- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij zegt nou eigelijk dat we niet hadden moeten ingrijpen!
Tsja, natuurlijk speelt olie, wapens etc de grote rol, maar je kan niet
ontkennen dat er in Irak mensonwaardige omstandigheden waren.
Maar de nieuwsflashes die je er nu van hebt, onbraken gewoon.
De media heeft ook een grote rol gespeeld in ieder geval.
oke, niet ingrijpen zeg jij, en als die gek wel met een atoombom bezig was net als iran, dan moeten we ook niet ingruipen.
Het probleem is als ze 1keer dat ding hebben ben je dus te laat.
oke, niet ingrijpen zeg jij, en als die gek wel met een atoombom bezig was net als iran, dan moeten we ook niet ingruipen.
Het probleem is als ze 1keer dat ding hebben ben je dus te laat.
Er is geen enkel bewijs gevonden dat Saddam bezig was met een kernprogramma. Werd ook lastig aangezien ze de middelen er niet eens voor hadden. Laatste keer dat een poging hadden gewaagd was ergens begin jaren 90, maar door geldgebrek is dat programma nooit voortgezet.
Blijft toch opvallend dat N-Korea niet wordt aangepakt, met een nog idiotere dictator aan de macht en TaepoDongs die de Westkust van de USA kunnen halen.
Oh ja, zoals? Moet ik weer eens lijstjes gaan maken of zullen we het maar achterwege laten? Zal ik even alle genocides langslopen van de laatste honderd jaar om te laten zien hoe beestachtig de mens gewoon is? Ongeacht ras, geloof, kleur of wat dan ook. Of zullen we het lijstje afgezette dictators of gesteunde guerillabewegingen er bij pakken en bloedige afloop meestal.
Denk dat die kaart wat achterhaald is ...
En in Azie en Afrika zit het ook vol met Moslims![]()

Eric, als je met een kaart komt waar Spanje, Engeland en Mexico worden aangemerkt als poelen van verderf kunnen we denk ik maar beter overeenkomen het niet eens te zijn en het daar bij laten.
Ik denk dat de islam is oververtegenwoordigd wereldwijd in (burger) oorlogen en onderdrukking, jij denkt van niet. Klaar.
Wil ik alleen nog even aan toevoegen dat ik heel veel aardige mensen ken die toevallig moslim zijn, en dat ik geen problemen heb met hun of een anders keuze.
Conflict is conflict, of moet er op ieder kaartje alleen de regio worden neergezet waar het conflict speelt. Of per conflict een indicator hoeveel slachtoffers er zijn gevallen? IRA, ETA en de onderdrukking van de Chiapa's in Mexico tellen gewoon mee, ook al zijn dat dan geen conflicten die een heel land in oorlog storten.
Je gaat alleen voorbij aan je initiele stelling die ontkracht is, 90% wordt niet gehaald. Europa heb ik daarom ook in mijn eigen opsomming buiten beschouwing gelaten. Oververtegenwoordigd is heel iets anders dan 9 van de 10 gevallen.