AndroidHealthClinic

voor- en nadelen HGH

Omdat hgh erg duur is en je er alles eruit wilt halen zou ik haast zeggen dat er Insuline naast moet voor de beste werking. Naast de aas natuurlijk...

Ik heb er geen insuline naast gezet omdat dit tot nu toe een grens voor me is. Maar HGH met aas is wel leuk maar niet het gene wat ik ervan verwacht had. Mijn trainings maat gaat binnen een korte tijd er insuline naast zetten. Kijken hoe dat gaat...

denk dat het pas echt merkbaar is bij 8+maanden op 8/10 IU met minstens 1000mg test

het wordt steeds gekke hier:D

denk dat het pas echt merkbaar is bij 8+maanden op 8/10 IU met minstens 1000mg test

Die gram Test is standaard in een kuurtje maar 8 maanden op 10iu is een andere zaak. HGH idd minimaal 6maanden gebruiken...

Die maat van me gaat 2jaar onn...

Damn die slin,weet in theorie er aardig wat van,maar dat protocol,kan ik niet anhouden met mijn vrouwtje,die zou mijn keel afsnijden.

Damn die slin,weet in theorie er aardig wat van,maar dat protocol,kan ik niet anhouden met mijn vrouwtje,die zou mijn keel afsnijden.

Ja, daar zit ik ook wat mee, de eerste maaltijd direct gaat nog wel gewoon een carbo-drank (van 100 gram kH) en wat whey erdoorheen en creatine, maar de tweede maaltijd wordt al moeilijker vaak eten wat de pot schaft en daar zitten toch wel redelijk vet bij en ben meestal zeven uur klaar met trainen en lig vaak voor half tien weer op bed, dat is ook niet echt veilig. En je moet in goede lichaamelijke conditie wezen anders wordt je volgens de verhalen er alleen maar vetter van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er geen insuline naast gezet omdat dit tot nu toe een grens voor me is. Maar HGH met aas is wel leuk maar niet het gene wat ik ervan verwacht had. Mijn trainings maat gaat binnen een korte tijd er insuline naast zetten. Kijken hoe dat gaat...

waarom viel het je tegen?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

kriel,de ene keer praat je positief over hgh en de andere keer weer niet, vertel nu eens hoe het zit, raad je het aan? En waarom?

Nee kerel de discussie ging in dit topic over SLIN,niet over HGH,

Ik vind HGH top,zowel HG als Generiek. MITS je de goede hebt.Maar na 1,5jaar gebruiken wordt je dat prikken zat,evenals verhoogd ADH en een beginnende CTS

grootste voordeel vind ik tot nu toe toch wel- en ik spreek puur en uit eigen ervaring- dat je weinig tot geen puisten krijgt. alleen met aas stond ik nu al geheid vol.

gladdere huid..blinkt ook mooi..word er gewoon geil van.

begin dr ronder van te worden en droger.met aas alleen buf.

meer aders zichtbaar op plaatsen die ik nog nooit gezien had.

lekker slapen.

ben benieuwd in april ofzo ^^

nadelen:

duur

elke dag prikken

slapende vingers

pijnlijke spieren

moe zonder t4 t3

bloat (heel heftig nog erger -in mijn geval- als met dbol of oxy)

stijve gewrichten.

al met al ga ik toch lang on blijven relatie is toch naar de klote so **** it hehe.

Nee kerel de discussie ging in dit topic over SLIN,niet over HGH,

Ik vind HGH top,zowel HG als Generiek. MITS je de goede hebt.Maar na 1,5jaar gebruiken wordt je dat prikken zat,evenals verhoogd ADH en een beginnende CTS

komt adh en cts verhaal dan weer terug? dacht dat je hier alleen aan het begin last van had

voor wat het kost en wat het aan resultaat brengt is het bijna niet waard. tis iets wat je naar het volgende level brengt als met AS de rek er uit is. dit komt gelijk met dat dat meestal pas is als je zo rond de 30 bent en dus ook je eigen endo GH waarde begint te zakken. daarom snap ik niet dat er tegenwoordig al zoveel jongeren (begin20) al aan de GH zitten of dit graag zouden willen. uitgezonderd natuurlijk de genetische freaks die al op "jonge" leeftijd wedstrijden draaien met een positief resultaat. in dat geval snap ik dat je alles op alles zet om te kijken waar je kan eindigen, helaas is dit voor waarschijnlijk niemand op dit board weggelegd.

Is de gut ook geen nadeel? Ik dacht dat je vooral een gut kreeg van HGH of niet?

Is de gut ook geen nadeel? Ik dacht dat je vooral een gut kreeg van HGH of niet?

alleen van zeer hoge dosissen.gladde spieren zoals je darmen hebben vooral igf-II receptoren,hoge dosissen Gh verhoogt niet enkel je igf-I(wat we willen)maar dus ook igf-II. en d'r staat me iets bij dat icm onstekingsremmers dit erger word.

He John, er zijn hier ook 35 + ers op het forum (helaas ik ook:() van die hoor je ook al de beste ervaringen

He John, er zijn hier ook 35 + ers op het forum (helaas ik ook:() van die hoor je ook al de beste ervaringen

is ook niet meer dan logisch. als je ouder bent zijn je iegen GH waardes al aan het zakken waardoor je bij een lagere dosering al resultaat ziet. plus meestal(en hopelijk ;)) is je financiele situatie beter dan dat je jong bent en dus kan je de GH doen zoals het moet... met een goede kwaliteit,op een redelijke dosering en voor langere tijd.

bij jongere word veelal gezien als de heilige graal. tis duur dus dan zal het ook wel giga massa winst opleveren... dus niet. daarbij komt dat vaak voor de goedkoopste soort word gekozen waar je nog al wisselende berichten over hoort, en dan zeg ik het nog netjes want in mijn ogen is alle generic GH bagger. en dan op een dosis die hun natuurlijke afgifte amper te boven gaat. kortom teleurstelling alom, weinig winst (al zullen vele dit niet toegeven) en een lege bankrekening.

Daar gaat me droom om het te gebruiken :p

Vanaf je 25 is het verschil van eigen aanmaak niet zo groot meer als iemand van bv.40.
Dus heeft het evenveel zin voor beiden.

Terug
Naar boven