AndroidHealthClinic

Voor wie is Bulken ook honger lijden?

Sharpsafer

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
16
Lengte
1m77
Aangezien ik dag en nacht, winter tot zomer ,7/7, Bulk of cut steeds honger heb wil ik bij deze vragen of er BB'ers zijn die tijdens een ferme bulk nog plaats hebben voor voedsel....Ik eet wel erg clean tijdens mn bulk's en cut vanzelf sprekend natuurlijk, ik kan makkelijk +7000Kcal (schoon voedsel weg werken) om nog maar te zwijgen over junk...Dus bij deze raak maar los

in de bulk word ik altijd om 3 a 4 uur in de nacht wakker omdat ik dan gewoon weer mega honger heb..

in de cut niet

Elk stukje voer gaat er met tegenzin in.. ik heb bijna nooit honger.

Ik heb het heel de werkdag door, grote honger lijden lang moeten wachten tot ik kan eten. S'avonds dan zwoegen om aan al men kcal te geraken nog.

Aangezien ik dag en nacht, winter tot zomer ,7/7, Bulk of cut steeds honger heb wil ik bij deze vragen of er BB'ers zijn die tijdens een ferme bulk nog plaats hebben voor voedsel....Ik eet wel erg clean tijdens mn bulk's en cut vanzelf sprekend natuurlijk, ik kan makkelijk +7000Kcal (schoon voedsel weg werken) om nog maar te zwijgen over junk...Dus bij deze raak maar los

Jaja, en daarna alles weer uitkosten he? ouwe boulimia'er;)

honger niet maar van 4000+ kcal zit ik niet vol

heb nu al t gevoel dat dit gaat uitlopen op een ik tel 3000kcal op bij mn inname en voel me een beest topic word.
:)

Tijdens de bulk is de honger erger inderdaad, maar tijdens de cut is die meer aanwezig...

geen last van, veel weten niet wat honger echt is

Altijd en overal honger behalve op zondag:o

Lintworm?

Bij honger eet je niet genoeg, meer eten dus.

Gedurende de dag krijg ik steeds meer honger.
's morgens is mijn eetlust doorgaans erg laag .

In de bulk kan je soms echt sterven van de honger als je door omstandigheden 3uurtjes niet gegeten hebt.

In de cut heb je gewoon bijna continu honger, om nog maar te zwijgen over hoe lekker alle eten eruit ziet dat je niet mag eten.

als ik bulk heb ik altijd meer honger dan dat ik cut, alleen als ik van de ene op de andere dag van bulken naar cutten ga heb ik erg honger tijdens de cut, maar na een aantal dagen niet meer.

Terug
Naar boven