AndroidHealthClinic

Volop pompen (ectostatus)

Koop een pot pindakaas (kost geen reet) en vreet heel de dag boterhammetjes pindakaas. Het hoeft allemaal niet duur te zijn. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de reacties :P
als ik me salaris binnenkrijg van me stage ga ik volop kwark en andere voeding er voor kopen
spierpijn in me benen van het squate van gisteren
moet nog zonder smith doen maar dat doe ik alleen als ik met iemand ben want ik vindt het ook nog lastig maar dat komt wel goed ;)
Pindakaas vindtik niet super lekker en komt moeilijk door me keel heen
koop wel gewoon kipfilet al me salaris into the body.
Enja superdudes vanwegen die oorbellen oke? zal wel maja ;)

thnx voor de reacties :P
als ik me salaris binnenkrijg van me stage ga ik volop kwark en andere voeding er voor kopen
spierpijn in me benen van het squate van gisteren
moet nog zonder smith doen maar dat doe ik alleen als ik met iemand ben want ik vindt het ook nog lastig maar dat komt wel goed ;)
Pindakaas vindtik niet super lekker en komt moeilijk door me keel heen
koop wel gewoon kipfilet al me salaris into the body.
Enja superdudes vanwegen die oorbellen oke? zal wel maja ;)

Moet je je eigen eten kopen ?
arme stakker ..

Neefiie...

Komt wel goed man... Ga niet meteen tezwaar met de oefeningen probeer ze eerst goed uit te voeren met name over die sqauts en DL's...

Qau eten zit je goed joh.. eet gewoon normaal en begin langzaam de Kcal's op te schroeve... Vet eten boeit ook niet zoveel jij wordt er toch niet vet van... Eet alleen geen transvet en teveel verzadigde vette probeer dat te houden op 50/50

Neem genoeg vita's en klaar... Over een jaartje wat supplementen naar binnen en je wordt net zo sterk als je neef;)

Xje

Neefiie...

Komt wel goed man... Ga niet meteen tezwaar met de oefeningen probeer ze eerst goed uit te voeren met name over die sqauts en DL's...

Qau eten zit je goed joh.. eet gewoon normaal en begin langzaam de Kcal's op te schroeve... Vet eten boeit ook niet zoveel jij wordt er toch niet vet van... Eet alleen geen transvet en teveel verzadigde vette probeer dat te houden op 50/50

Neem genoeg vita's en klaar... Over een jaartje wat supplementen naar binnen en je wordt net zo sterk als je neef;)

Xje

thnx voor de support neef zal er aan herinnere enzo ;)

(K)

Ben vandaag even kijken hoeveel kg het beste is met de verhouding sets die ik ga doen.
Wat al zeker is is 50kg Bankdrukken 3x5
Andere dingen moet ik nog goed uitzoeken in verband met techniek.
Het staan bij squat, Pendlay of Bent Rows en deadlift
al kan iemand mij daarbij helpen, Bedankt ;)

blijven trainen zou'k zeggen, oe meer je traint oe verder je komt

Terug
Naar boven