niet echt dat veel mensen het weten.

Is het verder van belang dat die hcg op bepaalde tijdstippen wordt gezet? Zag dat jij ze op ma en do zet, maar is het dan nog van belang welke tijdstippen en is dit met test ook zo?

Een van mijn beste vrienden prikt me altijd, het schept een band:rolleyes:

Terug
Naar boven