AndroidHealthClinic

voor alle liefhebbers van Amerika's prachtige liberale beleid

Ik zie dat er weer nood is om het anti-amerikanisme aan te wakkeren. Dat 50% van de Amerikanen het niet eens is met de republikeinen en ondertussen meer dan 70% tegen Bush is zullen we dan maar vergeten. Lekker veralgemenen en gans Amerika over dezelfde kam, en dan tegelijk anderen verwijten dat ze veralgemenen :) Ayway ik wil je topic niet verpesten, dus bij deze: f*ck the yankees!!

Ik zie dat er weer nood is om het anti-amerikanisme aan te wakkeren. Dat 50% van de Amerikanen het niet eens is met de republikeinen en ondertussen meer dan 70% tegen Bush is zullen we dan maar vergeten. Lekker veralgemenen en gans Amerika over dezelfde kam, en dan tegelijk anderen verwijten dat ze veralgemenen :) Ayway ik wil je topic niet verpesten, dus bij deze: f*ck the yankees!!

bij sommige meiden zou ik dat best willen!

F*ck................ik ben getrouwd
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ehr, dit gaat over het amerikaanse buitenlands beleid, niet over of het amerikaanse volk.

daarom staat ook in de titel amerika en niet de amerikaanse bevolking oid. slaat dus nergens op wat je zegt.

Is liberaal tegenwoordig een vies woord geworden ofzo? Wat exact heeft het liberalisme met het buitenlands beleid van de US te maken?

titel is sarcastisch, dit is helemaal geen liberaal beleid.

bedoelde meer te zeggen dat amerika het altijd brengt alsof ze zo'n voorstander zijn van wereldvrede, vrije markt en andere liberale idealen, maar dat ze ondertussen zo (realistisch) optreden op wereldtoneel.

Terug
Naar boven