Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh haha volg ik jou ook toevallig? (:
Dankjewel Stefanovich!

Ben ik nu zo vreemd dat ik dat niet meer dan normaal vind?![]()

Ooh haha volg ik jou ook toevallig? (:
Dankjewel Stefanovich!

Geen tijd voor TV maar wel voor school (VWO)? Ik denk dat jij maar eens prioriteiten moet gaan stellen jongedame![]()
Dankjewel!
---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------
haha prioriteiten stellen? In mijn vrije uren ga ik liever naar de sauna en spreek ik vaak af met vrienden, dat vind ik leuker dan bankhangen (:

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen enkele training gemist op de middelbare school door drukte, m.u.v. 1 week voor de centrale examens. Ondanks dat je op een universitaire studie vrij variabele tijden hebt, en lang niet altijd aanwezig hoeft te zijn, heb ik daardoor wel vaker trainingen gemist, simpelweg omdat het soms van die piekmomenten kent die je op de middelbare school eigenlijk niet had.ja idd met VWO combineren (+ baantje) lijkt me lastiger dan bijv. universitaire studie. Op de middelbare school moet je er elke dag de hele dag zijn, op studie (in mijn geval iig) niet.