AndroidHealthClinic

voor- en nadelen HGH

Ik ken Sibil persoonlijk en weet dat het niet gewaardeerd word als mensen die blijkbaar haar niet kennen misbruik maken van haar goede naam om GH te promoten

Pardon? Ik heb bijna alle hgh topics gelezen die op dbb en andere fora te vinden zijn en in één daarvan werd de vraag gesteld welke hgh nou het beste genomen kan worden, daarop werd geantwoord dat Sibil de blues gewoon goed vindt en dat zij die ook aanraadt, hetgeen ik vervolgens hier post.

Ik ken haar dus niet persoonlijk en dat stel ik evenmin. Verder ben ik hier helemaal niet om iemand zijn goede naam te misbruiken, ik zet alleen hetgeen in een ander topic gesteld wordt hier neer.

Als hier iets niet van klopt of als ik iemand beledig, dan mijn excuses, maar ben me van geen kwaad bewust!

Ik heb gehoord dat beatrix ook fan is van blue tops. Dus dan moet het wel goed zijn...

Zolang je niet informatie uit eerste hand ontvangt kun je niet en mag je niet zomaar alles voor waarheid aannemen. Met bepaald 'snoepgoed' zou je dat nog eens een keer met een dure prijs moeten betalen.

Ik heb gehoord dat beatrix ook fan is van blue tops. Dus dan moet het wel goed zijn...

Zolang je niet informatie uit eerste hand ontvangt kun je niet en mag je niet zomaar alles voor waarheid aannemen. Met bepaald 'snoepgoed' zou je dat nog eens een keer met een dure prijs moeten betalen.

Beatrix? Voor anti-aging zeker??? Die kan vast wel HG betalen:cool:

Laatst bewerkt:
welke hgh nou het beste genomen kan worden, daarop werd geantwoord dat Sibil de blues gewoon goed vindt en dat zij die ook aanraadt, hetgeen ik vervolgens hier post.

wil je mij de link eens door geven waar dat staat

Prachtig typerend voor al die mong*len. Sil of hoe hij of zij zou heten zou voor green gaan, 2 post verder is het ineens blauw..... Triest

veel negatief hier,vreemd...

hgh helpt toch zowiezo nieuwe spiercellen aanzetten wat aas niet doet (aas vergroot spiercel enkel) Dus met hgh wordt je zowiezo groter en krijg je meer die driedimensionele look .

nou vind 150 euries per maand toch wel een flink bedrag als je die zooi 6 maand moet runnen

en een topic uit 2009... wel kijken wann iets gepost is.

Terug
Naar boven