MuscleMeat

Voorstellen

Enforcer

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal!

Ik stel me ook maar even voor op het forum. Lang getwijfeld, maar hier komt het dan..

Mijn naam is Berna en ik ben 17 jaar. Toen ik een jaar geleden begon met sporten, was het eigenlijk voornamelijk cardio. 20 minuten hardlopen, crosstrainer en fietsen. Ik heb geen idee wat er 3/4 jaar geleden voor zorgde dat ik meer interesse kreeg in krachttraining, maar het was de beste switch die ik heb gemaakt. Het was even een moment waar ik de knop om moest zetten, want mijn sportschool is niet al te groot en ik ben het enige deadliftende meisje.
Hoe dan ook, ik train nu 4/5 dagen per week en loop 1 keer hard.(5km)
Sinds kort ben ik ook gestart met het berekenen van mijn macro's en met het preppen van mijn middageten; ik merk de laatste maand echt een groot verschil. :D

Mijn uiteindelijke doel is om mee te doen aan een IFBB bikini wedstrijd, maar dat is voor mij nog ver weg.
Naast sporten werk ik de weekenden in een Italiaans restaurant in de keuken en doordeweeks ga ik gewoon naar school.(5VWO) Best druk dus, maar ik maak altijd wel tijd om te trainen.

Ik hoop op dit forum wat informatie te vinden over cutten/bulken en gewoon algemene info over hoe je je training kunt optimaliseren.

:cheer: Welkom!

Welkom en succes met je doel! mooi doel..

Goed dat je bent begonnen met krachttraining!

Welkom! Leuk doel, en als jij dat bent op je plaatje is bikini niet heel ver weg toch? :)

Welkom en goed opletten bij biologie op school!

• Topic Starter Topic Starter
gcjoel ik heb nog best een hoog vetpercentage en mijn buikspieren zijn nog niet echt goed zichtbaar, dus ik moet mijn schema over een tijdje aanpassen. Misschien volgend jaar! Mooie foto trouwens van jou!
GetXXL jazeker, maar we hebben nu ecologie (;
KayleeeB en Lavendel bedankt!

Ecologie kun je blind overslaan inderdaad, mis je niks.

Welkom op het forum, lees vooral goed de sticky's door overal daar kun je veel van leren :)! Leuk doel ook die wedstrijd, zit genoeg kennis hier om je te helpen mocht je vragen hebben.

Misschien leuk om een log te openen om je progressie bij te houden?

Stefanovich Goed idee, ik ga eerst nog wat verder lezen in de topics maar misschien over een tijdje :)

Succes met je doelen Berna ;)

Welkom op het forum, lees vooral goed de sticky's door overal daar kun je veel van leren :)! Leuk doel ook die wedstrijd, zit genoeg kennis hier om je te helpen mocht je vragen hebben.

Misschien leuk om een log te openen om je progressie bij te houden?

Een log zonder foto's is wel saai

ja haha dat snap ik VinnieVince ;D
Ik maak er wel een binnenkort

Hoi welkom op dbb succes met je doelen..

groeten, mikeb..

haha ik zag dat je de heren op 't forum al ontmoet hebt, welkom! :p
je zou best dit jaar al mee kunnen doen met de bikiniklasse denk ik hoor!

ja haha ik wist niet dat het topic zo actief was ;p
dankjewel! Ik heb alleen geen ervaring met bulken en cutten, maar ik ben al wat aan het lezen, dus misschien dit jaar en anders volgend jaar! :)

Like I said, wil best nog iemand helpen naar een wedstrijd toe ;)

ja haha ik wist niet dat het topic zo actief was ;p
dankjewel! Ik heb alleen geen ervaring met bulken en cutten, maar ik ben al wat aan het lezen, dus misschien dit jaar en anders volgend jaar! :)

Is het ook niet tot een vrouw een foto post. :p

Succes met je doel!

Ja is goed! The body heb je al damn :rolleyes:

Hé volgens mij zag ik een foto van jou op instagram haha! Succes met je doelen, je bent al ver op weg in ieder geval :)

Terug
Naar boven