Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Om 12.15 uur een extra Journaal op Eén.

Wacht, hij is er nog niet. Hij kan nog in de flank geramd worden door Laurette.![]()
Laurette is te druk bezig met een dikke strap on dildo in de Wever zijn aars te rammen.
Kerel blijft opvallend op de achtergrond gezien bhv toch zijn stokpaardje was

de hoeveelste maal is dit nu al dat de regering hierover gevallen is?
Laten we met ons allen de Groot Nederlandse gedachte nastreven.![]()

5) België is totaal onbestuurbaar en wordt gesplitst

Besef je wel hoe diep deze crisis is?
---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------
![]()

De Walen moeten niet zo zo veel eisen en tegen alles neen zeggen, maar België splitsen vind ik te ver gaan. Wat blijft er dan over van dit al zo klein landBesef je wel hoe diep deze crisis is?
Onderhandelingen zijn gewoon totaal op niets uitgedraaid over een dossier dat al 30 jaar aansleept...
De Vlamingen gaan straks hun meerderheid gebruiken om democratisch te stemmen tegen Walen. Daarna moeten ze met diezelfde Walen (die sowieso alles gaan proberen om die stemming ongeldig te verklaren) weer een regering gaan vormen.
Dat is ongeveer hetzelfde als een nieuw bedrijf oprichten met een concurrent![]()
.Een groter land is idd beter maar goed het zou zeker niet het eerste land zijn in Europa dat splitst en waar de nieuws staten vervolgens economisch en sociaal erop vooruit gaan. Dus men moet daar ook niet per se een verslechtering van de situatie in zien.De Walen moeten niet zo zo veel eisen en tegen alles neen zeggen, maar België splitsen vind ik te ver gaan. Wat blijft er dan over van dit al zo klein land.
DW heeft een interview gedaan in Ter Zake en in het Vlaams parlement heeft hij ook een uitleg gegeven over hun houding net als de Vlaamse regering.
Vergeet niet dat NVA niet gevraagd werd om deel te nemen aan onderhandelingen, dus zij moesten vooral afwachten op wat er uit de bus zou komen. Gisteren hebben ze echter duidelijk hun mening gegeven en die is ook klaar en duidelijk. Wat dat met de PS te maken heeft weet ik niet
Zoals we vandaag zien krijgt DW op alle vlakken gelijk want met de Franstaligen valt niet te praten. Met hun gedrag bewijzen ze dat ze Vlaanderen alleen willen voor de transfers en het grondgebied. De zet van OVLD vind ik zeer eerbiedwaardig en zal de ware aard van dit apenland eindelijk aantonen, een land dat geen democratie verdraagt wanneer de Vlamingen toepassing van de grondwet vragen.
De Vlamingen zullen nu hopelijk de splitsingsvoorstellen stemmen, zoals het altijd had moeten gebeuren. En de tsjeven zijn totaal onbetrouwbaar gebleken, ze zitten nu al te zeiken op VLD, wel ik heb op dit moment meer respect voor de liberalen dan die achterbakse tsjeven die Vlaanderen alleen wilden uitverkopen. Voor de verkiezingen was het roepen dat ze BHV gingen splitsen zonder toegevingen en nu zijn ze weer bang van een democratische stemming. Ik hoop dat als er verkiezingen komen heel die partij onder de kiesdrempel verdwijnt.

Zeker. Zoontje De Croo lijkt wel rechtlijniger en niet zo pro-België als zijn vader. Maar écht vertrouwen kan je de OVLD niet nee.Hiermee ga ik volledig akkoord. Al zullen electorale overwegingen ook wel hebben meegespeeld bij Open VLD. Even terug een Vlaams karakter aanmeten.![]()