AndroidHealthClinic

Voor het eerst kinderen gebruikt bij zelfmoordaanslag in Irak

Je mag niet vergeten dat er ook Indiërs, Afrikanen en zelfs ook wel
Chinezen moslim zijn. Er zijn, dacht ik meer dan een miljard (waarvan
men weet heeft) moslims en die zitten over heel de wereld verspreid.

1 miljard blijft 1 miljard hoor. Zoveel Chineze moslims zijn er niet, buiten de Oejgoeren en wat andere etnische groepen die onderdrukt worden. Afrika kent in de donkere binnenlanden amper tot geen moslimpopulatie, daar hebben de missionarissen wel voor gezorgd. India kent de grootste groep Moslims eigenlijk, zo'n 10% van de bevolking.

Ok daar heb je gelijk in, die 90% was wat overdreven, maar dat moslims (zwaar) oververtegenwoordigd zijn is nog steeds een verdedigbare stelling.

Nee dus, want alleen in Azie gaat die stelling enigzins op. In Afrika niet, in Europa niet, in Amerika niet. Stelling klopt nog steeds niet. Daarbij nog niet eens eerdere conflicten naar voren gehaald want dan slaan de cijfers nog verder door naar landen in Afrika zonder moslimbevolking. Zullen we Afrikanen dan maar de schuld geven? Afrikanen zorgen voor ellende want ze hebben veel conflicten? Stelling van niks toch.

Zijn conflicten in moslimlanden overtegenwoordigd in de media? Ja, helaas wel. Maar slechte berichtgeving over andere conflicten maakt het nog niet tot werkelijkheid.

Wel ja, al die miljarden geheime moslims :roflol: Robke, je bent toch niet serieus nu? Je hebt alleen al 1,3 miljard Chinezen die het niet zijn, 1 miljard Indiers, 1,5 miljard Westerlingen (incl Zuid Amerika) en dan nog talrijke Afrikanen. Hoe prop je er nog ergens 1 of zelfs 2 miljard bij dan? We leven met 8 miljard op deze aarde i.p.v. 6 miljard?

Get real en kom met echte argumenten.

Wel ja, al die miljarden geheime moslims :roflol: Robke, je bent toch niet serieus nu? Je hebt alleen al 1,3 miljard Chinezen die het niet zijn, 1 miljard Indiers, 800 miljoen Westerlingen (incl Zuid Amerika) en dan nog talrijke Afrikanen. Hoe prop je er nog ergens 1 of zelfs 2 miljard bij dan? We leven met 8 miljard op deze aarde i.p.v. 6 miljard?

Get real en kom met echte argumenten.

Hehe ... good point ... undercover Islamieten ;)
Het was idd wat kort door de bocht ;)

Maar 1.2 miljard Islamieten op de 6 miljard mensen is best wel veel hoor ...
Dat is dus 1 op 6 ... Wederom kort door bocht nu -> 10 % is radicaal,
tgo hoeveel katholieken, boeddhisten, hindoes? ;)

Uit de oude doos :

Als het niet zo ernstig was zou ik hier hartelijk om moeten lachen. Wij Nederlanders zijn volgens fanatieke moslims allemaal ongelovigen die zullen branden in de hel en domme kaaskoppen maar er bestaat geen één moslimland op aarde waar men de zaakjes ook maar een beetje op orde heeft. Moslims kunnen niks (ze laten het in ieder geval niet zien), in elk land waar ze de meerderheid hebben gaat het k*t, in elk land waar ze een minderheid zijn zorgen ze voor rellen en onrust. Het kleine landje Nederland heeft een grotere economie dan welk moslimland ook! Ook al komt er in de helft van die landen gratis geld in de vorm van olie uit de grond.
Kijk eens naar het nieuws en constateer dat bij 95% van alle brandhaarden en oorlogen in de wereld moslims betrokken zijn. Als er in het midden oosten geen olie was zouden de arabieren hun vermoedelijke lot niet ontkomen zijn: creperen in armoede en achterlijkheid. Maar door het geld dat ze verdienen aan de olie hebben ze speeltjes kunnen kopen als geweren en bommen, waar ze blijkbaar niet mee om kunnen gaan.
Uiteindelijk zal de beschaafde wereld zonder moeite deze gekken overwinnen.

(PS: de meerderheid van de moslims en arabieren is niet achterlijk of extremistisch, maar daar kunnen we jammer genoeg niet veel van verwachten is helaas gebleken, we moeten het zelf oplossen)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/mijn-visie-26136/

Zelda als we nou weer een jaartje verder zijn loopt het vanzelf weer iets verder terug ;)

Hehe ... good point ... undercover Islamieten ;)
Het was idd wat kort door de bocht ;)

Maar 1.2 miljard Islamieten op de 6 miljard mensen is best wel veel hoor ...
Dat is dus 1 op 6 ... Wederom kort door bocht nu -> 10 % is radicaal,
tgo hoeveel katholieken, boeddhisten, hindoes? ;)

Niemand ontkent dat het niet erg veel radicale moslims zijn, maar de hetze tegen alle moslims die tegenwoordig heerst, wordt daar niet door gerechtvaardigd. Het eeuwige zondebok zoeken is iets wat alleen maar leidt tot ellende. In Ruanda waren de Tutsi's de kakkerlakken volgens de radiozender Milles Collines. We gaan langzamerhand die kant op in Europa, groepen zien als een soort van parasieten omdat er inderdaad binnen zo'n groep een buitenproportioneel aantal malloten rondloopt.

Dat er tussen mijn posts er een paar zitten waar ik de cijfers overdrijf betekent toch niet dat er geen enkele kern van waarheid in zit? Ja ik overdrijf ook wel eens, net als anderen overdrijven dat er totaal niets aan de hand is. Nogmaals ik heb niets tegen gelovigen, en ken ken zelf genoeg voorbeelden van het feit dat de meeste moslims en christenen aardige mensen zijn, maar het mag best eens gezegd worden dat er best wat usual suspects zijn in verband met conflicten wereldwijd.

Of vind denk jij dat er totaal geen sprake is van een verband tussen geloof en geweld?

Ik denk inderdaad dat er zeer weinig verband tussen te vinden is, de recente geschiedenis wijst uit dat redelijk vaak geloof totaal geen rol speelt om tot gewelddadigheden te komen. Alleen heb je wel binnen bepaalde geloven radicalere figuren die opvallen.

Geloof kan leiden tot geweld, maar geloof is lang niet altijd de aanleiding tot geweld. In naam van welk geloof zijn de Tutsi's uitgeroeid? In naam van welk geloof werd de Vietnamoorlog gestart? In naam van welk geloof werd Cambodja uitgemoord?

Of kijk jij alleen naar de huidige situatie, waar inderdaad brandhaarden zijn waar geloof een rol of een grote rol speelt?

Ik denk inderdaad dat er zeer weinig verband tussen te vinden is, de recente geschiedenis wijst uit dat redelijk vaak geloof totaal geen rol speelt om tot gewelddadigheden te komen. Alleen heb je wel binnen bepaalde geloven radicalere figuren die opvallen.

Geloof kan leiden tot geweld, maar geloof is lang niet altijd de aanleiding tot geweld. In naam van welk geloof zijn de Tutsi's uitgeroeid? In naam van welk geloof werd de Vietnamoorlog gestart? In naam van welk geloof werd Cambodja uitgemoord?

Of kijk jij alleen naar de huidige situatie, waar inderdaad brandhaarden zijn waar geloof een rol of een grote rol speelt?

Ik heb het zoals eerder gezegd over de huidige situatie. Ik maak me zorgen over de radicalisering die je wereldwijd onder moslims ziet. Ik zei niet voor niets sla de krant open, dat ging niet over de krant van 1943 of 1969. De ellende met Hutu's en Tutsi's, Vietnam en Cambodja toont inderdaad dat niet alle oorlogen door geloof komen, zou er nog bij moeten komen zeg, dat álle ellende door geloof kwam.

Ik dacht dat jij ook redelijk kritisch tov geloof stond trouwens, maar dat heeft dus geen betrekking op geweld als gevolg van geloof?

Oh gaan we Gerin Oil er weer bij halen dan :roflol:

Ik sta kritisch t.o.v. alle geloven, maar ik verbind geen geweld aan geloof. Althans niet in directe zin, oorzaken van geweld zijn veel te divers voor.

Radicalisatie neemt toe onder moslims, maar te vaak wordt het kind met het badwater weg gedonderd en iedere moslim maar gezien als een soort van geloofsfanaat die de bus gaat opblazen.

Kranten kan ik openslaan zoveel ik wil, maar dan zie ik hetzelfde beeld als wat ik schetste. Geweld dat toch behoorlijk divers van aard is en media die ook niet altijd al het geweld even veel belicht.

Terug
Naar boven