MuscleMeat

voor training whey in plaats erna

The Bulkman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
BB'ers,

Statestieken
Leeftijd: 20
Gewicht: 83
Vet: 8/10
Lengte: 180 cm

Ik train al een jaar op deze manier in de voeding:
- uur voor training 4 broodjes met veel kip
- kwartier ervoor een pre work out
- direct na training handje vol rozijnen
- 10 a 15 minuten later een whey shake
- uur daarna (na de training dus) een flinke maaltijd

Maar ik heb verschillende mensen gehoord, die behoorlijk groot zijn vergeleken met mij, dus die zouden wel verstand van hebben. dat dit de betere methode is:
- uur voor training, flinke maaltijd
- uur a half uur voor de training een whey shake 0,4g/kg, de shake omdat de shake ongeveer uur a anderhalf uur erover doet om opgenomen te worden, dus als je klaar bent met trainen heeft je lichaam eiwitten nodig en dan zijn ze net opgenomen.
- tijdens de training Muscle tech, spieren behouden
- Direct na training 0,4g/kg aan dextrose
- half uur na training een flinke maaltijd met kh en eiwitten en vetten

Klopt dit ook?
Ik doe het nu 2 weken op deze manier, ene kant voelt goed maar ben wel benieuwd als echt goed is??

Ik hoor graag jullie reacties

De timing van je eten is totaal irrelevant wanneer het aankomt op je lichaamssamenstelling. Dus of je wil groeien of afvallen. Wat veel belangrijker is, is of je dagelijks je macro's haalt.

Alles wat ze je hebben verteld kan je dus gewoon negeren, dat is broscience. Zorg er gewoon voor dat je eet/inneemt waarop jij het best kan trainen. Als dat alles is wat hierboven staat, prima. Als dat alleen banaan is, ook prima. Zolang alles wat je eet/drinkt maar binnen je schema en doelen past.

Precies wat Jokr zegt, Get those macro's my friend.
Maakt echt niet uit wanneer jij nou je shakie neemt of je flinke maaltijd, als jij je goed voelt bij een flinke maaltijd ervoor doe je dat toch. Als jij je beter voelt bij een flinke maaltijd achteraf doe je dat ;)