GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
is ook niet meer dan logisch. als je ouder bent zijn je iegen GH waardes al aan het zakken waardoor je bij een lagere dosering al resultaat ziet. plus meestal(en hopelijk) is je financiele situatie beter dan dat je jong bent en dus kan je de GH doen zoals het moet... met een goede kwaliteit,op een redelijke dosering en voor langere tijd.
bij jongere word veelal gezien als de heilige graal. tis duur dus dan zal het ook wel giga massa winst opleveren... dus niet. daarbij komt dat vaak voor de goedkoopste soort word gekozen waar je nog al wisselende berichten over hoort, en dan zeg ik het nog netjes want in mijn ogen is alle generic GH bagger. en dan op een dosis die hun natuurlijke afgifte amper te boven gaat. kortom teleurstelling alom, weinig winst (al zullen vele dit niet toegeven) en een lege bankrekening.
Generic bagger? Ik geloof dat blue tops (iig die van een goede supplier) de beste prijs/kwaliteit verhouding levert. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat blue tops de beste hgh is, maar dat mensen op 5iu (goede) blues vergelijkbare resultaten krijgen als op duurdere hgh en dat voor een veel lagere prijs.
---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------
Ook kan ik me herinneren dat Sibil deze blue tops aanraadt aan bodybuilders en dat haar wedstrijd atleten ook vaak voor blue tops kiezen.
Ik heb geen zin om het wiel twee keer uit te vinden, dus lift ik mee op de ervaringen van iemand die wijzer is over het gebruik van hgh en kies ik ook voor de blues.
Laatst bewerkt:

) is je financiele situatie beter dan dat je jong bent en dus kan je de GH doen zoals het moet... met een goede kwaliteit,op een redelijke dosering en voor langere tijd.