MuscleMeat

Voor wie is Bulken ook honger lijden?

Voor diegene die niet veel honger hebben al geprobeerd om enkele dagen frequenter kleinere porties te eten ?

honger lijden in de bulk is normaal, ook bij een cleane bulk, maar vergeet niet....honger lijden is niet altijd catabool staan.

Klinkt bekend :)
Ben eerst begonnen met een clean bulk van +/- 3200 kcal en had constant honger.
Nu bulk ik op +/-4000 kcal en merk ik soms nog (vooral 's ochtends) dat ik geen 2 uur kan wachten tot men volgende maaltijd.
Ik ga hier dan ook niet op wachten en eet gewoon wanneer ik zin heb... Het is en blijft een bulk, honger lijden doe ik al genoeg tijdens men cut :P
Het is volgens mij trouwens ook minder motiverend om een deftige cut vol te houden wanneer je ook in je bulk honger moet lijden.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik dagelijks cardio doe, ook in men bulk, om de vetwinst wat te beperken.
Moest je die honger trouwens echt beu zijn, kan je misschien eens proberen een 3-tal dagen zwaar onder je onderhoud eten.
Geen idee of dit nu eigelijk wel gezond is maar ik merkte dat dit goed werkt om de honger tijdens de bulk te onderdrukken.
Volgens mij gaat je maag dan terug wat krimpen zal je lichaam misschien terug leren wat echte honger is? Geen idee maar het werkte bij mij in ieder geval :P

Ik doe niet aan zwaar bulken (hooguit 3200 kcal), maar heb wel altijd honger.
Het eerst wat ik doe wanneer ik opsta is naar de koelkast rennen om mijn bakje havermout te pakken.
Best vervelend soms als ik een lading eten meeneem naar het werk en continu op de klok loop te kijken wanneer ik weer "mag" eten van mezelf. Moet altijd oppassen dat ik niet alles in één keer opvreet.

vooral als ik opsta heb ik altijd gruwelijke trek. Het is ook altijd balen als ik een keer midden in de nach wakker wordt en dan met een knorrende maag zit, dan moet ik echt wat eten voordat ik de oogjes weer dicht kan doen. 't Zal deels ook wel psychologisch zijn, maar het is gewoon k*t.
Het vele eten lukt me wel, ik vind het alleen vervelend om ervoor te zorgen dat alles ook nog behoorlijk clean is.

Terug
Naar boven