AndroidHealthClinic

Voorbereiding (eventuele) kuur

Ano_1990_5

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
115
Lengte
1m77
Massa
75kg
ey,

Binnenkort moet ik verplicht naar de huisdokter, aangezien ik een nieuw werk heb en er hier standaard een klein onderzoek is aangekoppeld.
Nu dacht ik terwijl ik daar toch ben kan ik terwijl enkele waarden laten opmeten om te zien of alles wel is zoals het hoort - Dit omdat ik ''eventueel'' in jan, feb een éérste kuur zou starten met winstrol of annavar (dit terzijde).

Nu met alle respect, geen commentaar leveren op de keuze van de kuur aangezien dit nog kan veranderen ,graag had ik geweten van jullie wat ik moet vragen aan de huisdokter om te laten controleren of ik wel geschikt ben om een kuur te volgen.

thnx

Om te beginnen,.. wat is je leeftijd, je trainingservaring als ik vragen mag ?
1.77m @ 75kg klinkt met alle respect niet als een punt om te beginnen met kuren!

• Topic Starter Topic Starter
22 jaar - +/- 2jaar

Het is ook niet mijn bedoeling om zwaar te kuren, ik doel op 4kg. In mijn geval is meer niet beter. Trouwens respect dat je deze vragen stelt in plaats van domweg advies te geven.

13a14

waarom zou je überhaupt kuren als je doelt op 4kg?

laat staan met deze stats, sorry hoor maar kon er niet om heen..

Stuk voor stuk hebben jullie gelijk, gaat me gewoon te traag vooruit voor de moeite die ik erin stop. Ook het feit dat mijn sportschool het merendeel (onverantwoord) juiced en dus groeit als kool zorgt voor enige frustratie.

Ik zet het wel van me af, en concentreer me op de natty wijze om groot te worden! Op een of andere manier ben ik blij dat het me is afgepraat..

Probeer natty nog eens een stevige bulk van 6 maanden en kom je niet aan gewoon dirty bulk dan. Als je eenmaal gekuurd heb zal je nog trager gainen en misschien zelf wat verliezen daarna.

zat precies op jouw gewicht met ongeveer zelfde lengte, 3 maanden lang goeie bulk gedaan al dan niet dirty, ben van 78 naar 85 kg gegaan. heb nog eens creatine gebruikt, een maand lang 1,5 kilo er bij. na 4 maanden bulken met een maand creatine bent ik van 78 kilotjes naar 86.5 kg 'sochtends zonder vocht/voedsel/verwerkt voedsel, in me lichaam. moet wel zeggen dat ik ook een goeie 3% bf aan kwam. maar kracht ging door dak heen. squat ging van 70 naar 100 (3 dagen geleden gedaan) deadlift van 100 naatr 130 (gisteren gedaan). Dus jah Natty kan je echt wel ver komen. Al heb ik t gevoel dat mijn coïtusdrive achteruit gaat om een of andere reden. Kan zijn dat ik ook 5 keer perweek train en me rust niet 100% is hierdoor.

weer ontopic, laat gewoon je bloedwaardes testen is altijd wel goed om te hebben en neem nog geen AAS want geloof me niemand gained trager dan ik! als je trager gained dan ik dan ga je achteruit kerel :P maar goed naturel is echt wel goed te doen ;)

Meeste die winny only pakken gainen toch rond de 5 kilo? Lijkt me een beter doel dan mensen die 20 kilo willen gainen in 1 kuur.

5 kg spier is wel erg veel voor een winny kuur gaat never nooit lukken hou rekening met 2,3 kg mits je voeding,training,rust goed is.

Meeste die winny only pakken gainen toch rond de 5 kilo? Lijkt me een beter doel dan mensen die 20 kilo willen gainen in 1 kuur.

Mijn punt is dat als je doel toch maar +5kg is, waarom zou je dan kuren?

als je fokking biggie wilt worden, ok, dan snap ik dat je kuurt

Je moet het zelf weten, maar als je nu begint help je jezelf helemaal naar de kloten , je gaat er goed uit zien , maar je verliest alles omdat je voeding suckt , daarna kuur je nog eens met de gedachtens 'nu eet ik wel' , maar je winny only kuur kilt je honger dus je verdoet weer je lichaam. Dan ga je denken 'humm mischien is bold + test wel iets voor mij' , daardoor krijg je gyno en eindig je als een ecto met b*ch titz.
vervolgens laat je die gyno wegsnijden en begin je met the real deal. dboll , deca , test cyp -> birdge -> tren ace , test prop , mast prop , clen , t3.
En dan werkt je pik opeens niet meer , je wordt depressief , verliest alle gains , en je hebt schulden omdat je het geld voor je anabolen hebt geleend van je labiele moeder.

haha

Je moet het zelf weten, maar als je nu begint help je jezelf helemaal naar de kloten , je gaat er goed uit zien , maar je verliest alles omdat je voeding suckt , daarna kuur je nog eens met de gedachtens 'nu eet ik wel' , maar je winny only kuur kilt je honger dus je verdoet weer je lichaam. Dan ga je denken 'humm mischien is bold + test wel iets voor mij' , daardoor krijg je gyno en eindig je als een ecto met b*ch titz.
vervolgens laat je die gyno wegsnijden en begin je met the real deal. dboll , deca , test cyp -> birdge -> tren ace , test prop , mast prop , clen , t3.
En dan werkt je pik opeens niet meer , je wordt depressief , verliest alle gains , en je hebt schulden omdat je het geld voor je anabolen hebt geleend van je labiele moeder.

harde woorden maar wel waar...XD

Heerlijk hij maakt me saaie dag op het werk weer goed

+1

dikke copy paste maar wel funny :P

Geweldige tekst man! :D

haha, klopt ook hoor voor vele mensen.. heb zelf ook nu 2 kuurtjes achter de rug, ben in het toaal 10 kg aangekomen maar veel vocht en vet, heb besloten om niet meer te kuren omdat het veel geld is voor wat het is, snap het alleen als mensen wedstijden etc doen.. anders heb je tijd zat en waarom je lichaam naar de kloten helpen voor een beetje spier, die je tevens naturel ook kan bereiken... mijn visie dus

edit: dit heb ik dus geleerd uit mijn kuur ervaring.. Beter naturel zo ver mogelijk geraken eerst.. als je denkt dat je op je max zit.. kun je meestal nog 10kg winen natty, mensen denken TE snel dat ze op hun max zitten.. dacht ik dus ook.. :/

Idd dikke copy paste hoor :D, dacht dat er wel meer mensen dat gingen doorhebben :p, maar hij kan zowat overal gepost worden waar mensen te vroeg beginnen kuren :).

Terug
Naar boven