XXL Nutrition

voor de mensen die lekker trainen op RnB - zeer vette bangers

Thanks. That is nice music. I like your style.

Are you black?

Vind wel tof sommige

nu hele albums graag :D

thx iig :)

Lil John - Trowh it up. Heerlijk motiverend vind ik zelf:D

even wat rechtzetten:

het 'bangen' heeft twee heilige betekenissen:

ten eerste is het een aanduiding voor 'headbangen', iets wat mij plaatsvervangende schaamte op zou leveren mocht ik het zien gebeuren in op 'RnB' muziek. Dit is nl. voorbehouden aan de metalbroeders (en zusters) die op het gebeuk van dubbele basdrums en kraakbeenloze polsen hun nekspieren tot ongekende strengthendurance trainen

ten tweede is er de betekenis van bangen in de zin van 'het bedrijven van de liefde' oftewel 'nken', zoals het hier vaker genoemd wordt :D

je gaat legpresses toch ook geen squats noemen? Geen sikkepitje respect meer tegenwoordig.... tsssk....

• Topic Starter Topic Starter
even wat rechtzetten:

ten eerste is het een aanduiding voor 'headbangen', iets wat mij plaatsvervangende schaamte op zou leveren mocht ik het zien gebeuren in op 'RnB' muziek. Dit is nl. voorbehouden aan de metalbroeders (en zusters) die op het gebeuk van dubbele basdrums en kraakbeenloze polsen hun nekspieren tot ongekende strengthendurance trainen

ten tweede is er de betekenis van bangen in de zin van 'het bedrijven van de liefde' oftewel 'nken', zoals het hier vaker genoemd wordt :D

je gaat legpresses toch ook geen squats noemen? Geen sikkepitje respect meer tegenwoordig.... tsssk....

wat een gezeur :P

binnen rnb heb je ook veel verschillende dingen

slow banger
slow jam
club banger

etc etc

bij mij doen ze het niet ...

een bang geeft doorgaans iets aan als een 'knal' of 'dreun'. RnB zeurt alleen maar. :D

maar nu zal ik ophouden je topic te verpesten. :D

Normaal hou ik niet echt van deze muziek, maar dit klinkt echt wel lekker!

Nummers komen me bekend voor. Iig eerste nummer is van Jordan Setacci ft lil john - Like this :D

even wat rechtzetten:

http://youtube.com/watch?v=L8lzvQqDzZ8:roflol:

Terug
Naar boven