Hoi, mensen ik ben randy uit friesland of posten mensen hier altijd
waar ze percies wonen enzo
nja doet er niet zoveel toe toch of wille jullie mijn pincode ook
Ik wil eigelijk wat steviger worden, vind me zelf maar wat dun.. en wat gespierder, vroeger was ik altijd maar een klein ventje alleen ben laaste 2 jaar ergg gegroeit
ik voetbalde eerst veel en had erg goede conditie, de laaste ander half jaar heb ik niks gedaan dus me conditie is zeer slecht, ben momenteel aan het hardlopen wat al weer aardig helpt
wat ik wil bereiken is eigelijk zeg maar van die blok t**ten , en six pack jullie noemen dat hier beach model ofzo? ik hoef niet 2 meter breed te worden.
nog wat info
leeftijd: 17 jaar , bijna 18
gewicht : 64 kilo
Lengte : 1.75 - 1.85 weet niet percies
wat ik ongveer eet,
S'ochtends , Wake up brinta? met melk
4 stuken brood , 2 bekers karnemelk
ik neem 6 stukken brood mee, een een stukje cake naar me stage,
soms eet ik daar ook 2 patatjes , daar zal ik wel mee moeten stoppen?
S'avonds eet ik warm , stuk of 5 aardappelen en veel groene met vlees en nog een pak yoghurt
Soms eet ik voordat ik op bed ga nog een gebakken ei , en bijna altijd een grote bak yoghurt
ik eet tussen door nog koeken of wat groente komkommers wortels etc.
Me familie zegt dat ik een lintworm heb
omdat ik nogal veel eet en geen gram aankom.
Ik doe nu hardlopen + buikspier oefeningen, vroeger zag je me sixpack wel maar nu zit er zeg maar vet op...?
moet ik dat er af trainen door middel van hardlopen en voeding aanpassen? maar dan wordt ik toch alleen maar dunner...
Hebben jullie nog producten die je in supermarkt enzo kan kopen? want ik heb nog wel wat ruime over
Ik heb ook al rond gezocht op jullie forum maar ik hoop dat jullie hier wat percieser op reageren?
alvast super bedankt!
groeten
Ps had nog veel meer getypt maar toen drukte ik op posten en bleek dat ik niet meer was ingelogt? toen was ik me tekst kwijt
waar ze percies wonen enzo
nja doet er niet zoveel toe toch of wille jullie mijn pincode ook
Ik wil eigelijk wat steviger worden, vind me zelf maar wat dun.. en wat gespierder, vroeger was ik altijd maar een klein ventje alleen ben laaste 2 jaar ergg gegroeit
ik voetbalde eerst veel en had erg goede conditie, de laaste ander half jaar heb ik niks gedaan dus me conditie is zeer slecht, ben momenteel aan het hardlopen wat al weer aardig helpt
wat ik wil bereiken is eigelijk zeg maar van die blok t**ten , en six pack jullie noemen dat hier beach model ofzo? ik hoef niet 2 meter breed te worden.
nog wat info
leeftijd: 17 jaar , bijna 18
gewicht : 64 kilo
Lengte : 1.75 - 1.85 weet niet percies
wat ik ongveer eet,
S'ochtends , Wake up brinta? met melk
4 stuken brood , 2 bekers karnemelk
ik neem 6 stukken brood mee, een een stukje cake naar me stage,
soms eet ik daar ook 2 patatjes , daar zal ik wel mee moeten stoppen?
S'avonds eet ik warm , stuk of 5 aardappelen en veel groene met vlees en nog een pak yoghurt
Soms eet ik voordat ik op bed ga nog een gebakken ei , en bijna altijd een grote bak yoghurt
ik eet tussen door nog koeken of wat groente komkommers wortels etc.
Me familie zegt dat ik een lintworm heb
omdat ik nogal veel eet en geen gram aankom.Ik doe nu hardlopen + buikspier oefeningen, vroeger zag je me sixpack wel maar nu zit er zeg maar vet op...?
moet ik dat er af trainen door middel van hardlopen en voeding aanpassen? maar dan wordt ik toch alleen maar dunner...
Hebben jullie nog producten die je in supermarkt enzo kan kopen? want ik heb nog wel wat ruime over

Ik heb ook al rond gezocht op jullie forum maar ik hoop dat jullie hier wat percieser op reageren?
alvast super bedankt!
groeten
Ps had nog veel meer getypt maar toen drukte ik op posten en bleek dat ik niet meer was ingelogt? toen was ik me tekst kwijt

Laatst bewerkt: