XXL Nutrition

Voorstellen en wat vragen

Wexxyy

Novice
Waardering
0
Hoi, mensen ik ben randy uit friesland of posten mensen hier altijd
waar ze percies wonen enzo :) nja doet er niet zoveel toe toch of wille jullie mijn pincode ook:P

Ik wil eigelijk wat steviger worden, vind me zelf maar wat dun.. en wat gespierder, vroeger was ik altijd maar een klein ventje alleen ben laaste 2 jaar ergg gegroeit
ik voetbalde eerst veel en had erg goede conditie, de laaste ander half jaar heb ik niks gedaan dus me conditie is zeer slecht, ben momenteel aan het hardlopen wat al weer aardig helpt

wat ik wil bereiken is eigelijk zeg maar van die blok t**ten , en six pack jullie noemen dat hier beach model ofzo? ik hoef niet 2 meter breed te worden.

nog wat info
leeftijd: 17 jaar , bijna 18
gewicht : 64 kilo
Lengte : 1.75 - 1.85 weet niet percies

wat ik ongveer eet,
S'ochtends , Wake up brinta? met melk
4 stuken brood , 2 bekers karnemelk
ik neem 6 stukken brood mee, een een stukje cake naar me stage,
soms eet ik daar ook 2 patatjes , daar zal ik wel mee moeten stoppen?
S'avonds eet ik warm , stuk of 5 aardappelen en veel groene met vlees en nog een pak yoghurt
Soms eet ik voordat ik op bed ga nog een gebakken ei , en bijna altijd een grote bak yoghurt
ik eet tussen door nog koeken of wat groente komkommers wortels etc.
Me familie zegt dat ik een lintworm heb:P omdat ik nogal veel eet en geen gram aankom.
Ik doe nu hardlopen + buikspier oefeningen, vroeger zag je me sixpack wel maar nu zit er zeg maar vet op...?
moet ik dat er af trainen door middel van hardlopen en voeding aanpassen? maar dan wordt ik toch alleen maar dunner...
Hebben jullie nog producten die je in supermarkt enzo kan kopen? want ik heb nog wel wat ruime over :)
Ik heb ook al rond gezocht op jullie forum maar ik hoop dat jullie hier wat percieser op reageren?
alvast super bedankt!
groeten

Ps had nog veel meer getypt maar toen drukte ik op posten en bleek dat ik niet meer was ingelogt? toen was ik me tekst kwijt???

Laatst bewerkt:
ik ga nie teveel zegge want kben zelf ma ne beginner ma kdenk da ge veellll meer moet eten want 64kg is een beetje weinig en meer gespreid eten denk ik zo een 6 a 7 keer per dag
en pasta, rijst, kip,... zijn ook heel goed
dit zijn mijn ervaringen he en ik ben geen echte maar het werkte goed voor mij

gezonder en meer eten, zwaar krachttraining, en misschien 1á 2x cardio nog voor onderhoud.

vooral meer eten

• Topic Starter Topic Starter
ja okee nadruk ligt idd beetje op dat ik zelf vind dat ik wel veel eet, maar ik heb lang niet alles daar neergezet maar oke zijn er nog tips van wat ik nog tussendoor kan eten? van die koeken of?

Zou niet echt koeken doen. Wat dacht je van rijst, boterham met ei ofzo. Kan nooit kwaad...

Of als je dan toch koeken wilt eten, koop rijstwafels. Bevat ook aardig wat koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
ah oke , en dan gewoon gekookt ei is idd wel slim plan
ik wil denk ik na de vakantie beginnen ( in het nieuwe jaar) met fitniss enzo, want ben nu nogal ziek en aankomende weken rond kerst erg druk op het werk, maar kan ik dan alvast wel heel veel eten? zeg maar verzamelen of werkt dat niet?

Terug
Naar boven