Hallo allemaal,
Ik ben Jacco, 15 jaar, zit rond de 57 kilo, en ben 1,71 lang.
Ik ben rond juli/juni begonnen met krachttraining, Fullbody training 3keer in de week, het trainen was meer voor de leuk, als om echt vooruitgang te maken. Het was vooral elke machine die er in de sportschool stond langsgaan. Ik wist niet waar ik mee bezig was, en ik at ong 1700 calorieën per dag, groeien deed ik dus niet, ik wou vet verliezen, omdat ik van jongs af aan altijd al wat vet had. Eind september naar een andere sportschool gegaan, ivm reistijd. Ben daar vanaf begin aan begonnen met squaten benchen e.d. Ben toen rond de 2300 cal gaan eten, maar ik weet het niet precies, want nooit bijgehouden. Midden november begonnen met cleanbulken, en een split schema 5 dagen per week, borst tri bv 2x rug bi 2x been schouder 1x, en volgende week andere spiergroep getraind 1x getraind. Ik at rond de 2600 cals, op dagen dat ik meer activiteit had 2750 cals, Maar kwam nog steeds niet aan. De weken voor kerst 28/2900 cal, en ook niks bijgekomen, of me weegschaal moet kapoet zijn
. Me training was afgelopen tijd ook nog niet optimaal, die schema,s die daar voor je gemaakt worden, lijken me niet echt optimaal voor mijn doelen. Vorige week militairy press voor t eerst gedaan, En vandaag bent over row.
Ik vroeg me af wat het beste is om te trainen. Ma push Di pull Wo legs Do rust Vr upper body Za lower body Zo rust, of p/p/l rust p/p en de daaropvolgende week, een p minder? p/p/l doordoen pak je niet alle spiergroepen 2x per week, dat is niet goed, heb ik hier op het forum gelezen.
Vragen over me voedingsschema, en trainingschema mag dat ook hier? Of moet dat in de aparte secties
Groeten,

Ik ben Jacco, 15 jaar, zit rond de 57 kilo, en ben 1,71 lang.
Ik ben rond juli/juni begonnen met krachttraining, Fullbody training 3keer in de week, het trainen was meer voor de leuk, als om echt vooruitgang te maken. Het was vooral elke machine die er in de sportschool stond langsgaan. Ik wist niet waar ik mee bezig was, en ik at ong 1700 calorieën per dag, groeien deed ik dus niet, ik wou vet verliezen, omdat ik van jongs af aan altijd al wat vet had. Eind september naar een andere sportschool gegaan, ivm reistijd. Ben daar vanaf begin aan begonnen met squaten benchen e.d. Ben toen rond de 2300 cal gaan eten, maar ik weet het niet precies, want nooit bijgehouden. Midden november begonnen met cleanbulken, en een split schema 5 dagen per week, borst tri bv 2x rug bi 2x been schouder 1x, en volgende week andere spiergroep getraind 1x getraind. Ik at rond de 2600 cals, op dagen dat ik meer activiteit had 2750 cals, Maar kwam nog steeds niet aan. De weken voor kerst 28/2900 cal, en ook niks bijgekomen, of me weegschaal moet kapoet zijn
. Me training was afgelopen tijd ook nog niet optimaal, die schema,s die daar voor je gemaakt worden, lijken me niet echt optimaal voor mijn doelen. Vorige week militairy press voor t eerst gedaan, En vandaag bent over row.Ik vroeg me af wat het beste is om te trainen. Ma push Di pull Wo legs Do rust Vr upper body Za lower body Zo rust, of p/p/l rust p/p en de daaropvolgende week, een p minder? p/p/l doordoen pak je niet alle spiergroepen 2x per week, dat is niet goed, heb ik hier op het forum gelezen.
Vragen over me voedingsschema, en trainingschema mag dat ook hier? Of moet dat in de aparte secties
Groeten,