AndroidHealthClinic

Volledige checklist beginnerskuur

Bezoekers in dit topic

beastin

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
126
Waardering
17
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Er komen vast stomme vragen naar voren, maar ik word liever geflamed en dat ik straks alles juist heb geregeld en weet dan dat ik me niet durf te laten te flamen en het straks volledig verkeerd aanpak.
Even als eerste, ik heb alle stickies gelezen, ook over hcg.
In augustus wil ik deze kuur beginnen dus ik ben nu al vroeg bezig informatie te winnen overal (ook op internationale fora's maar daar zijn de meningen toch wat extremer, beginnerskuurtje met dia deca etc)

Ik wil graag deze kuur gaan doen:
Test
samen met hCg & nolva
graag ook met een kickstart als winstrol.

Eventjes gestolen van Gewoondenny met weekaanpassingen:
1-10 Test E 500mg EW
1-12 hCG 2x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Op deze manier is het makkelijker te doen met vials voor test, aangezien die per 10ml komen.
250mg/ml = 2500mg per vial dus 5000mg voor 2. Dan blijf ik dus met niets meer zitten.
Of is dit een stomme gedachte en moet ik gewoon voor 12 weken gaan? test en dan 1-14hcg?

Graag wilde ik dus ook een kickstart erbij doen, wat raden jullie aan? Ik zie bijv veel winstrol voorbij komen. Is het dan een idee om het op deze manier te doen:
1-4 Winstrol 40mg ED (is de dosering juist hier en tijd)?
1-10 Test E 500mg EW
1-12 hCG 2x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Het verhaal over naalden wil ik graag ook even aandoen, want ik wil graag prikken in mijn been aangezien ik daar makkelijk bij kan en er niemand voor nodig heb.
Checklist daarvoor:
- Alcohol doekjes (of dan watjes en alcohol)
- Spuit
- Naalden

Als ik het goed heb is er ook een verschil tussen de spuit voor test en de spuit voor hCG, klopt dit?
De spuit voor hCG moet dan ook in het buikvet en de spuit voor test in de quadspier (als ik het in mijn quads wil zetten ofc). Loop even voor de zekerheid na of wat ik weet ook echt klopt.

Nolva lijkt me genoeg te zijn voor de nakuur van zon lichte kuur toch? Heeft niet zoveel zin om bijv clomid daarbij te gaan pakken?

Verder even wat info over mezelf. Train nu zon 2.5 jaar vrij serieus met voeding en wil eigenlijk de volgende stap gaan maken. Ben in november 21 geworden en heb er lang over nagedacht maar komende augustus wil ik dan wel echt beginnen.

Sorry voor de soms tenenkrommende vragen maar wil graag voor de volle 100% zeker zijn van wat ik weet dat dat juist is, niet dat ik dingen verkeerd interpreteer en straks domme dingen ga doen.
Thanks alvast!
 
kuur ziet er goed uit
zijn idd verschillende spuitjes, je hebt insuline spuitjes (slin spuitjes) nodig voor de hcg
ik vind in de glute (bilspier) veeel makkelijker dan in de quads!! lekker zacht, kom je zo doorheen :p
goed voorbereid, als je het mij vraagt is dit de perfecte eerste kuur, niks op aan te merken!
clomid hoeft niet, kan wel
 
kuur ziet er goed uit
zijn idd verschillende spuitjes, je hebt insuline spuitjes (slin spuitjes) nodig voor de hcg
ik vind in de glute (bilspier) veeel makkelijker dan in de quads!! lekker zacht, kom je zo doorheen :p
goed voorbereid, als je het mij vraagt is dit de perfecte eerste kuur, niks op aan te merken!
clomid hoeft niet, kan wel

Thanks man! Zet jij die spuit dan ook in je glutes of laat je dat zetten? Ik heb namelijk niemand daarvoor om dat te laten doen, wil ook niet echt dat veel mensen het weten.

Is het verder van belang dat die hcg op bepaalde tijdstippen wordt gezet? Zag dat jij ze op ma en do zet, maar is het dan nog van belang welke tijdstippen en is dit met test ook zo?
 
Netjes! Goed je huiswerk gedaan, kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Kuur met kickstart ziet er prima uit!
 
Op deze manier is het makkelijker te doen met vials voor test, aangezien die per 10ml komen.
250mg/ml = 2500mg per vial dus 5000mg voor 2. Dan blijf ik dus met niets meer zitten.
Of is dit een stomme gedachte en moet ik gewoon voor 12 weken gaan? test en dan 1-14hcg?

Je krijgt zelden 10ml uit een vial. Grote kans dat je dan net te kort komt met 2 vials voor 10 weken met 500mg EW.
 
Je krijgt zelden 10ml uit een vial. Grote kans dat je dan net te kort komt met 2 vials voor 10 weken met 500mg EW.

Thanks, dus advies is 3 vials te pakken en dan toch 12 weken te doen of wat denk jij?
 
Thanks, dus advies is 3 vials te pakken en dan toch 12 weken te doen of wat denk jij?

Dan weet je wel zeker dat je genoeg hebt. 12 weken kan, maar 10 is ook goed. Persoonlijke voorkeur
 
HCG tot week 11. Ziet verder netjes uit.

Succes
 
Je hoeft mij niet te verbeteren kerel maar bedankt dat je het probeert

Dan geef correct antwoord haha doe ik ook niet altijd maar ik pas me wel aan als ik dat wel doe haha, tot en met week 12.
 
Dus jij zet je hcg nog terwijl je nolvadex neemt? :roflol:
 
Correct. De eerste week wel
 
netjes die kuur, met kickstart wel
 
Nee, hcg tot en met week 12. Is al de 3e keer dat ik je hierop verbeter bro...

Inderdaad, t/m eerste week van de nakuur

Je hoeft mij niet te verbeteren kerel maar bedankt dat je het probeert

BigTrennie; lees het topic van Galen nog eens goed door over hCG.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ofine-hcg-werking-gebruik-341481/#post7788245
Aan te raden valt dus om deze primaire hypogonadie, in hoeverre mogelijk, te voorkomen. Er is voldoende aanleiding om te geloven dat hCG hier effectief in is. Hierbij wordt hCG gedurende de gehele kuur, t/m circa de eerste week van de nakuur (zodra de endogene gonadotrofines door een SERM verhoogd zijn) toegediend.
 
Top. Weldoordacht en toch nog even een extra controle door te posten. Succes met de kuur. Gaat zeker mooie gains opleveren als je voeding & training even doordacht zijn als je aanpak tot kuren.
 
1-4 Winstrol 40mg ED (is de dosering juist hier en tijd)?
1-10 Test E 500mg EW
1-12 hCG 2x 500iu EW
12-15 Nolva 20mg ED

Denk dat je een tikfout maak. Nu zit er tussen kuur en nakuur alleen week 11 en dus 1 week. Ik zou nakuur 2 weken later beginnen en dus w13-16 nolva en HCG tot en met week 13.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Nee, hcg tot en met week 12. Is al de 3e keer dat ik je hierop verbeter bro...

tot en met week 13 dit is de eerste keer dat ik je hierop verbeter bro ;)
 
Back
Naar boven