Fitness Seller

voorstellen

Bezoekers in dit topic

Neenee, dat geloof ik wel hoor het is overigens niet de bedoeling jou te trollen ofzo. Ik zet alleen vraagtekens bij wat je hier allemaal zegt kwa stats
en wat heeft het voor nut voor mij op mijn 48 jaar nog als een puber hier te gaan staan liegen over een paar extra kilo's of ik naturel ben. Heb wel wat anders aan mijn hoofd. Iedereen weet iemand toch wel dat 90 procent wel eens wat gebruikt of wat dan ook. Ik ben daar geen tegenstander van. Bij mij viel het gewoon slecht.
 
gewicht, vetpercetage, kracht, lengte...
Mijn trainingsmaat heeft dat destijds bij gehouden. Op dit moment houd ik dat niet meer bij. Op mijn eten weeg ik niet af. Ik kijk gewoon veel in de spiegel.
 
blijft toch een indrukwekkende transformatie ,zeker gezien de relatief korte trainingsduur en leeftijd

(hoe kom je eigenlijk aan al die doekoes om zo'n prive gym op te kunnen starten)
 
Mijn trainingsmaat heeft dat destijds bij gehouden. Op dit moment houd ik dat niet meer bij. Op mijn eten weeg ik niet af. Ik kijk gewoon veel in de spiegel.
[/QUOTE
blijft toch een indrukwekkende transformatie ,zeker gezien de relatief korte trainingsduur en leeftijd

(hoe kom je eigenlijk aan al die doekoes om zo'n prive gym op te kunnen starten)
ik heb al 25 jaar een vloerverwarming bedrijf in Spijkenisse ( Floor-Heating bv) . Het loopt gewoon goed. Nog wel ;-)
 
ik heb al 25 jaar een vloerverwarming bedrijf in Spijkenisse ( Floor-Heating bv) . Het loopt gewoon goed. Nog wel ;-)
Kan ik mij voorstellen. Iedereen heeft graag warme voeten!
 
4.png
5.png
6.png
Op een paar kleine details vandaag zo goed als alles ingericht
2.png
1.png
1.png
3.png
 
Ziet er goed uit sjef
thanks, ben wel kapot van al dat gesjouw . Uitgerekend de eerste machine die naar binnen ging kantelde en knalde tegen mijn vinger tussen de wand. man man, precies de legpress machine. De zwaarste. bont en blauw en niet meer buigzaam. Dag trainen voorlopig. Toen nog 32 stuks gedaan daarna. Zwaarste training ooit :-)
 
Ziet er top uit, hier ga je je goed uit kunnen leven :)
 
yuup, de bedoeling is om old school te gaan knallen.

Zonder losse bench en squatrack?

Wat jij hebt staan is allemaal new school :) Wel gave verzameling tbh, dat zal een vermogen hebben gekost!
 
Mooie gym en goede progressie! Hier heb ik veel respect voor.
 
Zonder losse bench en squatrack?

Wat jij hebt staan is allemaal new school :) Wel gave verzameling tbh, dat zal een vermogen hebben gekost!
Benen kan ik helaas beperkt trainen vanwege mijn versleten heup. Ik heb nog in een container een aantal spullen staan waaronder een squat machine maar die gebruik ik niet. Wilde vorig jaar een heup operatie doen maar kwam er niet van. Losse bench staat er trouwens wel tussen
 
Zonder losse bench en squatrack?

Wat jij hebt staan is allemaal new school :) Wel gave verzameling tbh, dat zal een vermogen hebben gekost!
ik heb het pand achter bij mij op de zaak laten bouwen, incl de machines tik ik denk een tonnetje aan. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken :-)
 
Nice. Ziet er hardcore uit!
 
Beetje jaloers.. jij privé sportschool van een ton en ik een beetje klooien met elastieken banden van een tientje:mad:
 
Back
Naar boven