Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hgh erg duur is en je er alles eruit wilt halen zou ik haast zeggen dat er Insuline naast moet voor de beste werking. Naast de aas natuurlijk...
denk dat het pas echt merkbaar is bij 8+maanden op 8/10 IU met minstens 1000mg test
Damn die slin,weet in theorie er aardig wat van,maar dat protocol,kan ik niet anhouden met mijn vrouwtje,die zou mijn keel afsnijden.
Damn die slin,weet in theorie er aardig wat van,maar dat protocol,kan ik niet anhouden met mijn vrouwtje,die zou mijn keel afsnijden.
Ik heb er geen insuline naast gezet omdat dit tot nu toe een grens voor me is. Maar HGH met aas is wel leuk maar niet het gene wat ik ervan verwacht had. Mijn trainings maat gaat binnen een korte tijd er insuline naast zetten. Kijken hoe dat gaat...
Nee kerel de discussie ging in dit topic over SLIN,niet over HGH,
Ik vind HGH top,zowel HG als Generiek. MITS je de goede hebt.Maar na 1,5jaar gebruiken wordt je dat prikken zat,evenals verhoogd ADH en een beginnende CTS
Is de gut ook geen nadeel? Ik dacht dat je vooral een gut kreeg van HGH of niet?
He John, er zijn hier ook 35 + ers op het forum (helaas ik ook) van die hoor je ook al de beste ervaringen
) is je financiele situatie beter dan dat je jong bent en dus kan je de GH doen zoals het moet... met een goede kwaliteit,op een redelijke dosering en voor langere tijd.