AndroidHealthClinic

Voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
Ooh haha volg ik jou ook toevallig? (:
Dankjewel Stefanovich!

Welkom, succes met je doelen ;)!

pics ? :D
Welkom en succes !

haha komen vast nog wel cjw ;p
en bedankt! :)

Jaaa welkom en success! Je heb in iedergeval al een duidelijk doel opgezet voor jezelf leuk! :D

Welkom :D knap dat je naast school en bijbaantje dit nog doet.. Vooral op zon jonge leeftijd! Wat is je instagram? Lijkt me leuk je te volgen

Ben ik nu zo vreemd dat ik dat niet meer dan normaal vind? :o

Is ook wel druk, maar het gaat tot nu toe allemaal wel goed. :) Ik ben ook minder gaan werken. Eerst was het 15 uur en nu 10 :p Maar ik vraag mezelf ook wel eens af hoelang ik het nog volhoud haha
& ik heb je een pm gestuurd Daphne!

Ja snap dat jullie dat niet meer dan normaal vinden.. Maar ze zit op VWO.. Heb zelf ook op VWO gezeten en moest me echt uit de naad werken.. Ging heel veel tijd naartoe, en was toen nog niet zo fanatiek met sporten. Is voor iedereen anders natuurlijk, maar daarom vind ik het knap ;)

ja idd met VWO combineren (+ baantje) lijkt me lastiger dan bijv. universitaire studie. Op de middelbare school moet je er elke dag de hele dag zijn, op studie (in mijn geval iig) niet.

ja, heb best lange dagen en ook veel handelingsdelen en PO's..
Op de uni zit er een sportschool op de campus, dus dan zou ik makkelijker tijdens tussenuren kunnen gaan :)
Ik moet wel zeggen dat mijn leven heel gestructureerd is (;
In het weekend ook gewoon 8 uur opstaan en ik kijk nooit TV o.i.d.

Netjes hoor, mag je best trots op zijn :)!

Geen tijd voor TV maar wel voor school (VWO)? Ik denk dat jij maar eens prioriteiten moet gaan stellen jongedame:trollface:

Netjes hoor, mag je best trots op zijn :)!

Dankjewel!:)

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Geen tijd voor TV maar wel voor school (VWO)? Ik denk dat jij maar eens prioriteiten moet gaan stellen jongedame:trollface:

haha prioriteiten stellen? In mijn vrije uren ga ik liever naar de sauna en spreek ik vaak af met vrienden, dat vind ik leuker dan bankhangen (:

Dankjewel!:)

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

haha prioriteiten stellen? In mijn vrije uren ga ik liever naar de sauna en spreek ik vaak af met vrienden, dat vind ik leuker dan bankhangen (:

Ja die mening deel ik wel :D

ja idd met VWO combineren (+ baantje) lijkt me lastiger dan bijv. universitaire studie. Op de middelbare school moet je er elke dag de hele dag zijn, op studie (in mijn geval iig) niet.
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen enkele training gemist op de middelbare school door drukte, m.u.v. 1 week voor de centrale examens. Ondanks dat je op een universitaire studie vrij variabele tijden hebt, en lang niet altijd aanwezig hoeft te zijn, heb ik daardoor wel vaker trainingen gemist, simpelweg omdat het soms van die piekmomenten kent die je op de middelbare school eigenlijk niet had.

Maar waarom ik het vooral zeg is omdat het (althans bij mij op de middelbare school) eerder een rariteit was dan normaal dat je geen bijbaan had? En sporten deden de meesten ook toch wel (geen BB dan weliswaar).
Zelf heb ik de middelbare school dan ook als lang leve de lol ervaren :o

Terug
Naar boven