Fitness Seller

Voor wie is Bulken ook honger lijden?

ik heb al 4 maanden geen hongergevoel meer gehad, is het toeval dat ik 4 maanden geleden begonnen ben met bulken?
kan met de grootste moeite amper 3500kcal clean voedsel wegwerken. Heel de bulk is lijden

ah, bulken... Good times, good times

:( *eet nog wat rauwe broccoli*

Bij honger eet je niet genoeg, meer eten dus.

bullshit, dit verhaaltje gaat wel op bij drinken, dat je bij dorst al te laat bent, maar dat je niet genoeg eet als je honger hebt is onzin. Durf te wedden dat er maar heel weinig mensen hier zijn die weten wat ECHTE honger is.

Honger is een emotie, een signaal dat je in je hersens krijgt dat er geen voer meer in je maag zit. En ja mensen die kun je onderdrukken.

effe wat anders, veel mensen beseffen niet wat je allemaal nog kan doen en hoe lang je nog kan gaan met een lege tank

Aangezien ik dag en nacht, winter tot zomer ,7/7, Bulk of cut steeds honger heb wil ik bij deze vragen of er BB'ers zijn die tijdens een ferme bulk nog plaats hebben voor voedsel....Ik eet wel erg clean tijdens mn bulk's en cut vanzelf sprekend natuurlijk, ik kan makkelijk +7000Kcal (schoon voedsel weg werken) om nog maar te zwijgen over junk...Dus bij deze raak maar los
Je eet +7000 kcal per dag en weegt 87kg? Ik weeg meer als jou en eet bij mijn weten bijlange niet zoveel kcal. En ja mijn voedsel is goed.. sta mss 2% hoger in bf als jou.. Ik zou trouwens denken dat je in de cut honger hebt maar in de bulk ??? wtf dit is helemaal nieuw voor me... Zit het niet psychologisch ofzo :D?

een verkapt kijk mee veel naar binnen werken topic
je bent wel stoer hoor Sharpsafer

heb nogal moeite om rond de 5000kcal naar binnen te proppen op een dag.

maar als ik 3 a 4 uur niks gegeten heb wegens omstandigheden, heb ik wel een hongergevoel

Ik heb echt moeite met eten in de bulk. Dan heb ik het wel over clean voer, dat andere gaat er best in :p

Als ik de hele dag naar school moet lukt het me makkelijk om m'n voorgeschreven calorietjes naar binnen te werken, maar als ik een dag vrij ben is het een marteling om te eten :( Ik bulk op 4500-5000kcal.

Tijdens de cut nu heb ik nauwelijks honger op 2000-2500kcal!

Veel en clean eten is mijn hobby echt niet :eek:

Heb ik geen moeite mee met eten:p, als ik langer als 3-4 uur niet heb gegeten begin ik toch wel honger te krijgen:rolleyes:

idd, ik ken zat luitjes die ook beweren dergelijke hoeveelheden te eten etc maar als je eens echt gaat tellen; niet eens de helft. niet om te zeggen dat er hier zo overdreven word ofzo.

maar men telt er regelmatig wat extra kcal bij op en kijkt dan niet op een paar duizend meer of minder om een mooi/stoer getal te krijgen.

Ik zit op 2100Kcal nu met me cut

en heb niet zovaak honger...

• Topic Starter Topic Starter

Ik zeg dat ik makkelijk 7000Kcal KAN weg werken en nog honger heb...Momenteel zit ik op 3200kcal...eerste ff lezen graag.Stoer, absoluut niet! zou het graag anders hebben, zou niet liever willen dan een verzadigd gevoel...ik ben van de dag dat ik geboren ben al een veel vraat (hongerlijder) geweest dus...Wat is er daar nu stoer aan...Denk je dat ik er fier op? Het enige waar ik aan denk is eten eten en nog es eten tot ergernis van mn relatie...

Ik zeg dat ik makkelijk 7000Kcal KAN weg werken en nog honger heb...Momenteel zit ik op 3200kcal...eerste ff lezen graag.Stoer, absoluut niet! zou het graag anders hebben, zou niet liever willen dan een verzadigd gevoel...ik ben van de dag dat ik geboren ben al een veel vraat (hongerlijder) geweest dus...Wat is er daar nu stoer aan...Denk je dat ik er fier op? Het enige waar ik aan denk is eten eten en nog es eten tot ergernis van mn relatie...
Its al about carbs.
Ga maar eens bulken met eiwitten en vetten op 7000 cals
Nevernooit niet dat jij nog honger hebt ik weet zeker dat als jij minder
met carbs tijdens de bulk en vetten en eiwitten er voor in de plaatst
neemt jij minder of geen honger meer hebt.

Ik heb dit probleem ook. Refeed dag vreet ik zo 5000 cals weg
tijdens het cutten op 2300cals zonder
mijn honger te stillen alsik maar veel carbs dan eet

• Topic Starter Topic Starter
idd, ik ken zat luitjes die ook beweren dergelijke hoeveelheden te eten etc maar als je eens echt gaat tellen; niet eens de helft. niet om te zeggen dat er hier zo overdreven word ofzo.

maar men telt er regelmatig wat extra kcal bij op en kijkt dan niet op een paar duizend meer of minder om een mooi/stoer getal te krijgen.

Oja, Ik ga es opnoemen wat ik weg werk op een cheat dag...En als je me niet gelooft vraag het mn vriendin es...

Ontbijt: 3 Havermout pannekoeken met honing.
150gr bambix met 1 banaan.
500ml halfvolle melk.
250gr peperkoek
100gr brood met choco pasta.

tussendoortje:

500gr volle kwark met 100gr muesli, honing pompoen pitten en
bruine suiker

Middag:

300gr pasta (droog gewogen) met 400gr kip en zoetzure saus.
60gr Whey met havermout.

tussendoortje:

2 wafels + 1groot belegd brood met kaas,hesp, ei, mayo en groenten en handje noten

s'avond: wok a volonte.....van 19u tot 23u lekker getafeld.

en heb nog plaats....

Als je denkt dat het bluf is, wel ik nodig je uit om een dagje samen te eten ;)

Of je hebt last van wormen. Of MISCHIEN een schildkier probleem als Het niet aan de carbs ligt.

opscheptopique

Oja, Ik ga es opnoemen wat ik weg werk op een cheat dag...En als je me niet gelooft vraag het mn vriendin es...

Ontbijt: 3 Havermout pannekoeken met honing.
150gr bambix met 1 banaan.
500ml halfvolle melk.
250gr peperkoek
100gr brood met choco pasta.

tussendoortje:

500gr volle kwark met 100gr muesli, honing pompoen pitten en
bruine suiker

Middag:

300gr pasta (droog gewogen) met 400gr kip en zoetzure saus.
60gr Whey met havermout.

tussendoortje:

2 wafels + 1groot belegd brood met kaas,hesp, ei, mayo en groenten en handje noten

s'avond: wok a volonte.....van 19u tot 23u lekker getafeld.

en heb nog plaats....

Als je denkt dat het bluf is, wel ik nodig je uit om een dagje samen te eten ;)

vet gaaf! iig ben ik blij dat ik op zon 100kg uitkom met 4100kcal op een bulk ipv 7000 al dan wel of niet waar in t midden gelaten.

wat t etentje betreft, wel savonds bij maanlicht en 2 kaarsjes?;)

Onder de 3000kcal heb ik honger en boven de 4000 gaat het me tegen staan. :(

meestal 3 uur na de maaltijd heb ik weer trek, gewenning omdat je ook om de 3 uur eet.

Niet meer om 3 uur eten?

Terug
Naar boven