AndroidHealthClinic

Voor de gene die extra kcals wil!

badg0r

Novice
Waardering
0
Wil je zo snel mogelijk extra kcals binnen krijgen en ben je niet van plan om 1 pakje boter per dag te eten :D eet dan inplaats van een pakje boter een lekkere overheerlijke magnum! Je weet wel dat overheerlijke ijsje. Zitten evenveel kcals in als een pakje boter ben nu ook bezig met een door mezelf gemaakte magnum dieet elke dag 1 magnum tussendoor. En ook me andere dieet erbij om het uur een boterham je komt zeker ongeveer 1 tot 2 kilo per dag aan. Ik ga volgende week kijken hoe 2 magnums werkt of dat nog effectiever is in ieder geval ben nu in een week met trainen erbij en ei en whey witten erbij te pakken 8 kilo aangekomen.

Voorheen had ik altijd moeite met aankomen en in als ik opsta kan ik niet eten dan pak ik meestal een lekkere vanilie vla met halve liter karnemelk.

Ik kom normaal heeeeeeeeeel moeilijk aan dit is me zonder shakes gelukt of ja me laatste resje shakes maar eigenlijk zonder ik ga er binnekort is shakes bij pakken maar nu is mijn geld op dus dat lukt niet echt.

Ik weet dat ik cheat mijn instructeur zei ook dat et niet goed was maar hij ging kijken wat het effect was met gezonde voeding erbij. Hij kende dit niet dus mischien dat et wel extra effect heeft.

Laatst bewerkt:
Lijkt me verre van ideaal! Wat ben je aangekomen? Spier of vet? Mij lijkt het laatste.
Beter is om 'schone' voeding te eten, om te proberen zoveel mogelijk spier aan te zetten en ze weinig mogelijk vet.
De voedingswaarden van magnums zijn dus zeker niet ideaal.

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar ik eet magnums voor de extra kcals maar ik train er ook nog bij dus ik eet ook nog gezonde voeding erbij de hele dag door dus die extra foute kcals is niet erg.

heb je na een week weer iets dat je weg wil trainen die extra klonten in je lichaam moeten toch weg zonder lijn dieet dus trainen trainen en nog is trainen en gezonde voeding blijven eten kijk maar is wat je creeert

Ik ga hier niet op in :rolleyes:

Tja wat is dit nu voor raad.

Het gaat niet alleen om kcal maar ook de kwaliteit van de voeding.

kwailiteit van de voeding moet je daarom ook de hele dag door eten en blijven trainen gewoon gezond blijven eten die extra kcals zijn alleen maar meegenomen ik hou jullie op de hoogte vanavond gaan ze bij de sportschool kijken wat ik ben aangekomen in spier en vet ik heb zon idee dat er ook best veel spier bijgekomen is want me armen zijn een stuk voller.

badg0r zei:
magnums, die extra foute kcals is niet erg.

Goed zo dat je zelf al inziet dat het 'foute' kcals zijn.
Ik adviseer altijd zo 'schoon' mogelijk te bulken. Dat sommigen zich hier niet helemaal aan kunnen houden en af en toe wat cheaten oke. Maar ga dat dan niet als tip aan anderen geven.

badg0r zei:
die extra kcals zijn alleen maar meegenomen
Als je extra kcals wilt, haal dat dan gewoon uit 'schone' voeding.

Oke dit moet je natuurlijk niet een maand lang volhouden maar gewoon weekje of 2 even kijken hoe dit is natuurlijk gewoon opletten wat je doet niet te gek gaan doen.

badg0r zei:
kwailiteit van de voeding moet je daarom ook de hele dag door eten en blijven trainen gewoon gezond blijven eten die extra kcals zijn alleen maar meegenomen ik hou jullie op de hoogte vanavond gaan ze bij de sportschool kijken wat ik ben aangekomen in spier en vet ik heb zon idee dat er ook best veel spier bijgekomen is want me armen zijn een stuk voller.
Uiteindelijk is het gewoon cheaten. Zolang je dat voor jezelf weet is er geen prob. Iedereen cheat wel eens, het is leuk om af en toe gewoon te genieten van junk food.
Maar hoe minder je het doet, hoe beter, je kan die extra kcal altijd beter uit gezonde krachtvoeding halen, hoe moeilijk het soms ook is.

partysander zei:
Als je extra kcals wilt, haal dat dan gewoon uit 'schone' voeding.

Dat lukt me niet zoals ik al zei ik heb heel veel moeite met aankomen en dit is zonder gelul ik at normaal al 7 boterhammen middag eten met gezond beleg en avond eten 3 volle borden en gezond met vis en rood vlees en groenten en aardappels. Dus heb et echt nodig nu ook met die veel tussendoortjes om het uur boterham met kaas of met ei of dan weer een met kipfilet. Dus waarom zou ik niet voor de verandering 2 weken kijken hoe het werkt met foute voeding extra erbij.

Dit gaat helemaal nergens over. Een bult verzadigd vet en een klap suiker, zo ken ik er nog wel een paar. Dagelijks half litertje slagroom, of een paar zakken chips, afhaal chineesabbo. En dan gewoon ff een week of twee kijken.... Als dit je beste advies is sla ik het graag af.

Denk overigens ook dat je maar eens de voedingswaarde van boter moet berekenen voor je gaat roepen dat er in 1 magnum evenveel kcalorien zitten als in 250gr roomboter. Dat die dingen slecht zijn ala, maar je kunt ook overdrijven. :cool:

badg0r zei:
Dat lukt me niet zoals ik al zei ik heb heel veel moeite met aankomen en dit is zonder gelul ik at normaal al 7 boterhammen middag eten met gezond beleg en avond eten 3 volle borden en gezond met vis en rood vlees en groenten en aardappels. Dus heb et echt nodig nu ook met die veel tussendoortjes om het uur boterham met kaas of met ei of dan weer een met kipfilet. Dus waarom zou ik niet voor de verandering 2 weken kijken hoe het werkt met foute voeding extra erbij.
Je kan ook een weightgainer drinken bro, gaat er vlot in en heb je ook massa kcal die lekker smaken, iets gezonder ook :)

I smell bitches zonder goed eetschema :cool:

Weet er iemand een goed eetschema die echt effectief werkt zodat je veel aankomt in een week en vooral met veel spiermassa.

neem dan een zakje nootjes ofzo.
900 kcal

wel veels teveel vet natuurlijk maar dan wel goeie

ben verslaafd aan cashew noten werkt da goed dan wojow ik ga die zeker wel eten :D

Of pindakaas, een van mijn favo's :D Kan er een hele pot van op indien nodig :)

(de vetten zijn ieg beter dan magnum ;))

Terug
Naar boven