MuscleMeat

Voor de studenten onder ons! (of niet studenten mag ook)

spiektip:
tipexpotje-labeltje eraf halen-labeltje op papiertje plakken- labeltje weer uitknippen- met een mooi transparant plakbandje weer d'r rond plakken, niet te strak- draai het labeltje en je kan mooi door het plakband lezen wat je op je tipexpotje hebt geschreven(met permanente pen)-met een beetje thinner ofzo haal je de inkt er weer af om vol te zetten voor je volgende examen :eyebrow:

leertip: je inhoudstabel leren, makkelijk om het geheel te onthouden en om verbanden te leggen

Succes ermee Sage

Pffff ik zit met een giga cursus Marktonderzoek voor m'n neus. Geef mij maar heel de dag geil hanehok hoor :(

jaaah een spiekbrief voor een geschiedenisboek van 1500 pagina's betreffende de geschiedenis vanaf de middeleeuwen tot en met nu :D

boogie zei:
jaaah een spiekbrief voor een geschiedenisboek van 1500 pagina's betreffende de geschiedenis vanaf de middeleeuwen tot en met nu :D

Past toch makkelijk onder het labeltje van je typ-ex potje...?

Sommige mensen begrijp ik echt niet. Die doen meer moeite om allemaal ingewikkelde spiekbrieven te gaan schrijven dan het kost om het gewoon uit je hoofd te leren.

Terug
Naar boven