rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een week is wat lang. De rubbers kunnen aangetast worden door de benzyl alcohol waardoor je schadelijke stoffen erin krijgt. Dus beter van niet
hoe steriel denk je dat die spuit nog is na een keer gebruiken?Daar had ik niet aan gedacht, thanks. En wat betreft de spuit waarmee je opzuigt, moet dat bij voorkeur telkens een nieuwe zijn?

hoe steriel denk je dat die spuit nog is na een keer gebruiken?
ze kosten geen drol dus ga niet besparen daar op
Ik heb spuiten geprept voor 12 weken.Voor een week is wat lang. De rubbers kunnen aangetast worden door de benzyl alcohol waardoor je schadelijke stoffen erin krijgt. Dus beter van niet
Waarom zou je met een insuline spuit spuiten? Veroorzaakt bulten en verhardingen, irritatie pijnlijke knobbels, roodheid, ontstekingen . . de olie is gemaakt voor intramusculair in de spier . .Op advies van Cools ga ik 6 weken kuren. Ik ga wss prikken met een insuline naald (check YouTube). Valt allemaal wel mee denk ik, maar leuk is anders.
Ik hoop het
Klets niet zo manWaarom zou je met een insuline spuit spuiten? Veroorzaakt bulten en verhardingen, irritatie pijnlijke knobbels, roodheid, ontstekingen . . de olie is gemaakt voor intramusculair in de spier . .
En het veroorzaakt
langdurige gevoeligheid , Onvoorspelbare opname
Omdat propionaat een korte werking heeft:
wil je een stabiele en voorspelbare afgifte
subcutane opname kan schommelen → pieken en dalen
Dat kan zorgen voor:
wisselende spiegels
meer bijwerkingen (bijv. stemmingswisselingen)
Zag wel dat je chat gpt oid had gebruikt, maar dat is onzin !Waarom niet, dit is algemeen bekend en kan je gewoon opzoeken . . Iedereen reageert anders maar ik zou het afraden. .
Zag wel dat je chat gpt oid had gebruikt, maar dat is onzin !
Enige wat klopt is de ervaring van korte ester in prop, maar als je dagelijks prikt kan dat goed verdragen worden. Kun je daar niet tegen, moet je geen prop en sust nemen, maar E o
Wat ik weet, is dat in de spier effectiever is . . Beter word opgenomen. . Dus beter werkt . . Stabielere bloedwaardes . . Dus je voelt je beter, daarnaast is deze manier officieel alleen goedgekeurd. Ook zijn er verhalen van mensen die wel blijvende bultjes kregen en of complicaties. Dus voor mij is intramusculair prima.Zag wel dat je chat gpt oid had gebruikt, maar dat is onzin !
Enige wat klopt is de ervaring van korte ester in prop, maar als je dagelijks prikt kan dat goed verdragen worden. Kun je daar niet tegen, moet je geen prop en sust nemen, maar E of C of Deca.
Voor de werking maakt het nagenoeg geen f**k uit, ik zou het zelf afraden puur om de reden dat je zere bulten/depots krijgt.Wat ik weet, is dat in de spier effectiever is . . Beter word opgenomen. . Dus beter werkt . . Stabielere bloedwaardes . . Dus je voelt je beter, daarnaast is deze manier officieel alleen goedgekeurd. Ook zijn er verhalen van mensen die wel blijvende bultjes kregen en of complicaties. Dus voor mij is intramusculair prima.
Wat ik weet, is dat in de spier effectiever is . . Beter word opgenomen. . Dus beter werkt . . Stabielere bloedwaardes . . Dus je voelt je beter, daarnaast is deze manier officieel alleen goedgekeurd. Ook zijn er verhalen van mensen die wel blijvende bultjes kregen en of complicaties. Dus voor mij is intramusculair prima.