MuscleMeat

Voordelen test prop?

• Topic Starter Topic Starter
Even een snel vraagje. Kan ik de spuiten voorbereiden? Dus de olie uit de vial halen en alvast voor een week in de slin spuiten stoppen.

Voor een week is wat lang. De rubbers kunnen aangetast worden door de benzyl alcohol waardoor je schadelijke stoffen erin krijgt. Dus beter van niet

Voor een week is wat lang. De rubbers kunnen aangetast worden door de benzyl alcohol waardoor je schadelijke stoffen erin krijgt. Dus beter van niet

Daar had ik niet aan gedacht, thanks. En wat betreft de spuit waarmee je opzuigt, moet dat bij voorkeur telkens een nieuwe zijn?

Daar had ik niet aan gedacht, thanks. En wat betreft de spuit waarmee je opzuigt, moet dat bij voorkeur telkens een nieuwe zijn?
hoe steriel denk je dat die spuit nog is na een keer gebruiken? :rolleyes:

ze kosten geen drol dus ga niet besparen daar op

Zonde van wat. elke injectie nieuwe spuit..nieuee optrek naald nieuwe injectienaald.
Nooit 2x gebruiken

Ik heb spuiten geprept voor 12 weken.

Ik ben er nog steeds, wel niet aan te raden met tren E.

Op advies van Cools ga ik 6 weken kuren. Ik ga wss prikken met een insuline naald (check YouTube). Valt allemaal wel mee denk ik, maar leuk is anders.

Ik hoop het
Waarom zou je met een insuline spuit spuiten? Veroorzaakt bulten en verhardingen, irritatie pijnlijke knobbels, roodheid, ontstekingen . . de olie is gemaakt voor intramusculair in de spier . .

En het veroorzaakt

langdurige gevoeligheid , Onvoorspelbare opname

Omdat propionaat een korte werking heeft:

wil je een stabiele en voorspelbare afgifte

subcutane opname kan schommelen → pieken en dalen

Dat kan zorgen voor:

wisselende spiegels

meer bijwerkingen (bijv. stemmingswisselingen)

Waarom zou je met een insuline spuit spuiten? Veroorzaakt bulten en verhardingen, irritatie pijnlijke knobbels, roodheid, ontstekingen . . de olie is gemaakt voor intramusculair in de spier . .

En het veroorzaakt

langdurige gevoeligheid , Onvoorspelbare opname

Omdat propionaat een korte werking heeft:

wil je een stabiele en voorspelbare afgifte

subcutane opname kan schommelen → pieken en dalen

Dat kan zorgen voor:

wisselende spiegels

meer bijwerkingen (bijv. stemmingswisselingen)
Klets niet zo man

Waarom niet, dit is algemeen bekend en kan je gewoon opzoeken . . Iedereen reageert anders maar ik zou het afraden. .

Waarom niet, dit is algemeen bekend en kan je gewoon opzoeken . . Iedereen reageert anders maar ik zou het afraden. .
Zag wel dat je chat gpt oid had gebruikt, maar dat is onzin !

Enige wat klopt is de ervaring van korte ester in prop, maar als je dagelijks prikt kan dat goed verdragen worden. Kun je daar niet tegen, moet je geen prop en sust nemen, maar E of C of Deca.

Enige wat klopt is de ervaring van korte ester in prop, maar als je dagelijks prikt kan dat goed verdragen worden. Kun je daar niet tegen, moet je geen prop en sust nemen, maar E o

Enige wat klopt is de ervaring van korte ester in prop, maar als je dagelijks prikt kan dat goed verdragen worden. Kun je daar niet tegen, moet je geen prop en sust nemen, maar E of C of Deca.
Wat ik weet, is dat in de spier effectiever is . . Beter word opgenomen. . Dus beter werkt . . Stabielere bloedwaardes . . Dus je voelt je beter, daarnaast is deze manier officieel alleen goedgekeurd. Ook zijn er verhalen van mensen die wel blijvende bultjes kregen en of complicaties. Dus voor mij is intramusculair prima.

Wat ik weet, is dat in de spier effectiever is . . Beter word opgenomen. . Dus beter werkt . . Stabielere bloedwaardes . . Dus je voelt je beter, daarnaast is deze manier officieel alleen goedgekeurd. Ook zijn er verhalen van mensen die wel blijvende bultjes kregen en of complicaties. Dus voor mij is intramusculair prima.
Voor de werking maakt het nagenoeg geen f**k uit, ik zou het zelf afraden puur om de reden dat je zere bulten/depots krijgt.

IM kan ook met een insulinenaaldje waar de huid dun is en je in de spier kan reiken met een korte naald.

Met insuline spuit kun je ook de spier bereiken als je niet te vet bent. Je kunt met insuline spuit ook maar 1ml zetten, dus als je langzaam injecteert krijg je ook geen bulten in je pecs, schouders. Dagelijks prop geeft ook stabiele serumwaarde.

Met een insuline naald haal je dus niet je spier?

Je bent dus te dik en kan beter geen gear gebruiken.

Terug
Naar boven