AndroidHealthClinic

Voor de belgen,autoverzekering geweigerd

Bezoekers in dit topic

bartman

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
2.729
Waardering
486
Net dus telefoon gehad van KBC dat m'n aanvraag voor een nieuwe autoverzekering geweigerd is na een ongeval 4 jaar geleden en een gebroken neus 3 jaar terug die ik heb ontvangen toen ik een gevecht wilde stoppen en achteraf dat via de familiale wilde regelen.

Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe verzekering voor m'n auto maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een verzekering vinden voor een Mercedes Vito die ik onlangs gekocht heb (lichte vracht) en zou graag een nieuwe goeie bank voor m'n spaargeld willen vinden. Ik zit al heel m'n leven bij dezelfde bank en verzekeraar en ben bij KBC nu redelijk klaar na dit nieuws.

Welke bank/verzekering is zowat jullie aanrader in dit geval?
 
Dexia :) nee, nu Belfius.
Zijn er zoveel. Maar ze vragen allemaal naar een attest van je vorige verzekeraar. Of je moet zeggen nooit verzekerd te zijn geweest, en begin je bij bonus malus 11. :)
 
In Nederland staat dat in een systeem.
Weet niet hoe dat in België zit, maar meestal moet je meer betalen.
Als je geluk hebt kijken ze er niet naar en kan je dus gewoon een andere verzekeraar nemen.
 
Bank: argenta of ing lijken mij de beste opties. Beide banken doen ook autoverzekering maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Zit bij ing, best wel ok.
Anders gewoon zonder rijden, doen er zoveel hier.
 
Mijn vorige autoverzekering had ik bij Ethias en was er tevreden over. Volgens Test Aankoop is Ethias ook één van de betere. Maar dan moet je natuurlijk nog een bank vinden.

Ikzelf zit nu bij Fortis (die verzekeringen van AG Insurance aanbieden). De enige reden dat ik daar zit is omdat ik personeelskorting heb, anders zat ik er al lang niet meer wegens duurder dan de anderen.

Ga gewoon langs verschillende banken en vraag om een offerte en de algemen voorwaarden, neem alles mee naar huis en bekijk het daar eens op je gemak.
 
Zoals ik al zei, Belfius.
Heb offertes laten maken, en Belfius kwam degelijker goedkoper uit dan andere makelaars.
 
Net dus telefoon gehad van KBC dat m'n aanvraag voor een nieuwe autoverzekering geweigerd is na een ongeval 4 jaar geleden en een gebroken neus 3 jaar terug die ik heb ontvangen toen ik een gevecht wilde stoppen en achteraf dat via de familiale wilde regelen.

Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe verzekering voor m'n auto maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een verzekering vinden voor een Mercedes Vito die ik onlangs gekocht heb (lichte vracht) en zou graag een nieuwe goeie bank voor m'n spaargeld willen vinden. Ik zit al heel m'n leven bij dezelfde bank en verzekeraar en ben bij KBC nu redelijk klaar na dit nieuws.

Welke bank/verzekering is zowat jullie aanrader in dit geval?

Vele jaren geleden kon ik nergens een autoverzekering krijgen; Ik snapte echt niet waarom. Ik contacteerde maar liefst 5 a 8 verzekeraars.
Toen kwam ik bij protected bvba, verzekeringsmakelaar te Gent
http://www.goudengids.be/protected-cvba-gent-9000/4/

De vrouw, Lieven, contacteerde me reeds de volgende dag met een supergoede en goedkope autoverzekering. Met mijn familiale en brandverzekering er bij, werd de totaalprijs nog goedkoper dan de autoverzekering zelf. Ze kon me zelf een autoverzekering met een bonusmalus geven van iemand die al 5 jaar rijd zonder ongevallen.
 
Back
Naar boven