XXL Nutrition

voor- en nadelen HGH

is ook niet meer dan logisch. als je ouder bent zijn je iegen GH waardes al aan het zakken waardoor je bij een lagere dosering al resultaat ziet. plus meestal(en hopelijk ;)) is je financiele situatie beter dan dat je jong bent en dus kan je de GH doen zoals het moet... met een goede kwaliteit,op een redelijke dosering en voor langere tijd.

bij jongere word veelal gezien als de heilige graal. tis duur dus dan zal het ook wel giga massa winst opleveren... dus niet. daarbij komt dat vaak voor de goedkoopste soort word gekozen waar je nog al wisselende berichten over hoort, en dan zeg ik het nog netjes want in mijn ogen is alle generic GH bagger. en dan op een dosis die hun natuurlijke afgifte amper te boven gaat. kortom teleurstelling alom, weinig winst (al zullen vele dit niet toegeven) en een lege bankrekening.

Generic bagger? Ik geloof dat blue tops (iig die van een goede supplier) de beste prijs/kwaliteit verhouding levert. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat blue tops de beste hgh is, maar dat mensen op 5iu (goede) blues vergelijkbare resultaten krijgen als op duurdere hgh en dat voor een veel lagere prijs.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Ook kan ik me herinneren dat Sibil deze blue tops aanraadt aan bodybuilders en dat haar wedstrijd atleten ook vaak voor blue tops kiezen.

Ik heb geen zin om het wiel twee keer uit te vinden, dus lift ik mee op de ervaringen van iemand die wijzer is over het gebruik van hgh en kies ik ook voor de blues.

Laatst bewerkt:
Er is (net als zoveel rommel) vreselijk veel rotzooi als blue bestempeld. Linden gooit maar 2,14iu in zijn vails,hier drijft bijna 80% vd totale markt op.

Heel vaak weten de jongens die het doorverkopen niet eens van wie het is,dan ga je dus als klant mooi voor gaas. Tis echt goed zoeken naar eensupplier met goede spullen.

Sjinees wil maar 1 ding....zo snel mogelijk met minste middelen in die dikke Mercedes rijden. Hij verkoopt je gewoon 2-4iu voor 8-10iu

Er is (net als zoveel rommel) vreselijk veel rotzooi als blue bestempeld. Linden gooit maar 2,14iu in zijn vails,hier drijft bijna 80% vd totale markt op.

Heel vaak weten de jongens die het doorverkopen niet eens van wie het is,dan ga je dus als klant mooi voor gaas. Tis echt goed zoeken naar eensupplier met goede spullen.

Sjinees wil maar 1 ding....zo snel mogelijk met minste middelen in die dikke Mercedes rijden. Hij verkoopt je gewoon 2-4iu voor 8-10iu

Voor zover ik weet heeft mijn supplier de goede blues, jij kent hem vast wel Kriel...

De vial heeft, zoals jij ook al eens hebt gepost, een gigantische onderdruk. 1 ml wordt zonder moeite gelijk in de vial gezogen. Ook had ik na 3 weken gigantische gewrichtspijn in vingers, polsen, ellebogen en knieën. Toen ik nog overdag zette was ik verschrikkelijk moe; kon gewoon mijn bed niet uitkomen, daarom zet ik nu om 4 uur s'nachts tijdens het nachtelijk bezoek aan het toillet.

Dit zijn toch wel allemaal aanwijzingen in de goede richting, toch?

Voor zover ik weet heeft mijn supplier de goede blues, jij kent hem vast wel Kriel...

De vial heeft, zoals jij ook al eens hebt gepost, een gigantische onderdruk. 1 ml wordt zonder moeite gelijk in de vial gezogen. Ook had ik na 3 weken gigantische gewrichtspijn in vingers, polsen, ellebogen en knieën. Toen ik nog overdag zette was ik verschrikkelijk moe; kon gewoon mijn bed niet uitkomen, daarom zet ik nu om 4 uur s'nachts tijdens het nachtelijk bezoek aan het toillet.

Hey goos ;)

Kom je daarna zonder problemen weer in slaap dan eigenlijk?

hahahaha.. top gozer

nadelen: duur :(

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Generic bagger? Ik geloof dat blue tops (iig die van een goede supplier) de beste prijs/kwaliteit verhouding levert. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat blue tops de beste hgh is, maar dat mensen op 5iu (goede) blues vergelijkbare resultaten krijgen als op duurdere hgh en dat voor een veel lagere prijs.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Ook kan ik me herinneren dat Sibil deze blue tops aanraadt aan bodybuilders en dat haar wedstrijd atleten ook vaak voor blue tops kiezen.

Ik heb geen zin om het wiel twee keer uit te vinden, dus lift ik mee op de ervaringen van iemand die wijzer is over het gebruik van hgh en kies ik ook voor de blues.

Sil is anders op dit moment een aanhanger van green tops:(

Ja das allemaal belangrijke info omtrent de kwaliteit van je product.
er zijn erg goede suppliers op de markt,maar ook die met rotzooi worden afgescheept en onder het motto :'' deze zijn echt goed,ik gebruik ze zelf ook" of deze verkoop ik het meest,verkopen.

Niets is simpeler dan tegen een leek dit te zeggen. Bij voorbaat verkocht

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik aleerder zei in ntopic wordt het hoog tijd voor het s uit te testen,ik weet genoeg nu ondertussen,nogmaals bedankt voor reacties

HGH = Wondermiddel.

6 maanden gebruikt, groot, rond, droog, hard en vol met aders. Beestachtig.

6 maanden HGH/TEST/SLIN/T4 hebben mij meer goed gedaan dan 3 jaar test/tren/oxy/dbol/winny/deca/primo/anavar/mast en clen.

Wat voor GH gebruik je ??

en meende dat je alles voor het slapen zetten IM, klopt dit of zette je je Slin samen met GH PostWO Intramusculair.

HGH = Wondermiddel.

6 maanden gebruikt, groot, rond, droog, hard en vol met aders. Beestachtig.

6 maanden HGH/TEST/SLIN/T4 hebben mij meer goed gedaan dan 3 jaar test/tren/oxy/dbol/winny/deca/primo/anavar/mast en clen.

Welke HGH inderdaad bro?

Damn ikke oook :D

Gewoon de goedkope bluetops.. 5iu voor het slapen gaan in biceps of triceps..

Zo nu en dan 8iu slin in de schouder direct na de trainng..

1 tab t4 in de ochtend, 750mg test per week en de hele dag door essentiele amino's in de vrije vorm..

Zulke topresultaten daarmee bro?

Gewoon de goedkope bluetops.. 5iu voor het slapen gaan in biceps of triceps..

Zo nu en dan 8iu slin in de schouder direct na de trainng..

1 tab t4 in de ochtend, 750mg test per week en de hele dag door essentiele amino's in de vrije vorm..

Heb je deze methode ontdekt door zelf te experimenteren, of ken je begeleiders en/of wedstijdatleten die ook IM voor het slapen adviseren?

Alvast bedankt!

nadelen: duur :(

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Sil is anders op dit moment een aanhanger van green tops:(

Ik ken Sibil persoonlijk en weet dat het niet gewaardeerd word als mensen die blijkbaar haar niet kennen misbruik maken van haar goede naam om GH te promoten

Ik ken Sibil persoonlijk en weet dat het niet gewaardeerd word als mensen die blijkbaar haar niet kennen misbruik maken van haar goede naam om GH te promoten

ik word begeleid door dr dochter chantal en ik ken Sibil wel. heb dr zelfs nog in me winkel gehad:D

zie alleen niet in hoe ik hier misbruik van maak van haar naam?:scratch:

ik word begeleid door dr dochter chantal en ik ken Sibil wel. heb dr zelfs nog in me winkel gehad:D

zie alleen niet in hoe ik hier misbruik van maak van haar naam?:scratch:

Blijkbaar weet je dus helemaal niet wat er speelt en als je dat wel weet zou je moeten weten dat wat Chantal weet absoluut niet is wat Sibil weet en zegt

idd hoe komen jullie nou bij die fabeltjes,chantal zal der kennis wel van iemand anders hebben en niet van mij (der moeder)de flauwe kul die er boven staat over mijn atleten en gebruik kunnen jullie wel vergeten klopt cru gezegd geen reet van

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

zie alleen niet in hoe ik hier misbruik van maak van haar naam?

zal ik je duidelijk vertellen die shit die jij neer zet zou ik eerst maar eens goed na trekken of het wel waar is

sibil, wat vind jij van blue tops, gewoon een open vraag

mwah ik heb al verschillende kleuren doppies gehad ;het is belangrijker om een goede leverancier te hebben waar je van op aan kan....

Boem door de mand dat is hard vallen. Damn waarom lullen sommige mensen altijd wat en dan ook nog onjuiste informatie over andere mensen. Als je iets niet zeker weet hou dan gewoon je snavel en zeker in een aassectie.

Terug
Naar boven