- Waardering
- 3.208
De dictator is weg hoor, ok het is pest met cholera vervangen op dit moment.Niet direct, maar bush is wel een vuile smeerlap. Die alleen maar zooi veroorzaakt heeft in Irak en verder niks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dictator is weg hoor, ok het is pest met cholera vervangen op dit moment.Niet direct, maar bush is wel een vuile smeerlap. Die alleen maar zooi veroorzaakt heeft in Irak en verder niks.
Die rotzooi in Irak is de schuld van de Irakezen zelf en niemand anders!

Die zooi gebeurde niet openbaar bedoel je, toen werden mensen stilletjes afgevoerd en vermoord.
En niet een paar honderd maar een paar honderdduizend!
En wat heb jij liever een moordlustige dictator of anarchie?
Dat het daar zo zooitje is, veroorzaken die radicalen zelf!
En wat is volgens jou dan de oplossing?
Delguy heeft duidelijk meer kennis van geschiedenis dan van bodybuilding![]()

Rigoreuze aanpak daar om de bevolkingsgroei af te remmen. Alhoewel, volgens mij heeft Irak zo langzamerhand een negatief groeicijfer.
Sommigen hebben nog nooit gehoord van 'de lont in het kruidvat steken' geloof ik.
Feit is dat willen we de mensenrechten wereldwijd handhaven we soms ook moeten ingrijpen.
Soms gaat dat goed maar in het geval van irak compleet fout.
Als die soennieten en sjiieten elkaar ruimte tot overleg gaven dan was irak grotendeels zo stabiel als het noorden nu.
De dictator is weg hoor, ok het is pest met cholera vervangen op dit moment.

Rest nog de vraag waarom het zo'n kruidvat is dan. In andere landen waar men van een dictator werd verlost liep het een stuk vreedzamer af, eigenlijk zie je dit soort beestachtige gedrag wereldwijd opmerkelijk vaak in landen waar veel moslims wonen. Sla de krant open en kijk eens hoeveel van de oorlogen en moordpartijen wereldwijd ster verbonden is met de Islam, is al gauw 9 van de 10 denk ik. Niet dat ik de Amerikaanse invasie goedkeur, maar als die Irakezen zich een klein beetje beschaafder zouden gedragen waren de Amerikanen al lang weer vertrokken en hadden ze hun land weer op kunnen bouwen van de oliedollars.
Is het lijstje van genocides nog nodig verder? Plaats ik die in de ochtend anders nog wel even. Kunnen we zien hoe beestachtig gedrag menseigen is en niet gerelateerd kan worden aan ras, geloof of kleur.
En waarom niet ingrijpen in landen waar de omstandigheden net zo verrot zijn? Dat kleine kind kon prima lopen, Irak was lange tijd onder Saddam 1 van de meest ontwikkelde landen in die regio. Na de eerste golfoorlog ging dat hard achteruit door verschillende embargo's. Inderdaad de schuld van Saddam, maar onzinnig om te stellen dat in Irak nog moesten leren lopen, alsof het een achtergesteld land was.
Interventie heeft geleid tot opkomst van milities, zie niet in waarom ingrijpen nodig was? Massavernietigingswapens, daarvoor gingen 'we' naar Irak, niet omdat Saddam zo'n bloedhond was.