AndroidHealthClinic

Voor de gene die extra kcals wil!

• Topic Starter Topic Starter
Pindakaas eet ik veel tussendoor ongeveer 200 gram per dag pindakaas dat ik eet dus dat is et ook niet.

Beste/goedkoopste bulk voer:

MELK !!!

ideale verhouding Kh/eiwitten/vetten.
Veel vitamines en mineralen. Hoge BW en lage GI kh's. Ideale WG-er :)

melk drink ik anderhalve liter tot 2 liter per dag weg dus ik weet niet waarom ik normaal nooit snel aankom :S:S

extra vitamine heb ik van de kruidvat in een potje: vitamine en mineralen voor sporters dus alle extra's zijn mooi meegenomen

badg0r zei:
Pindakaas eet ik veel tussendoor ongeveer 200 gram per dag pindakaas dat ik eet dus dat is et ook niet.
kijk je bent gewoon te vaag bezig. Je moet weten wat je eet en het elke dag ook daadwerkelijk eten, op hetzelfde moment, zonder overslaan.

bereken je aantal kcal, neem een lijst met voedingswaarden of kijk op de verpakkingen. tel alles op per maaltijd en dag.

Je moet voor bulk zo'n 50-60 kcal per kg lichaamsgewicht eten. Stel dat je 75 kg weegt dan zijn dat 3750 tot 4500 kcal. Let op dit is een grove schatting, je moet daarna zelf in de gaten houden wat goed werkt voor jouw. Denk dat je zou verschieten hoeveel je te kort komt:)

je kunt ook frikandellen eten , kom je ook snel van aan

Ff een serieus antwoord van mij: ik denk dat je nooit echt een lange periode goed getraind en gegeten hebt en je daarom steeds vaalt in het aankomen

Dat jullie hier nog steeds serieus op in gaan geeft wel aan dat dit forum voor alles openstaat. :D Vreemd dat dit soort vage opmerkingen weer opduiken sinds Kemphaan gebanned is. :rolleyes: :P

Maar om ook nog maar wat toe te voegen, badg0r. Als je van nature droog bent en je pakt die magnun mee: (Lees: vette en snelle suikers) dan merk je daar inderdaad vrij weinig van. Ok, het geeft energie want het is rijk aan cals. Maar in plaats daarvan kun je beter complexe carbs consumeren.

Hoewel m'n jongere broer ook dagelijks chips en vette shit consumeert loopt hij desondanks nog wel met een sixpack rond.

ik zorg ook door middel van junkfood dat ik iig niet te WEINIG kalorieen binnen krijg. want ik heb snelle stofwisseling, maar heb thuis niet de mogelijkheid een fatsoenlijk schema na te volgen.
Ik heb mn hele leven <10% vet gehad, maar er zijn genoeg dagen dat ik 500 calorieen boven mn gebruik zit.
En als ik me niet vergis heeft suiker alleen tandbederf tot gevolg dus ik poets mn tanden gewoon vaak genoeg.

Kom jongens naar de ijscoman rennen nu allemaal :P

nee magnums zijn vet bommen gewoon rotzooi dus

lol hele dag snacken!!!!

neem liever bak havermout met melk heerlijk!!!! en weet ik veel hoeveel keer beter dan een magnum

En het is bullshit dat een Magnum net zoveel calorieen heeft als een pakje boter, broodje aap verhaal. Een amandel magnum, de vetste die er is komt op zo'n 330 Kcal, een pakje boter zit op zo'n 750 Kcal.

ik zie het zo: hoe meer complexe koolhydraten, hoe beter je training, dus hoe meer spiermassa je krijgt. Veel snelle kh betekent slechtere training, minder spierkracht en dus ook minder massa. Correct me if I'm wrong.

zie je

junkfood pwnz :hedbang: :D

MELK MELK EN NOG EENS MELK!!!

2 liter minimaal, en als je grof wil doen met melk moet je een belletje naar Dries(wakaera) plegen

Tss, magnums..

:stupid:

1 tot 2 kilo per dag. Dude!!! Da betekent minstens 7 kg per week. Dus op 2 weken minstens 14kg. woooooo Arnie here I come :D

Wahaha was' t maar waar :o

Terug
Naar boven