XXL Nutrition

Voor de gene die extra kcals wil!

lol magnums eten om bij te komen

weet je, eet een hele doos snickers op en je komt ook bij ! :p

haha lol, dit zijn foute cals bro

Mugje zei:

Definieer wat jij als beter beschouwd! :rolleyes:

Ik drink er per dag ongeveer 3 liter van weg. Die lactose misschien. Maar er zit verdomme wel 40 gram eiwit (lees: hoge biologische waarde) in een pak magere melk. En 60 gram carbs, ok, dit is fructose, maar toch.

Zuivel rules! Zèker in de bulk! Persoonlijk vindt ik eieren het beste, daarna rood rund vlees en dan melk. Maar eieren zit slechts 4 gram zonder eigeel in, en vlees neem je niet effe mee de deur uit. Melk daarin tegen is makkelijk weg te krijgen en comfortabel als je het in een fles doet.

Ericr zei:
En het is bullshit dat een Magnum net zoveel calorieen heeft als een pakje boter, broodje aap verhaal. Een amandel magnum, de vetste die er is komt op zo'n 330 Kcal, een pakje boter zit op zo'n 750 Kcal.

Halvarine misschien ? :)

Anyways, 1 magnum en dan een gewichtswinst van een kilo per dag... da's een heleboel magnums hoor, dat red je echt niet met eentje. (en dan nog het calorieverbruik van je lichaam om weer op temperatuur te komen, moet je nog een magnum eten om dat weer te compenseren)... nee, doe dan snickers.

Marky zei:
Definieer wat jij als beter beschouwd! :rolleyes:

Ik drink er per dag ongeveer 3 liter van weg. Die lactose misschien. Maar er zit verdomme wel 40 gram eiwit (lees: hoge biologische waarde) in een pak magere melk. En 60 gram carbs, ok, dit is fructose, maar toch.

Zuivel rules! Zèker in de bulk! Persoonlijk vindt ik eieren het beste, daarna rood rund vlees en dan melk. Maar eieren zit slechts 4 gram zonder eigeel in, en vlees neem je niet effe mee de deur uit. Melk daarin tegen is makkelijk weg te krijgen en comfortabel als je het in een fles doet.
Fructose? In melk? denk dat je lactose bedoeld.
Heb ook een tijd veel melk gedronken, goed gegained maar kan er niet (meer) tegen jammergenoeg...kan maximaal een half litertje melk per dag verdragen.

goed id die magnums, ga anders ook ff een breezer voor en na de training drinken, kryg je ook veel energie van door die suikers!

Waag het niet om eerlijke roomboter met smerige halvarine te vergelijken,.
Naar mijn beste weten bevat roomboter plm 85% melkvet (alleen in NL mogen ze water aan roomboter toevoegen).
250 gram roomboter bevat 1821 kcals, waarvan 205 gram vet.
100g dus: 729 kcal - 82 gram vet (dus iets minder zelfs nog) en maar liefst 16 gram water.

Gore halvarine : 357 kcal - 40 g vet en 55 gram water.. :eek:
Je betaalt dus voor een watervetemulsie stampvol transvetten :rolleyes:

zou je niet moeten vermageren door al die cremes te eten eigenlijk?
je lichaam moet telkens z'n temperatuur verhogen en daardoor meer verbranden :cool:

je ka nook frituur vet gaan drinken, misschien kom je dan ook best veel aan :p

die jongen gaat nooit moeten kuren! als je zo bijkomt wow :D blijf dan maar bij jou methode, is VEEL goedkoper :D

badg0r zei:
Wil je zo snel mogelijk extra kcals binnen krijgen en ben je niet van plan om 1 pakje boter per dag te eten :D eet dan inplaats van een pakje boter een lekkere overheerlijke magnum! Je weet wel dat overheerlijke ijsje. Zitten evenveel kcals in als een pakje boter ben nu ook bezig met een door mezelf gemaakte magnum dieet elke dag 1 magnum tussendoor. En ook me andere dieet erbij om het uur een boterham je komt zeker ongeveer 1 tot 2 kilo per dag aan. Ik ga volgende week kijken hoe 2 magnums werkt of dat nog effectiever is in ieder geval ben nu in een week met trainen erbij en ei en whey witten erbij te pakken 8 kilo aangekomen.

Voorheen had ik altijd moeite met aankomen en in als ik opsta kan ik niet eten dan pak ik meestal een lekkere vanilie vla met halve liter karnemelk.

Ik kom normaal heeeeeeeeeel moeilijk aan dit is me zonder shakes gelukt of ja me laatste resje shakes maar eigenlijk zonder ik ga er binnekort is shakes bij pakken maar nu is mijn geld op dus dat lukt niet echt.

Ik weet dat ik cheat mijn instructeur zei ook dat et niet goed was maar hij ging kijken wat het effect was met gezonde voeding erbij. Hij kende dit niet dus mischien dat et wel extra effect heeft.

onzin zeg kun je net zo goed Cote d'or chocolade nemen, ik dnek dat je in vet aankomt. en wil je lekker aankomen, kopen dan 5 liter yoghurtijs, zitten nog veel eiwitten ook...

wazzup zei:
Die meuk mag de naam boter niet eens dragen :) Margarine en boter is overigens gelijk en dat zijn toch de meeste gegeten soorten boter. Dat broodje aap verhaal doet jaren al de ronde dat een Magnum gelijk staat aan een pakje boter, terwijl een kind van 2 kan zijn dat een Magnum met z'n gewicht en samenstelling nooit gelijk kan zijn aan een pakje boter.

Sja wat moet ik hier nog over zeggen wat nog niet gezegd is? IMO kan je dan beter een goede weightgainer pakken.

Wettelijk gezien mag de naam boter alleen gevoerd worden voor echte, eerlijke zuivelroomboter.

Alhoewel... er wordt dus aan roomboter ook water toegevoegd... van de 100g is dus 15 g water .. er zit ook wat lactose in omdat in NL de roomboter volgens het NIZO-procedé wordt gemaakt. Heb onlangs Bretonse roomboter gekocht.. die wordt nog ouderwets gekarnd en bevat dus geen spoortje lactose.

Jammie!!!!

Dus aan mijn lijf geen transvetzuren!

Murk zei:
Fructose? In melk? denk dat je lactose bedoeld.
Heb ook een tijd veel melk gedronken, goed gegained maar kan er niet (meer) tegen jammergenoeg...kan maximaal een half litertje melk per dag verdragen.
idd een dissacharide: lactose dat bestaat uit galactose en glucose (monosacharides). Als je rest van de dag complexe KH's eet met low GI en veel vezels zijn die KH's in melk zo slecht nog niet omdat ze een vrij lage GI waarde hebben.

De topicstarter is duidelijk niet serieus, hij heeft t over kilo's aankomen in een week, hij lult over geweldige magnums, echte rotzooi.
Hij heeft nog niet eens een voedingsschema, althans hij lult maar over 3 borden vol en 7 boterhammen. Hij geeft slechte adviezen, weet zelf nog niet eens of hij wel of geen spier aankomt, kan zelf dus blijkbaar niet beoordelen of hij goed bezig is en komt dan al met zijn adviezen aan, lulkoek die kerel.

maar wel een hoge II. Lactose is een van de weinige stoffen waar je niet klakkeloos naar de GI mag kijken. De insulinerespons is nl. vrij hoog bij lactose.
sowieso ook hele volksstammen die er niet tegen kunnen.

Als je rest van de dag complexe KH's eet met low GI en veel vezels zijn die KH's in melk zo slecht nog niet omdat ze een vrij lage GI waarde hebben.
:)

Melk zie ik als een WG-er en als mineralenbron. Daarom drink in de cut weinig van. omdat je dan al zo voorzichtig moet zijn met je KH's en de kh's die je dan inneemt wil je dan van zon hoog mogelijk kwaliteit hebben (Low GI en II ).

Tja vind melk nog steeds slecht en het word mij ook nog steeds door pro bbers afgeraden. Nadelen zijn al genoemd en het is gewoon slecht voor je darmpjes...
En er zijn betere alternatieven kwark of yochurt bv.

badg0r zei:
Oke dit moet je natuurlijk niet een maand lang volhouden maar gewoon weekje of 2 even kijken hoe dit is natuurlijk gewoon opletten wat je doet niet te gek gaan doen.

Nogmaals: het is vele malen beter om gewoon 'schone' voeding te nuttigen. Lees de stickies en gebruik de search hierover.

badg0r zei:
Weet er iemand een goed eetschema die echt effectief werkt zodat je veel aankomt in een week en vooral met veel spiermassa.
Je moet niet zo snel willen. Grote veranderingen vinden plaats op termijn van maaden, niet in een week. (althans als je positieve veranderingen wilt)
(en dan heb ik het hier niet over carbsloaden e.d., maar gewoon over bulken/cutten)

Daster zei:
ik zorg ook door middel van junkfood dat ik iig niet te WEINIG kalorieen binnen krijg. want ik heb snelle stofwisseling, maar heb thuis niet de mogelijkheid een fatsoenlijk schema na te volgen.

Hoezo? Niet de mogelijkheid een fatsoenlijk schema te volgen? Waarom dan wel niet? ???

Daster zei:
Ik heb mn hele leven <10% vet gehad, maar er zijn genoeg dagen dat ik 500 calorieen boven mn gebruik zit.
Kies voor bulken of cutten. Ga dus over een bepaalde periode altijd 500 kcal boven/onder onderhoud eten.

Daster zei:
En als ik me niet vergis heeft suiker alleen tandbederf tot gevolg dus ik poets mn tanden gewoon vaak genoeg.
You're so wrong. Maak maar eens gebruik van de search.

Terug
Naar boven