XXL Nutrition

Schrijnende Verzekeringskwestie

Users who are viewing this thread

DR.

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 mei 2004
Wie zegt dat of waar staat dat?
Voorlopig wil een verzekeraar alleen weten bij het aanvragen van een polis of je de regelmatige bestuurder bent. :p

Volgens mij betaal je vanaf dan netjes elke maand je premie, en worden ze geacht dekking te verlenen :)

Het eerste is een feit (zie mijn vorige post)

Het tweede verwacht ik, maar weet ik niet (als ze iets verdacht zien neem ik aan dat ze het uitzoeken)

Die Lange

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 mrt 2005
  • Topic Starter Topic Starter
Dus ik kan de auto laten overschrijven op mijn vaders naam en dan gebruik maken van zijn verzekering zodat hij verzekeringsnemer is en ik er gwn fulltime in kan rondrijden>?>

:D

:thumbs: slim

DR.

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 mei 2004
Dus ik kan de auto laten overschrijven op mijn vaders naam en dan gebruik maken van zijn verzekering zodat hij verzekeringsnemer is en ik er gwn fulltime in kan rondrijden>?>

Het klopt niet, maar het kan wel :cool:

tenminste, in ons geval dus :D

DR.

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 mei 2004
Bedenk wel dat als je geen auto in de verzekering hebt je ook geen schadevrije jaren opbouwt. Maar ik geloof dat je met jouw rijsT sowieso niet op schadevrij rijden moet rekenen :o

Die Lange

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 mrt 2005
Hallow ik blaas 70.000 km per jaar in dit overvolle land waar elke dag 100'en autoongelukken gebeuren.

De gemiddelde Nederlander maakt 1 auto-ongeluk per 125.000 km.
Voorlopig heb ik verzekeringstechnisch 1 x schuld gehad omdat ik dus van achter bij iemand erin vloog..............de overige 2 waren idd dom maar heb ik zelf gecashed en zijn geen anderen bij betrokken geweest :)

SiRoj

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2005
Das niet zo'n mooi lijstje lange, zo rijd ik niet met jou naar Frankrijk ;)

Die Lange

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 mrt 2005
Das niet zo'n mooi lijstje lange, zo rijd ik niet met jou naar Frankrijk ;)

Reistijd gaat van effectieve vistijd af, noodzaak is dus om er zo snel mogelijk te zijn :D
Als ik de bekeuringen eens binnenkreeg die ik in Belgie/Frankrijk gemaakt heb..........;)

Vooral Luik en de Ring Parijs :)

Sja........kom je goed weg als nederlander :cool:

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005

mits je de verzekeraar op de hoogte stelt dat JIJ de regelmatige bestuurder bent..............

;)

Naar boven