Wil je zo snel mogelijk extra kcals binnen krijgen en ben je niet van plan om 1 pakje boter per dag te eten
eet dan inplaats van een pakje boter een lekkere overheerlijke magnum! Je weet wel dat overheerlijke ijsje. Zitten evenveel kcals in als een pakje boter ben nu ook bezig met een door mezelf gemaakte magnum dieet elke dag 1 magnum tussendoor. En ook me andere dieet erbij om het uur een boterham je komt zeker ongeveer 1 tot 2 kilo per dag aan. Ik ga volgende week kijken hoe 2 magnums werkt of dat nog effectiever is in ieder geval ben nu in een week met trainen erbij en ei en whey witten erbij te pakken 8 kilo aangekomen.
Voorheen had ik altijd moeite met aankomen en in als ik opsta kan ik niet eten dan pak ik meestal een lekkere vanilie vla met halve liter karnemelk.
Ik kom normaal heeeeeeeeeel moeilijk aan dit is me zonder shakes gelukt of ja me laatste resje shakes maar eigenlijk zonder ik ga er binnekort is shakes bij pakken maar nu is mijn geld op dus dat lukt niet echt.
Ik weet dat ik cheat mijn instructeur zei ook dat et niet goed was maar hij ging kijken wat het effect was met gezonde voeding erbij. Hij kende dit niet dus mischien dat et wel extra effect heeft.
eet dan inplaats van een pakje boter een lekkere overheerlijke magnum! Je weet wel dat overheerlijke ijsje. Zitten evenveel kcals in als een pakje boter ben nu ook bezig met een door mezelf gemaakte magnum dieet elke dag 1 magnum tussendoor. En ook me andere dieet erbij om het uur een boterham je komt zeker ongeveer 1 tot 2 kilo per dag aan. Ik ga volgende week kijken hoe 2 magnums werkt of dat nog effectiever is in ieder geval ben nu in een week met trainen erbij en ei en whey witten erbij te pakken 8 kilo aangekomen.Voorheen had ik altijd moeite met aankomen en in als ik opsta kan ik niet eten dan pak ik meestal een lekkere vanilie vla met halve liter karnemelk.
Ik kom normaal heeeeeeeeeel moeilijk aan dit is me zonder shakes gelukt of ja me laatste resje shakes maar eigenlijk zonder ik ga er binnekort is shakes bij pakken maar nu is mijn geld op dus dat lukt niet echt.
Ik weet dat ik cheat mijn instructeur zei ook dat et niet goed was maar hij ging kijken wat het effect was met gezonde voeding erbij. Hij kende dit niet dus mischien dat et wel extra effect heeft.
Laatst bewerkt:

)